Mode & Beauty alle pijlers

Welk kapsel?

03-03-2010 12:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil graag mijn kapsel veranderen, maar ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Mijn haarlengte is ongeveer tot mijn middenrug, het is golvend. Ik wil mijn haar niet kort, alleen de dode punten gaan er af.

Wat misschien ook wel handig om te weten is dat ik een rond gezicht heb, eigenlijk een beetje bol. Aan de zijkanten en bovenkant (midden) groeit minder haar. Je ziet wat lichtere plekken. Ik wil mijn haar absoluut niet totaal los, ik vind dat zo erg vervelend.

Iemand een idee?
Heb je nu je haren dan altijd op een staart? Dan zou ik er toch een stuk af laten knippen, dat je het ook los draagt. Ik heb zelf mijn haren in laagjes geknipt en het is schouderlang, ik kan het opsteken als ik wil maar het ook los dragen zonder dat ik er last van heb.

Ik zie dat vaak, dat vrouwen lang haar hebben en het dan altijd in een staart hebben. Zonde vind ik.
Helemaal als je haar bovenop wat dunner is zouden laagjes misschien/waarschijnlijk wonderen voor je doen.

daar krijg je weer wat meer volume van.

stukje van de lengte af en je kunt het wél mooi los dragen...
Lange lagen:

http://www.kapsels.net/langhaarkapsels.htm

22 pagina's met kapsels voor lang haar. Misschien zit er iets tussen waar je wat mee kunt.
Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat ik het maar in laagjes moet laten knippen, vanuit daar kan ik dan kijken wat ik ermee ga doen. Ik denk dat ik sowieso niet los laat. Ik vind dat zo irritant, het gaat alle kanten op.
Nog bedankt voor de site, mamalelie, er staan echt ontzettend veel kapsels op.

Maakt het voor mij eigenlijk nog moeilijker om iets te kiezen. Denk dat het ook komt door het feit dat ik slecht tegen veranderingen kan, heb namelijk hetzelfde kapsel al jaren en heb al die tijd geen ander kapsel aangedurfd. Nu afgestudeerd ben en ben gaan werken, vond ik het tijd om een nieuw kapsel te nemen: nieuwe fase, nieuw kapsel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven