Mode & Beauty alle pijlers

Welk merk shampoo??

10-08-2010 09:41 51 berichten
Naar wat 'ze' (= de fabrikanten) ons willen doen geloven, is shampoo van wezenlijk belang voor je algehele welbevinden. Haar vind ik best belangrijk, ik ben blij dat ik een mooi bos(je) heb. Van shampoo vind ik het vooral belangrijk dat de geur aangenaam is, dat het rijkelijk schuimt (want dan krijg je het gevoel dat elk haartje afzonderlijk wordt bereikt) en dat je haar naderhand aangenaam zacht aanvoelt. Nu ben ik zeer benieuwd:

Welke shampoo gebruik jij?

Totaal aantal stemmen: 16

Dé shampoo (waarvoor elders op deze site 'gruwelijke&#0 (19%)
De shampoo van de leuke reclames! (Codewoord: paars) (31%)
Baby-shampoo. (6%)
Dezelfde als mijn man/levenspartner (en eventuele kinderen). (6%)
Wat een flauwekul zeg, gewoon het huismerk!! (38%)
Shampoo? Gebruik ik nooit! Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
shampoo van de kapper
Ik ook shampoo van de kapper.
Volgens mij zijn de meeste merk shampoo's zoals 'de paarse' veels te agressief voor je haar en hoofdhuid.
Ik vind haarbal heerlijk
Oh en de S. shampoo waarmee ze adverteren (net als bij de kapper blabla) daar viel mijn haar van uit
Hee, daar was toch jaren terug ook sprake van bij de G(van ......) -shampoo?? Even zoeken..
He, ik kan het niet meer vinden.. Het was echt ook wel heel lang geleden... ik denk wel zo'n 15 jaar terug. Ik weet het nog goed, want we waren toen op bezoek bij mijn oom en tante. Mijn oom was echt erg bezorgd, want hij had die shampoo gebruikt en hij had al niet zo'n indrukwekkende haarbos meer.. (Ondertussen is het dan wel niet erg veel beter geworden.)
Nee ben er gelijk vanaf gestapt, mijn haar voelde ook niet echt lekker daarmee. Dus nu gewoon weer Haarbal
Elke shampoo als er maar geen siliconen inzitten!
Huismerk, alle andere zijn geldklopperij.
Welke in de aanbieding is,hihih
Yes to cucumbers! Heeerlijke shampoo en cremespoeling hebben ze, en het is 99,7% natuurlijk...
Om de dag met paars voor elke dag :D
Paars is zilvershampoo? Of 1 of ander merk?
andrelon, head & shoulders als mn haar erg vet (lees vol zit met haarstylingtroep).

Syoss nooit meer.

Guhl is ook wel oke maar vind ik te duur.
De gele palmolive is hier de shampoo voor mij en mijn vriend. Ruikt ook erg lekker :-)
waar ik geen uitslag van krijg. Neutral of Zarqa.
schuimen is wat mensen associeren met 'goed reinigend', echter je haar is over het algemeen niet zo vies.

Shampoos worden expres zo schuimend gemaakt omdat de fabrikanten weten dat dat goed verkoopt, niet omdat t nodig is. Met n kop vol schuim gebruik je teveel!

Er wordt vaak harder gereinigd dan noodzakelijk is en daardoor wordt je hoofdhuid extra gestimuleerd om vet aan te maken.

Klein beetje milde shampoo, verdund aangebracht, goed uitspoelen en klaar.

Ik gebruik Lava Power van Sante, om de 1 a 2 dagen.
Dé shampoo (waarvoor elders op deze site 'gruwelijke... ??? Welke is dat?

Ik heb er op gestemd maar ik wou eigenlijk zien wat er stond . Maar ik gebruik altijd elvive om de 2 dagen met maskertje erbij. Heerlijk
Shampoo van de kapper.
quote:Superhuisvrouw schreef op 10 augustus 2010 @ 10:29:

Paars is zilvershampoo? Of 1 of ander merk?

Nee, van die reclame's met o.a. een streaker-mevrouw en een mevrouw met een helicopter-entree..enz.

@ Michelle90: hier ff een linkje: (Wel alle reacties lezen hoor!):

http://www.viva.nl/2010/0 ... n-wedstrijd-dertig-femke/
siliconen vrij.
Recent gehoord dat shampoo niet nodig is. Een cremespoeling alleen gebruiken is voldoende.
Herbal vindt ik heerlijk. Ik hou van fruitluchtjes in mijn haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven