Welk merk shampoo??
dinsdag 10 augustus 2010 om 09:41
Naar wat 'ze' (= de fabrikanten) ons willen doen geloven, is shampoo van wezenlijk belang voor je algehele welbevinden. Haar vind ik best belangrijk, ik ben blij dat ik een mooi bos(je) heb. Van shampoo vind ik het vooral belangrijk dat de geur aangenaam is, dat het rijkelijk schuimt (want dan krijg je het gevoel dat elk haartje afzonderlijk wordt bereikt) en dat je haar naderhand aangenaam zacht aanvoelt. Nu ben ik zeer benieuwd:
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:05
He, ik kan het niet meer vinden.. Het was echt ook wel heel lang geleden... ik denk wel zo'n 15 jaar terug. Ik weet het nog goed, want we waren toen op bezoek bij mijn oom en tante. Mijn oom was echt erg bezorgd, want hij had die shampoo gebruikt en hij had al niet zo'n indrukwekkende haarbos meer.. (Ondertussen is het dan wel niet erg veel beter geworden.)
dinsdag 10 augustus 2010 om 10:47
schuimen is wat mensen associeren met 'goed reinigend', echter je haar is over het algemeen niet zo vies.
Shampoos worden expres zo schuimend gemaakt omdat de fabrikanten weten dat dat goed verkoopt, niet omdat t nodig is. Met n kop vol schuim gebruik je teveel!
Er wordt vaak harder gereinigd dan noodzakelijk is en daardoor wordt je hoofdhuid extra gestimuleerd om vet aan te maken.
Klein beetje milde shampoo, verdund aangebracht, goed uitspoelen en klaar.
Ik gebruik Lava Power van Sante, om de 1 a 2 dagen.
Shampoos worden expres zo schuimend gemaakt omdat de fabrikanten weten dat dat goed verkoopt, niet omdat t nodig is. Met n kop vol schuim gebruik je teveel!
Er wordt vaak harder gereinigd dan noodzakelijk is en daardoor wordt je hoofdhuid extra gestimuleerd om vet aan te maken.
Klein beetje milde shampoo, verdund aangebracht, goed uitspoelen en klaar.
Ik gebruik Lava Power van Sante, om de 1 a 2 dagen.
dinsdag 10 augustus 2010 om 12:59
quote:Superhuisvrouw schreef op 10 augustus 2010 @ 10:29:
Paars is zilvershampoo? Of 1 of ander merk?
Nee, van die reclame's met o.a. een streaker-mevrouw en een mevrouw met een helicopter-entree..enz.
@ Michelle90: hier ff een linkje: (Wel alle reacties lezen hoor!):
http://www.viva.nl/2010/0 ... n-wedstrijd-dertig-femke/
Paars is zilvershampoo? Of 1 of ander merk?
Nee, van die reclame's met o.a. een streaker-mevrouw en een mevrouw met een helicopter-entree..enz.
@ Michelle90: hier ff een linkje: (Wel alle reacties lezen hoor!):
http://www.viva.nl/2010/0 ... n-wedstrijd-dertig-femke/