Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur heb jij op je nagels?

07-11-2018 17:48 323 berichten
Heb voor de verandering bruin kleurtje op mijn nagels. Ik dacht doe eens gek, mooie herfstkleur.
Nou vind het niks aan voel me net een oudwijf.
De volgende keer wil ik zwart.


Welke kleur heb jij op je nagels?
Altijd hetzelfde?
Afhankelijk van het seizoen?
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
07-11-2018 19:11
Zonder ook maar een enkel chipje eraf?
Als je het goed doet of laat doen, zeker.
Mijn nagels groeien hard, dus na 2 weken heb ik al uitgroei aan de onderkant. Maar de lak zit dan nog prima, zonder chips als ik geen gekke dingen heb gedaan.

Maar ik doe het dus niet zelf, laat het doen door mijn dochter die er behoorlijk vaardig in is.
Alle reacties Link kopieren
littleme2 schreef:
07-11-2018 20:10
Meestal zwart, donkergrijs(satin) rood, paars, groen( erg donker) of holo zwart : heart: .

Vraagje voor de gellak kenners(ik heb echt nul ervaring) is het mogelijk I'm een normale lak aan te brengen en na het drogen een doorzichtige gellak er over te lakken(zoveel mooie kleuren maar na vijf dagen is het al niet meer mooi)?
Nee, dat kan niet. Wat je wel kan doen, dat doe ik: over je eigen nagels een gel-laagje laten aanbrengen en dan gewoon lakken. Ik ben begonnen met gel over mijn eigen nagels omdat ik van nature hele mooie nagels heb die ik ook makkelijk en snel lang worden, maar wel erg zacht en daardoor buigbaar en breekbaar zijn. Ik heb al jaren een gellaagje op mijn eigen nagels en lak altijd met gewone lak en dat blijft bij mij sowieso 2 weken zonder chippen zitten. Na drie weken begint het af te slijten, dus dan is de lak aan de randen van mijn nagels niet meer mooi, maar afbladderen gebeurt bij mij echt nooit.
Am Yisrael Chai!
Ik heb acrylnagels en bijna altijd babyboom https://goo.gl/images/m368Vz .

Af en toe een gellakje erop: nude, lichtroze, lila of paars. In de zomer soms felroze (Barbie kleur). In de herfst soms bordeaux rood. En met kerst meestal felrood. Mijn handen en nagels zijn heel mooi. Dus ik vind het leuk om ze goed te verzorgen.

Ooit 1x zwart gedaan trouwens, maar dat staat me absoluut niet, dus dat doe ik nooit meer. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Elke 3 weken ga ik naar de nagelstyliste die mijn nagels voorziet van gellak. Echt ideaal! Ik heb eigenlijk altijd rode nagels, blijft mooi.
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
littleme2 schreef:
07-11-2018 20:10
Meestal zwart, donkergrijs(satin) rood, paars, groen( erg donker) of holo zwart : heart: .
Holo zwart? Klinkt vet, wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Elke twee weken neem ik een manicure en krijg elke twee weken gewoon een natuurlijke paint. Werk geralateerd.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Lotus90 schreef:
07-11-2018 22:07
Ik heb acrylnagels en bijna altijd babyboom https://goo.gl/images/m368Vz .

Af en toe een gellakje erop: nude, lichtroze, lila of paars. In de zomer soms felroze (Barbie kleur). In de herfst soms bordeaux rood. En met kerst meestal felrood. Mijn handen en nagels zijn heel mooi. Dus ik vind het leuk om ze goed te verzorgen.

Ooit 1x zwart gedaan trouwens, maar dat staat me absoluut niet, dus dat doe ik nooit meer. :proud:
Gelijk heb je meid.
Alle reacties Link kopieren
Jeans-achtig-donkerblauw. Alessandro striplac, heerlijk spul! Blijft ook 2 weken zeker mooi. Doe ik thuis zelf. Ik wissel veel af qua kleur maar vaak wat donkere tinten of nudes. En de ringvinger een extra glitterlaag vind ik ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Vinden jullie dit saai/ lelijk?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
I :heart: nagellak draag nu wel alleen gellak blijf beter zitten,

ik was vroeger nogal van de donkere kleuren, tegenwoordig draag ik veel rood,roze,paars
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
07-11-2018 23:13
Afbeelding

Vinden jullie dit saai/ lelijk?

Ik zou het opleuken met een lakje ja. Staat net wat fijner.

Ik ga morgen ook een gellak proberen, mijn nagels beginnen soms ook na paar dagen te bladeren. Wat is chippen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal eens kijken of moeders nog een potje heeft staan toevallig en dan voor een feestje ofzo.
In mijn puberteit lakte ik ze vaak zwart of paars (alto).
Maar ik ben ook niet zo'n make-up mens. Ik vind mezelf het mooiste naturel.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog, hoe minder make-up nagellak dingen, hoe schoner ik me voel.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Nehemah schreef:
07-11-2018 22:39
Holo zwart? Klinkt vet, wat is dat?

Afbeelding Dit is de Black Halo Holographic van wip, mijn favorite!
Helaas niet meer verkrijgbaar.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
07-11-2018 21:56
Nee, dat kan niet. Wat je wel kan doen, dat doe ik: over je eigen nagels een gel-laagje laten aanbrengen en dan gewoon lakken. Ik ben begonnen met gel over mijn eigen nagels omdat ik van nature hele mooie nagels heb die ik ook makkelijk en snel lang worden, maar wel erg zacht en daardoor buigbaar en breekbaar zijn. Ik heb al jaren een gellaagje op mijn eigen nagels en lak altijd met gewone lak en dat blijft bij mij sowieso 2 weken zonder chippen zitten. Na drie weken begint het af te slijten, dus dan is de lak aan de randen van mijn nagels niet meer mooi, maar afbladderen gebeurt bij mij echt nooit.
Thanks!
Doe je het zelf of laat je het doen?

Mijn nagels zijn van nature keihard(zeer Lang) en buigen amper(tik er soms een stukje van af).
Ik hou van gelakte nagels, hoe langer het mooi blijft des te beter natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
07-11-2018 21:54
Ja hoor dat kan!
Ik ga op onderzoek uit wat voor mij de beste methode is.
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met een peel off base coat?
Alle reacties Link kopieren
Donkerrood. Heb lange nagels van mezelf (erg hard en houd alles zelf bij.)
Alle reacties Link kopieren
littleme2 schreef:
08-11-2018 01:36
Iemand ervaring met een peel off base coat?
ja is makkelijk bij bijvoorbeeld glitter, maar, de lak chipt dan nog makkelijker
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Chippen is dat er een stukje nagellak afbreekt.
Bij de striplac van alesssandro heb ik eigenlijk nooit last van chippen, ik haal het eraf omdat mijn nagels groeien en ik het dan niet meer mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nagels zijn altijd strak gelakt. Ik lak ze in alle kleuren van de regenboog maar geel en koel roze staan mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik lak alleen nog maar mijn teennagels. Het irriteert dan minder als het een beetje chipt. En ik loop zo'n beetje het hele jaar in open schoenen, dus wel zo leuk.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
French manicure Al jaren , volgens meisje van nagelsalon super saai (heeft zelf 4 kleuren roze met steentjes) maar prima voor mijn leeftijd 43
Alle reacties Link kopieren
Heb nu een roze variant van Yves Rocher op. Ik heb altijd wat anders op mijn nagels. Afhankelijk van mijn mood. Ik heb heel veel nagellak, meer dan 100. :-D Dus er is altijd keus!
Alle reacties Link kopieren
Nu black velvet van Pink gellac. Klinkt als zwart, is meer héél donker paars. Het heet velvet en heeft inderdaad een beetje fluwelen look. Past overal bij.
Maar ik wissel graag af. In de herfst neig ik wel naar warme, diepe of donkere kleuren. Of juist nude of transparant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven