Welke laarzen?
donderdag 16 september 2010 om 14:49
Mijn zwarte laarzen zijn nodig aan vervanging toe. Nu ben ik een nono op modegebied en weet niet goed wat voor laarzen ik moet kopen.
Ik heb nu sportieve veterlaarzen van Esprit gehad. Die staan heel leuk onder een rokje, maar onder een wat netter jurkje is het geen gezicht, veel te lomp.
Ik wil graag goede laarzen die een tijdje mee gaan, mijn budget laat het jammergenoeg niet toe om meer dan een paar te kopen.
Ik zoek dus laarzen die leuk staan onder zowel sportieve als onder nette kleding in de kleur zwart. Ik kan niet op hakken lopen, dus plat of met een klein hakje. Ik heb alleen wel maat
40, waardoor platte laarzen er al snel ontzettend lomp uitzien.
Wie helpt me op weg?
Ik heb nu sportieve veterlaarzen van Esprit gehad. Die staan heel leuk onder een rokje, maar onder een wat netter jurkje is het geen gezicht, veel te lomp.
Ik wil graag goede laarzen die een tijdje mee gaan, mijn budget laat het jammergenoeg niet toe om meer dan een paar te kopen.
Ik zoek dus laarzen die leuk staan onder zowel sportieve als onder nette kleding in de kleur zwart. Ik kan niet op hakken lopen, dus plat of met een klein hakje. Ik heb alleen wel maat
40, waardoor platte laarzen er al snel ontzettend lomp uitzien.
Wie helpt me op weg?
The time is now
donderdag 16 september 2010 om 15:02
Heb je al bij O'moda (webwinkel) gekeken? Daar kan je alle voorkeuren ingeven die jij wilt. Ik vind het ideaal, heb een wat bredere kuit en zo hoef ik me niet door alle smallere laarzen heen te worstelen. Ook hakhoogte kan je selecteren. (Ik wil ook graag plat, net als jij. Ik heb ook maat 40.) En of je sportieve veterlaarzen wilt of juist nette hoge laarzen.
Zelfs voor een no-no te doen!
Zelfs voor een no-no te doen!
donderdag 16 september 2010 om 15:08
donderdag 16 september 2010 om 15:13
Bij Ziengs zou je ook eens kunnen kijken. Die hebben ook een site waarop de laarzen te zien zijn. Bestellen kan geloof ik niet, maar ik ga toch altijd passen. Bij leballon hebben ze ook een best wel gevarieerd en breed assortiment. Beide hebben een heleboel filialen in meerdere steden.
Op dit moment komt daar van alles binnen. Ook in de winkel hebben ze nog veel in het magazijn, wegens ruimte-gebrek.
Bij leballon kan je ook bestellen, maar ik ga er liever heen.
Op dit moment komt daar van alles binnen. Ook in de winkel hebben ze nog veel in het magazijn, wegens ruimte-gebrek.
Bij leballon kan je ook bestellen, maar ik ga er liever heen.
donderdag 16 september 2010 om 15:17