Mode & Beauty alle pijlers

Welke laarzen?

16-09-2010 14:49 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwarte laarzen zijn nodig aan vervanging toe. Nu ben ik een nono op modegebied en weet niet goed wat voor laarzen ik moet kopen.

Ik heb nu sportieve veterlaarzen van Esprit gehad. Die staan heel leuk onder een rokje, maar onder een wat netter jurkje is het geen gezicht, veel te lomp.

Ik wil graag goede laarzen die een tijdje mee gaan, mijn budget laat het jammergenoeg niet toe om meer dan een paar te kopen.

Ik zoek dus laarzen die leuk staan onder zowel sportieve als onder nette kleding in de kleur zwart. Ik kan niet op hakken lopen, dus plat of met een klein hakje. Ik heb alleen wel maat

40, waardoor platte laarzen er al snel ontzettend lomp uitzien.

Wie helpt me op weg?
The time is now
ik kijk even mee! ook klein budget, maat 40-41 en laarzen die overal bij kunnen nodig!
Laatste toevoeging: op deschoenenzaak.nl daar hebben ze oude modellen staan die afgeprijsd zijn geweest en nu weer voor de volle mep. Wel goede en draagbare laarzen. Elders heb ik ze in de sale veel goedkoper gezien. De meeste van die merken hebben ook een eigen site en dan kan je kijken of het bij de laatste collectie hoort.

Mode? Ik kies wat ik mooi vind en nog belangrijker dat wat me past en lekker loopt.
Deze zijn van SPM, 129,95 bij Omoda (en het plaatje is nogal groot )
In Eindhoven hebben ze een winkel van Tamaris, hele fijne schoenen en sommige laarzen al in de uitverkoop!

En deze vond ik er ook mooi

laars

Deze ook mooi: klik

Edit: ze lopen heerlijk én in jouw prijsklasse en maat.
Vorige week bij Ziengs geweest en daar hebben ze véél laarzen, ook zelfs nog rond de 100 euro!
Bestellen jullie wel vaker schoenen/laarzen online? Ben je dan niet eindeloos aan het heen- en terugsturen voordat je een paar hebt die goed zitten en leuk zijn?
The time is now
quote:tuffers schreef op 16 september 2010 @ 15:21:

In Eindhoven hebben ze een winkel van Tamaris, hele fijne schoenen en sommige laarzen al in de uitverkoop!

[afbeelding]

laars

Wat leuk, die heb ik ook gezien bij een winkel.

Op dit moment zijn er overal acties met tot 30% eraf. Ook bij Manfield.
Ik ben een enorme twijfelkont wat dit soort dingen betreft. Ik heb een ongelooflijke wansmaak er ook niet zoveel kijk op wat nou mooi waarbij staat.
The time is now
quote:Banba schreef op 16 september 2010 @ 15:23:

Bestellen jullie wel vaker schoenen/laarzen online? Ben je dan niet eindeloos aan het heen- en terugsturen voordat je een paar hebt die goed zitten en leuk zijn?

Ikke wel, maar alleen als ik niet naar de winkel kan omdat de filialen te ver weg zijn. Doe dat niet meer, omdat ik in mijn woonplaats een winkel met de meeste merken van Omoda heb gevonden. De winkels prijzen veel scherper af.

Alleen als ik ze in een winkel heb gepast waar ze de juiste kleur niet hebben dan bestel ik ze daar.
quote:tuffers schreef op 16 september 2010 @ 15:21:

[afbeelding]

laars

Edit: ze lopen heerlijk én in jouw prijsklasse en maat.Wauw, met anti-shok technologie
The time is now
Omoda.nl voor 119.95 euro

]Hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Banba schreef op 16 september 2010 @ 15:06:

Oh, daar ga ik eens even kijken. Is dat niet lastig qua passen? In de winkel pas ik vaak tig paar voordat iets goed zit. Moet je dan steeds de laarzen terugsturen en een ander paar bestellen?Tsja, lastig... Ik vind het handig dat het zo overzichtelijk is. En je kan gelijk schiften op maat, soort, enzovoorts. Dat heb je in een winkel meestal niet. Maar inderdaad, je zal moeten terugsturen als iets niet past, en dan ben je zo weer een paar dagen verder voor je misschien de goede laarzen hebt gevonden.
Jeemig wat een foto!

Ik haal de foto weg en laat de link staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 september 2010 @ 15:28:

Omoda.nl voor 119.95 euro

]Hier

[afbeelding]

Ja zo leuk dat ze alleen nog in maat 37 te krijgen zijn.

Ik weet niet of het deze zijn, maar dit merk hebben ze ook bij Dolcis en Invito als eigen merk. Ik vind ze wel mooi.

Op die andere sites (en Shoeline) kan je kijken of ze er nog wel zijn.
Bij Sasha online kun je selecteren op soort schoen, maat en kleur. Misschien zit daar iets voor je bij.

Klik
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-3931779/12268 Wel alleen voor smalle kuit.
Daarom heb ik op maat 40 gezocht bij Omoda, dan zie je wat er daadwerkelijk is in die maat.

Banba ben je lang (of gemiddeld of klein) en heb je lange benen of juist niet? Ik vind persoonlijk lange hoge laarzen vaak sjieker en mooier staan dan driekwart laarzen. Bovendien lijken je voeten kleiner met een lange schacht erboven (vind ik). Het is net wat eleganter.

Ik bestel veel online, maar weet precies welke merken mij goed passen. En soms pas ik in de winkel en bestel toch online omdat ik net die ene kleur wil hebben. Of ik wacht tot de opruiming en bestel dan pas.
Ik vind deze gewoon mooi. Klik hier.

Succes verder.
quote:kusunum schreef op 16 september 2010 @ 15:04:

[afbeelding]

Zowel onder een rokje als net erg leuke laarzen

Ik heb deze besteld!

Vond ze meteen leuk en ze zijn maar 89,95. Qua maat moet dat volgens mij wel gaan, want heb nu ook esprit in maat 40. Ik ben heel benieuwd
The time is now
oooh.. Ik wist niet dat je bij Sasha ook online kan shoppen. Dat had ik ook beter niet kunnen weten.

Leuk Banda, ben benieuwd of ze bevallen!
Weet je wat de truc is om geen lompe laarzen te krijgen bij jouw maat? Geen rechte achterkant, maar een bocht bij je hiel, dus beenvolgend.

Niet

Wel
Kijk eens op de markt, ik had en paar laarzen voor 20 euro pas..... koopje!!
Ik geloof niet dat ik dat helemaal begrijp Iris
The time is now
Bij van Haren hebben ze tegenwoordig 5th avenue, dat is een Amerikaans schoenenmerk, waar één van die supermodellen, die met die stip boven haar lip, aan meewerkt. Er staan hele mooie laarzen bij, allemaal helemaal van leer, ook van binnen en allemaal rond de honderd euro. Er staat voor elk wat wils wat betreft hakken, dus ga daar eens kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven