Mode & Beauty alle pijlers

Welke laarzen?

16-09-2010 14:49 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwarte laarzen zijn nodig aan vervanging toe. Nu ben ik een nono op modegebied en weet niet goed wat voor laarzen ik moet kopen.

Ik heb nu sportieve veterlaarzen van Esprit gehad. Die staan heel leuk onder een rokje, maar onder een wat netter jurkje is het geen gezicht, veel te lomp.

Ik wil graag goede laarzen die een tijdje mee gaan, mijn budget laat het jammergenoeg niet toe om meer dan een paar te kopen.

Ik zoek dus laarzen die leuk staan onder zowel sportieve als onder nette kleding in de kleur zwart. Ik kan niet op hakken lopen, dus plat of met een klein hakje. Ik heb alleen wel maat

40, waardoor platte laarzen er al snel ontzettend lomp uitzien.

Wie helpt me op weg?
The time is now
quote:Banba schreef op 16 september 2010 @ 15:58:

Ik geloof niet dat ik dat helemaal begrijp Iris Nu wel? Kijk naar het verschil in achterkant, bij de hiel.
Oké, nu snap ik het. Ik heb dus de verkeerde besteld
The time is now
Oeps, haha.
Nou ja, ik ziet het wel. Als ik het niks vind ga ik voor het paar in jouw plaatje. Vind ik ook erg mooi, maar wel een stuk prijziger.
The time is now
Een greep laarzen, zwart, uit de collectie op Wehkamp.nl! Naar aanleiding van de tips van Iris

Allemaal tussen de 50 en 120 euro, en allemaal zwart, met een niet té hoge hak Allemaal verkrijgbaar in maat 40 op Wehkamp.nl!

Tijdens het zoeken viel me op dat de meeste laarzen die aan jouw eisen voldoen zegmaar, dat dat laarzen zijn van het merk "Orizonte". Is misschien nuttige info haha
Heb wel een tip voor de volgende keer, wacht tot het einde van het seizoen! Dan krijg je onwijze aanbiedingen bij allerlei schoenenwinkels. Zo had ik vorig jaar twee paar laarzen van beide 150 euro voor 151 omdat het tweede paar een euro was!
Er zitten anders soms beste hakken onder, Sopsie! Nummer 2 bijvoorbeeld, dat zou al niks voor mij zijn.

Deze zouden ook nog kunnen Banba! (120 euro)
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 16 september 2010 @ 16:29:

Er zitten anders soms beste hakken onder, Sopsie! Nummer 2 bijvoorbeeld, dat zou al niks voor mij zijn.Nummer 2 is dan ook een uitschieter haha. Over het algemeen hebben ze allemaal redelijk lage hakken met een breed onderstuk. Dat loopt al anders dan een heel dun hakje ( en dan maakt het voor mij niet uit hoe hoog of laag) Als een hakje dun is kan ik er niet op lopen. Als het onderstuk redelijk breed is, kan ik het wel.
quote:Bengal schreef op 16 september 2010 @ 15:20:

[afbeelding]

Deze heb ik in cognackleur en ze lopen heerlijk!

Ik begrijp trouwens dat je niet al te lang bent (of heb ik dat verkeerd gelezen) maar dan zou ik deze niet doen hoor, ik heb erg lange benen en bij mij komen ze tot mn knieen, terwijl laarzen bij mij vaak halverwege mn kuit komen.
quote:Banba schreef op 16 september 2010 @ 15:45:

[...]

Ik heb deze besteld!

Vond ze meteen leuk en ze zijn maar 89,95. Qua maat moet dat volgens mij wel gaan, want heb nu ook esprit in maat 40. Ik ben heel benieuwdHaha, en dan te bedenken dat het gewoon een wilde goole-gok van me was Laat je even weten hoe ze zitten?
@Sopsie, oeh die zesde van onder is ook mooi zeg. Die hou ik in gedachten.

@Confiture, ja ik weet het. Maar mijn huidige laarzen gaan het niet meer redden tot na de kerst. Er zit echt een gat in

@Sabine, die zijn mij iets te cowboy-achtig

@Norreleinepeintje, ik ben niet klein. 1.74 En heb lange benen (lengtemaat 34), dus wat langere laarzen staan ook wel mooi.

@Kusunum; ik ga zeker even laten weten of het wat geworden is.
The time is now
Ooh verkeerd gelezen dus

Dan passen ze makkelijk, ik ben 180 cm ook met lengte 34, soms 36. Maar ik lees dat je inmiddels laarzen besteld hebt, hopelijk heb je er veel plezier van!
...
Ik heb ze binnen hoor! Het zijn mooie laarzen, maar ze zitten niet mooi. Ze lubberen heel erg bij de enkels. Ik ga ze dus terugsturen en deze week toch maar ouderwets de stad in, met jullie tips in het achterhoofd.
The time is now
Succes Banba! Of ben je ondertussen al geweest en iets kunnen scoren?
Over laarzen gesproken. Blusher zit met een dilemma.

Ik heb dé laarzen gezien. Van Durea. Met de D van degelijkheid.

Over het algemeen is het nogal een oma-merk maar ze hebben dus ook moderne leuke laarzen. *Doet poging tot plaatje-plakken*

Plakken niet gelukt. Dan maar een link.

http://www.durea.nl/index ... rapper&Itemid=134&lang=nl

De 3e van de 2e rij. Nr. 9365

Een vriendin van mij heeft moeilijke voeten en enkels, zij zweert erbij. Feitelijk heb ik het geld, het is niet dat ik er 4 maanden voor op water en brood moet leven maar gevoelsmatig is het zó veel.

Ook hier op het forum verbaas ik me er wel eens over, dat mensen bijvoorbeeld een jas van 340 euro kunnen kopen.. moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik ben zo'n muts die dan denkt pff daar moet ik een maand voor werken (ben maar student) of daar kan ik er wel twee voor kopen... Ik ga er nog een nachtje over slapen. Bij een andere winkel in de stad kan ik trouwens 20 euro korting krijgen (dat scheelt weer) maar weet niet of ze mijn maat nog hebben.
@Blusher: ben ik nou zo kippig of staan de prijzen er echt niet bij?

Ik heb inmiddels laarzen gekocht. Gewoon in de winkel . Mooie goed aansluitende leren laarzen met voor mijn doen een hoge hak. Ze waren ¤99,-, dus flink binnen het budget.

Ik merk alleen dat ik niet gemaakt ben om vaak hakken te dragen, dus ik heb al wel een aantal keren platte zwarte laarzen gemist.

Ik denk dat ik in de uitverkoop nog op jacht ga naar een paar zonder hak.
The time is now
De prijzen staan er inderdaad niet bij.. en dat is niet voor niks
Hahaha, dan vraag ik maar niet verder
The time is now
Ow ik zie nu pas dat ik de prijs er niet bij gezet heb..

230 euro dus..
quote:tuffers schreef op 16 september 2010 @ 15:21:

In Eindhoven hebben ze een winkel van Tamaris, hele fijne schoenen en sommige laarzen al in de uitverkoop!

Kan het adres van die winkel online niet vinden.

Weet iemand misschien waar die zit? Den Bosch, Tilburg en dat soort steden is ook goed. Ik heb van dat merk een kruising tussen ballerina en pump gekocht. Zoek zoiets in een andere kleur of wat er op lijkt.

In de meeste schoenenwinkels bij mij in de buurt hebben ze maar 2 of 3 verschillende paren.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Het is volgens mij niet een winkel van Tamaris, maar een winkel die er veel van verkoopt.
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 juli 2012 @ 18:30:

[...]

Kan het adres van die winkel online niet vinden.

Weet iemand misschien waar die zit? Den Bosch, Tilburg en dat soort steden is ook goed. Ik heb van dat merk een kruising tussen ballerina en pump gekocht. Zoek zoiets in een andere kleur of wat er op lijkt.

In de meeste schoenenwinkels bij mij in de buurt hebben ze maar 2 of 3 verschillende paren.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Het is volgens mij niet een winkel van Tamaris, maar een winkel die er veel van verkoopt.Ik weet dat Tamairs oa te koop is bij Ziengs en Schuurman schoenen. Maar als je het type en de maat weet, waarom zoek je ze dan niet online op?
The time is now
quote:Banba schreef op 08 juli 2012 @ 01:08:

[...]

Ik weet dat Tamairs oa te koop is bij Ziengs en Schuurman schoenen. Maar als je het type en de maat weet, waarom zoek je ze dan niet online op?

Ja, bij Ziengs heb ik ze ook gekocht, maar wist niet dat ze zo fijn zouden blijven lopen. Pas toen de zwarte op waren bij Ziengs. Die houd ik al in de gaten, maar hebben nu niets staan dat er op lijkt. Moet met gesp zijn die bij te stellen is met gaatjes.

Bij Zalando zijn ze ook op, maar via een andere site kan ik die dan nog wel vinden. Verder heb ik wel een adres waar ze dezelfde kleur wel hebben voor de volle mep.

Ik zoek eigenlijk een winkel waar meerdere paren hebben.

Ik moet nogal veel terug sturen. Heb een smalle voet en daarom is het praktischer om te gaan passen bij een winkel. Dan misschien ook nog andere paren.

Schuurman is hier verder vandaan dan Eindhoven. Ik kan dat adres online niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven