Kom er niet onderuit om uit te proberen denk ik:P wou die gewone elvive idd ook al s proberen. Ik vond de Elvive altijd goed, maar ik koop ze inde aanbieding meestal en het lijkt soms wel of daar iets mis mee is..
Ik heb van John Frieda de Brilliant Brunette shampoo en de Frizz Ease Smooth Start conditioner. Bevalt me goed.
Anoniem_128314
zondag 17 juli 2011 om 19:09
Ik gebruik al een poos Pantene, wissel binnen Pantene nog wel eens maar hij is heel fijn voor haar dat snel klit. Heb lang, krullend haar dat snel klit en vet wordt, dus als iemand daar een betere tip voor heeft? Heb trouwens blond haar, wel highlights maar verf het verder niet
Ik heb veel shampoo's geprobeerd, aangezien ik zelf bij kruidvat werk haha! Maar de allerbeste tot nu toe is die nieuwe van Dove, Intensive repair therapy, de donkerblauwe. Daarvan heb je 2 soorten cremespoeling, en die tube is echt geniaal! Is wel wat duurder dan de normale conditioner, maar is het dubbel en dwars waard! Lijkt een beetje op die fijne conditioner die altijd in een verpakking haarkleuring zit. Heel zacht en romig, ruikt lekker en je merkt echt dat je haar gevoed is.
Heb zelf best fijn haar, wat snel droog is en met deze shampoo ziet het er geweldig uit! Echt heerlijk!!! Shampoo is ook vaker te krijgen bij action, en dan kost hij maar 1.79
ik ben ook fan van Frieda Brilliant Brunette, perfect voor lang krullend haar. Wissel het af met een Kerastase shampoo en conditioner. Ook goed maar nog duurder.