Mode & Beauty alle pijlers

Welke shampoo? (lang haar)

17-07-2011 18:23 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al een tijdje niet meer zo tevreden over de shampoo die ik altijd gebruik (Elvive voor gekleurd haar, die rode fles).

Vroeg me af welke jullie gebruiken? wat een goede shampoo is.
Ik gebruik sinds een tijdje de nieuwe garnier pure shine en ik ben verkocht! Heel fijn.
Elvive voor lang haar. Ecru kleurige fles met geel accent.
Ik wilde net zeggen Elvive

Gebruik ook vaak Andrelon Glans en sinds kort Volumeshampoo van Kruidvat.
Ik ben groot fan van Herbal essences
Kom er niet onderuit om uit te proberen denk ik:P wou die gewone elvive idd ook al s proberen. Ik vond de Elvive altijd goed, maar ik koop ze inde aanbieding meestal en het lijkt soms wel of daar iets mis mee is..
schwarzkopf care&repair.

Met sheabutter en kokos.
schwarzkopf bonacure repaer rescue

ben heel tevreden!
quote:lilalinda schreef op 17 juli 2011 @ 18:38:

Ik ben groot fan van Herbal essences

die vind ik nou weer 3x niks.

volgens mij is dat allemaal zo persoonlijk, welke shampoo, of welke creme ofzo je prettig vindt, dat iedereen iets anders zegt.
Wella, ook de cremespoeling overigens.
Ook hier enorm fan van Herbal Essences, shampoo en conditioner. Vooral de blauwe en roze versie!

[img]http://3.bp.blogspot.com/-1369wB5VXxE/T ... tioner.jpg[/img]
Waarom kan ik geen plaatjes meer plakken??? Gisteren ook al niet... ligt dat nou aan mij of aan viva?
Guaranabesshampoo van de Body Shop.
Liever elitair dan een pauper!
Maris, die functie is tijdelijk uitgeschakeld. Zie het topic mededelingen bij Overig.
Liever elitair dan een pauper!
ik ben fan van john frida.

heb een volle bos krullend lang haar en deze producten doen wat ze behoren te doen.
Ik heb van John Frieda de Brilliant Brunette shampoo en de Frizz Ease Smooth Start conditioner. Bevalt me goed.
Ik gebruik al een poos Pantene, wissel binnen Pantene nog wel eens maar hij is heel fijn voor haar dat snel klit. Heb lang, krullend haar dat snel klit en vet wordt, dus als iemand daar een betere tip voor heeft? Heb trouwens blond haar, wel highlights maar verf het verder niet :-)
Ik heb veel shampoo's geprobeerd, aangezien ik zelf bij kruidvat werk haha! Maar de allerbeste tot nu toe is die nieuwe van Dove, Intensive repair therapy, de donkerblauwe. Daarvan heb je 2 soorten cremespoeling, en die tube is echt geniaal! Is wel wat duurder dan de normale conditioner, maar is het dubbel en dwars waard! Lijkt een beetje op die fijne conditioner die altijd in een verpakking haarkleuring zit. Heel zacht en romig, ruikt lekker en je merkt echt dat je haar gevoed is.

Heb zelf best fijn haar, wat snel droog is en met deze shampoo ziet het er geweldig uit! Echt heerlijk!!! Shampoo is ook vaker te krijgen bij action, en dan kost hij maar 1.79
Blauwe Herbal Essence, glansshampoo en conditioner.
quote:Dromepretje schreef op 17 juli 2011 @ 19:12:

Blauwe Herbal Essence, glansshampoo en conditioner.Juist, ik koop niks anders meer, elk 'uitstapje' naar ander merk valt tegen
Die blauwe herbal essences is idd ook fijn, en die geur hmmm!
Helaas krijg ik jeuk van Herbal, maar het ruikt erg fijn.

Ik gebruik met mijn lange haar John Frieda in de groene fles voor droog haar. Heerlijk.

En tussendoor goedkope crèmespoeling van de palmolive.
Wella en John Frieda vind ik erg fijn. Nivea trouwens ook wel (is prijstechnisch ook beter te doen).

Elvive en Garnier Fructis vind ik echt k*tshampoos.
I am surrounded by morons
Guhl volume shampoo blauwe lotus vind ik heel lekker ruiken. En is ook best prima voor je haar.
I am surrounded by morons
ik ben ook fan van Frieda Brilliant Brunette, perfect voor lang krullend haar. Wissel het af met een Kerastase shampoo en conditioner. Ook goed maar nog duurder.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven