Welke shampoo?
zondag 31 augustus 2014 om 16:53
Welke shampoo gebruiken jullie en wat is er fijn / goed aan?
Ik was een tijdje tevreden met de absolut repair lijn van L'Oréal professional, maar die geur is me tegen gaan staan. Ik heb highlight in mijn (niet erg lange) haar en een gevoelige huid. Bij shampoo's die te goed 'poetsen' droogt de huid op m'n schouders en rug ook helemaal uit. Bovendien heb ik het idee dat ik dan belachelijk veel haar verlies.
Nu dus op zoek naar een nieuwe shampoo/ conditioner combi. Budget Max 20 euro per 300ml fles.
Wie heeft de gouden tip??
Ik was een tijdje tevreden met de absolut repair lijn van L'Oréal professional, maar die geur is me tegen gaan staan. Ik heb highlight in mijn (niet erg lange) haar en een gevoelige huid. Bij shampoo's die te goed 'poetsen' droogt de huid op m'n schouders en rug ook helemaal uit. Bovendien heb ik het idee dat ik dan belachelijk veel haar verlies.
Nu dus op zoek naar een nieuwe shampoo/ conditioner combi. Budget Max 20 euro per 300ml fles.
Wie heeft de gouden tip??
woensdag 3 september 2014 om 16:03
Heb vandaag in de aanbieding bij kruidvat Schwarzkopf BC. diamond gloss shampoo en conditioner gekocht, ik laat hier wel even weten wat ik ervan vind. Hij ruikt iig in de fles erg lekker en ik gebruik al een tijdje het glans serum uit die lijn wat ik fijn spul vind.
Was bij elkaar 5 euro. Wat ik nu aan shampoo heb 'bespaard' ga ik uitgeven aan iets leukers; een heerlijke lichaamsmassage en sauna-avondje!
Was bij elkaar 5 euro. Wat ik nu aan shampoo heb 'bespaard' ga ik uitgeven aan iets leukers; een heerlijke lichaamsmassage en sauna-avondje!
donderdag 4 september 2014 om 17:12
Verkeerd gezegd het was de ultime essence van schwarzkopf, hij ruikt heerlijk met het wassen en m'n haar is mooi glanzend en makkelijk te stylen. Ben blij! (Er is ook een kappersshampoo topic, zie ik net, toch blij dat ik dat extra shampoobudget in de knip heb gehouden en er nu iets anders van kan gaan doen!)
Geen droge huid en geen jeuk en geen extreme haaruitval gemerkt trouwens.
Geen droge huid en geen jeuk en geen extreme haaruitval gemerkt trouwens.
donderdag 4 september 2014 om 17:20
Ik was mijn haar al tijden niet meer, even door de zure appel (vette kop) heen bijten maar de natuurlijke balans is hersteld, alleen uitspoelen met warm water en af en toe door borstelen. Ik heb lang, fijn haar en dat pluist bij iedere shampoo, nu lijkt het voller en voelt het veel lekkerder aan. Daarvoor gebruikte ik shampoo van de bodyshop, dat is geen agressief spul, ruikt lekker en wast goed schoon.