Mode & Beauty alle pijlers

Welke stijltang?

06-02-2021 18:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe stijltang. Ik heb nu een Remington, maar ben op zoek naar een waarmee ik ook makkelijk krullen kan maken.

Ik heb er niet veel verstand van, keramische of titanium platen? Welke kan ik het best kiezen? Ik heb halflang, normaal haar met onderin slag van mezelf. Ik stijl ongeveer om de dag, als het droog is na het wassen.

Draadloos lijkt me prettig maar is niet noodzakelijk, wel wil ik graag dat hij automatisch uitschakelt na een tijdje niet gebruikt te zijn. Budget heb ik niet echt, maar een Dyson Corrale wil ik alleen als die echt echt echt beter is dan anderen.

Hopelijk zijn hier kenners! Ik lees graag jullie tips!
Volgens mij met iedere stijltang met afgeronde platen kun je krullen maken, dus dat is waar je om moet letten. Ik heb er ook een van Remington, met keramische platen, werkt heel goed.

Edit: shine therapy heet die.
monkeytown wijzigde dit bericht op 06-02-2021 19:05
Reden: Toevoeging
7.81% gewijzigd
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik gebruik de CHI pro 2. Platen zijn afgerond en draaien mee, dus ook ideaal voor krullen.
Dank jullie! Die ga ik opzoeken.
je natuurlijke haarstijl staat eigenlijk altijd het beste.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
07-02-2021 09:01
je natuurlijke haarstijl staat eigenlijk altijd het beste.
Nee hoor. En misschien wil iemand variëren.
Ik gebruik ‘m niet veel meer, maar heb een GHD. Eigenlijk wil ik nu een L’Oreal steampod 3, maar die is niet zo geschikt om te krullen, maar het kan wel. Ik krul mijn haar met grote rollers.
Ik zou ook letten op flexibele platen, dan is t makkelijker om krullen te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven