Mode & Beauty alle pijlers

Welke zelfbruiner?

29-06-2010 20:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een goede zelfbruiner. Ik ben zelf echt héél wit, dus liever niet een die mij onnatuurlijk donker maakt of oranje of vlekken geeft of wat dan ook.

Over welke zelfbruiner ben jij tevreden?
ambre soleil,

ruikt ook nog lekker...

alsnog goed uitsmeren en handen wassen om henna effect te voorkomen... maar je hebt gelijk effect, mooie teint
Is nivea summer beauty niets voor je..die bruint geleidelijk, dat is wel zo mooi als je een hele lichte huid hebt Prulletje.

Hij ruikt alleen niet zo lekker maar hij is wel goed vind ik.

Misschien ook een idee om vantevoren goed te scrubben zodat het spul beter intrekt en het resultaat dus ook beter is.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
lóreal in de tubes.

En ik ben ook heel wit. Wel goed scrubben van te voren en ik doe altijd handschoentjes aan bij het smeren en doe mijn handruggen met een wattenschijfje, anders hou ik al snel hele ranzige gele nagels over ondanks wassen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Die van Dove, heeft 2 'soorten' voor de lichte en normale huid.

Bij Action is ie een stuk goedkoper dan bij de drogist!
Jaaaaa die van dove is ook goed! voor langzamer effect!
dove stinkt bij mij echt enorm! Mijn vriend vond het ook heel goor en vond het zo stinken dat ie op de bank ging slapen Maar bij mijn zusje stinkt Dove niet, dus dit ligt een beetje aan de persoon. Nivea kan ik wel weer hebben....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oh haha een hele hoop verschillende reacties al .

Ik wil hier trouwens geen 'mosterd' horen, want juist veel eenduidige reacties maken de keuze makkelijker
Dove gebruik ik ook (ben ook een lijkje) en daarmee word ik geleidelijk aan mooi bruin. Hij stinkt inderdaad ontzettend! Wist niet dat dat per persoon verschilt, ga ik toch eens een ander soortgelijk iets proberen, Nivea ofzo, goeie tip!
ik zeg ook Dove. ( ik heb die dove met glow erin, bij de zeeman aangeschaft, veel goedkoper als bij de kruidvat ofso)

ik gebruik hem nu een maand of 2 iedere dag, en ik merk echt wel dat mijn huid meer kleur heeft gekregen.
Hier bevalt Bronze Goddess van Estée Lauder heel goed. Wel prijzig, maar ik denk wel de hele zomer te kunnen doen met het flesje van 150 ml (¤ 29,00).

Ik gebruik het voor mijn benen, die normaal gesproken ook in- en in-wit zijn. Meteen na de eerste keer waren ze al een behoorlijke tint bruiner. Bij mij wordt het niet onnatuurlijk oranje. Mijn benen hebben nu ongeveer dezelfde kleur als mijn armen en hals, die i.t.t. mijn benen wel bruin worden en blijven van de zon. En als ik van tevoren goed scrub is het resultaat ook niet vlekkerig.

Daarnaast vind ik het ook nog eens lekker ruiken.
De bodylotions vind ik gewoon te traag voor mijn benen, ik onthaar met ontharingscreme, dus dan haal je al het bruin van zelfbruiners eraf.... Heb je voor niks zitten smeren dus.

Doe dus enkel de Lóreal zelfbruiner en vaak twee of drie keer als ik echt met mijn benen bloot moet. Ik vind het maar een hoop werk... heb het dit jaar nog niet gedaan
Wat mij over de streep heeft getrokken om de toch wel prijzige zelfbruiner van Estée Lauder te kopen, was onderstaand artikel. Deze link heeft dit voorjaar eerder hier op het forum gestaan.

http://www.beautygloss.nl ... lf-tanning-milk-for-body/
Ik gebruik Nivea en dat meurttttt maar geeft me wel een lekker kleurtje dus die meurlucht neem ik op de koop toe
sublime bronze gel van lóreal, al jaren.
Die van de Hema vind ik erg goed.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Hm dat artikel ziet er veelbelovend uit nachtpauwoog! Dank je .

Verder zal ik eens een lijstje maken van wat jullie noemen en kijken wat mij het meest aanspreekt

Hoe lang blijft die stinkgeur van sommige bruiners hangen dan?
Ik had ook altijd Sublime Bronze Gel van Loreal. Maar toen ik hem dit jaar weer wilde kopen zag ik dat ze hem niet meer hadden, maar hadden veranderd in een spuitbus. Dit vind ik persoonlijk niet zo handig omdat ik niet meer goed kan doseren. Ik heb in het verleden al erg veel geprobeerd. Maar vond Loreal echt de beste. Maar de spuitbus...hmm...het resultaat is iets vlekkerig.
Ik gebruik ze al jaren en ben zeer tevreden over oil of olaz.

Heb voorheen ook Dove, Dior en Lancome gebruikt maar deze is echt heel goed, trekt snel in en geen vlekken of oranjeachtige gloed.
Ik gebruik er een die niet stinkt Echt niet!

De nieuwste van Clarins: Mousse Exquise Auto-Bronzante SPF 15.

Zalig! Aanrader!
quote:prulletje schreef op 29 juni 2010 @ 21:14:

Hm dat artikel ziet er veelbelovend uit nachtpauwoog! Dank je .

Verder zal ik eens een lijstje maken van wat jullie noemen en kijken wat mij het meest aanspreekt

Hoe lang blijft die stinkgeur van sommige bruiners hangen dan?Dove bodylotion een volle 24 u Ondanks douchen!!!!!!!
quote:Hoops schreef op 29 juni 2010 @ 21:16:

Ik had ook altijd Sublime Bronze Gel van Loreal. Maar toen ik hem dit jaar weer wilde kopen zag ik dat ze hem niet meer hadden, maar hadden veranderd in een spuitbus. Dit vind ik persoonlijk niet zo handig omdat ik niet meer goed kan doseren. Ik heb in het verleden al erg veel geprobeerd. Maar vond Loreal echt de beste. Maar de spuitbus...hmm...het resultaat is iets vlekkerig.Ik heb gewoon nog een tube gescoord van de week hoor? ou even verder kijken dan die ene drogist
Trekpleister bodylotion, zie ook eerdere topic hierover
Gebruik Lancome en ben heel tevreden.

Bij de andere merken die ik probeerde, rook je dat typische zelfbruiner geurtje zo...bleeeegh!!
quote:singalala schreef op 29 juni 2010 @ 21:29:

[...]

Ik heb gewoon nog een tube gescoord van de week hoor? ou even verder kijken dan die ene drogistIk ga ook maar gauw een voorraadje inslaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven