Mode & Beauty alle pijlers

Welke zelfbruiner?

29-06-2010 20:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een goede zelfbruiner. Ik ben zelf echt héél wit, dus liever niet een die mij onnatuurlijk donker maakt of oranje of vlekken geeft of wat dan ook.

Over welke zelfbruiner ben jij tevreden?
.

deze gebruik ik dus altijd, maar zie idd dat ie bij bepaalde online shops al niet meer te koop is!
Hm dan ga ik die maar niet kopen, want als ik die heel fijn blijk te vinden is hij daarna ineens weg natuurlijk
quote:diaantje1971 schreef op 29 juni 2010 @ 21:07:

Die van de Hema vind ik erg goed.Ja vind ik ook! Gebruik m alleen voor m'n benen maar ze worden erg mooi egaal bruin. Even sprayen, vervolgens insmeren en dan even laten drogen (gaat ook lekker snel!). Kost iets van 6 euro dacht ik.
quote:prulletje schreef op 29 juni 2010 @ 21:38:

Hm dan ga ik die maar niet kopen, want als ik die heel fijn blijk te vinden is hij daarna ineens weg natuurlijk

Daar ben ik ook altijd zo bang voor.

Heb gelukkig al een adresje gevonden, heb er gelijk 3 besteld, je doet er nl best lang mee.
Heb laatst van Kruidvat Solait gebruikt. Ik weet niet of het merk dan Solait is of dat het kruidvat eigen merk is. Maar in ieder geval, er staat Kruidvat Solait op.

Maar het zijn dus tissues. Bruint als n gek. Heb twee tissues gebruikt en mn benen, die never nooit niet bruin worden, zijn bruin. Al 3 dagen. Maarrrrr je moet wel opletten dat je goed veegt met die tissues. Mijn benen zijn een beetje gestreept. Ik bedacht me later pas dat ik misschien beter met ronddraaiende bewegingen had kunnen vegen.

Ben met de tissue bij mn benen begonnen, die zijn goed bruin. Daarna heb ik mn armen en decollete gedaan en die zijn iets minder bruin maar nog altijd bruin.
Ik vind ze allemaal stinken.
st. moriz.....de goedkopere versie van de dure st. tropez( een wereld beroemde zelfbruiner)

het is een schuim en maakt je mooi olijfbruin en blijft lang zitten.

hij is alleen via ebay te krijgen sinds hij alleen in engeland verkocht word.

st tropez kan je volgens mij wel in nederland online bestellen( gewoon ff googelen en dan wel de mouse kiezen) maar die is wel een stuk duurder
Die van Lancaster. Gebruik hem al járen. Kan het hele jaar door. Maar vergeet alsjeblieft niet na gebruik je handen te wassen! Anders loop je een week met oranje vingers en/of handpalmen.

Ik spray het altijd s avonds op, smeer dan goed uit , en laat het even intrekken .Ga dan slapen en sta en tintje donkerder op de volgende ochtend.

Het enige nadeel is dat het wel wat kan afgeven op je beddengoed.
Ik kwam die tubes van l'oreal nog op heel veel plaatsen tegen hoor.

Ben uiteindelijk voor de spray van l 'oreal gegaan, omdat me dat egaler lijkt te gaan dan gel, mijn handen schoon kunnen blijven, hij is ondersteboven te gebruiken en mocht mijn vriend er dan even niet zijn, kan ik het misschien zelf ook op mijn rug sprayen (maar laat het de eerste keer wel even door hem doen denk ik). Hij is er pas dit weekend weer, dus kan nu nog niet testen.

Ik ben ook op zoek geweest naar die van estee lauder, maar die hadden ze dus echt nergens!

Bij de douglas en ici paris hadden ze alleen lancaster, clarins en nog een merk (weet even niet meer welke), maar die estee lauder dus niet.
quote:prulletje schreef op 01 juli 2010 @ 19:24:

Ik ben ook op zoek geweest naar die van estee lauder, maar die hadden ze dus echt nergens!

Bij de douglas en ici paris hadden ze alleen lancaster, clarins en nog een merk (weet even niet meer welke), maar die estee lauder dus niet.

Ik heb hem gekocht bij V&D en ook gezien bij de Bijenkorf.

Maar succes met je spray van l'Oréal!

Dat van die schone handen vraag ik me trouwens wel af. Spray moet ook uitgewreven worden toch?
Nee, hoeft niet
Ik gebruik de lichte variant van Dove en ben heel tevreden.

De meeste collega's van mijn afd. gebruiken zoiets blijkbaar niet, zij vinden het vlgs mij geen probleem om met die witte benen rond te lopen, soms zelfs ongeschoren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven