Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwen

05-09-2017 18:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP!!
Ik heb heel binnenkort een bruiloft en vandaag mn wenkbrauwen laten epileren, maar ze zien er echt niet uit!! Veel te dun :(
Iemand tips?
Bijtekenen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Haha ja was ook de enige oplossing waar ik aan dacht...
Iemand enig idee hoelang het duurt voor ze weer een beetje normaal zijn gegroeid?
Hier duurde het toen een week of 4. Het probleem was bij mij dat het nogal a-symmetrisch was ook. Ik gebruik een wenkbrauwpotloodje van de Hema (heb maar weinig wenkbrauwharen, dus ik teken meestal bij).
Pfoe 4 weken. Heftig
Aan de slag met een potlood dan maar
Check op joetjoeb nikkitutorials. Pro in make-up. :hello:
Die van catrice is inderdaad heel fijn!
Christian Faye, met handig sjabloon en kwastje. Echt een aanrader
Tvp
Echt, ga voor de Anastasia Dipbrow pomade. Is vrij duur, iets van 30 euro maar ZO het geld waard. Het is een soort van potje met crème achtige substantie waar je een kwastje in dipt, waarmee je vervolgens je wenkbrauwen bijtekent. Het is waterproof èn smudge proof waardoor het de hele dag blijft zitten. Ik kan er zelfs mee zwemmen en slapen en heb de volgende dag nog steeds dezelfde wenkbrauwen. Ik heb al zo veel wenkbrauwpotloden en poeders geprobeerd maar dit is de beste die ik ooit heb gehad. Krijg ook vaak complimenten over hoe 'professioneel' mijn wenkbrauwen getekend zijn.

Je doet trouwens ook heel lang met het potje, het spul is ontzettend gepigmenteerd. Ik gebruik het nu al een ruim een jaar bijna dagelijks en er zit nog genoeg in voor de komende 5 jaar, zo zuinig is het in gebruik.

Hier een before en after plaatje:

Afbeelding

Ziet er mooi uit! Ik ga ff googlen haha
Maybelline tattoo brow.
Ik gebruik het wimper serum van kruidvat voor langere wimpers ook voor op mijn wenkbrauwen en hierdoor zijn ze vrij snel dikker en voller geworden. Misschien ook een handige tip voor jou :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven