Wenkbrauwen
dinsdag 5 september 2017 om 21:45
Echt, ga voor de Anastasia Dipbrow pomade. Is vrij duur, iets van 30 euro maar ZO het geld waard. Het is een soort van potje met crème achtige substantie waar je een kwastje in dipt, waarmee je vervolgens je wenkbrauwen bijtekent. Het is waterproof èn smudge proof waardoor het de hele dag blijft zitten. Ik kan er zelfs mee zwemmen en slapen en heb de volgende dag nog steeds dezelfde wenkbrauwen. Ik heb al zo veel wenkbrauwpotloden en poeders geprobeerd maar dit is de beste die ik ooit heb gehad. Krijg ook vaak complimenten over hoe 'professioneel' mijn wenkbrauwen getekend zijn.
Je doet trouwens ook heel lang met het potje, het spul is ontzettend gepigmenteerd. Ik gebruik het nu al een ruim een jaar bijna dagelijks en er zit nog genoeg in voor de komende 5 jaar, zo zuinig is het in gebruik.
Hier een before en after plaatje:
Je doet trouwens ook heel lang met het potje, het spul is ontzettend gepigmenteerd. Ik gebruik het nu al een ruim een jaar bijna dagelijks en er zit nog genoeg in voor de komende 5 jaar, zo zuinig is het in gebruik.
Hier een before en after plaatje: