Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Het tweede potje vitamine E is 1 euro.
Emma95 schreef:
29-05-2017 17:32
Het tweede potje vitamine E is 1 euro.
Jaaa daarom ga ik m vanavond meteen bestellen.
fatalflower schreef:
29-05-2017 12:17
Een vraag aan de gebruiksters van de Vitis tanfpasta, weten jullie of er een schuurmiddel aan toegevoegd is? Schuurt de pasta je glazuur niet af? Ik ga zelf ook even naar info over de ingredienten/stoffen in Vitis. Inmiddels al opgezocht klinkt redelijk veilig https://dentaid.nl/nl/consument/product ... -tandpasta
Wat ik begrepen heb uit de handleiding is dat het werkt door 3 eigenschappen:
1= Stof Perlite. Deze polijst de tanden en maakt het glad zonder het tandoppervlak te beschadigen
2= Polyvinylpyrrolidone. Verwijdert aanslag en voorkomt deze
3= Dentaid technology nanorepair. Stof heet Hydroxyapatite nanoparticles. Het integreet met het tandglazuur (natuurlijke bouwstof zeggen ze). Het vult onregelmatigheden op in het tandglazuur, waardoor het gladder en witter wordt.
blond09 schreef:
29-05-2017 08:11
Ook vandaag is de actie nog zie ik!! Zie niks staan over extra proefjes of mini's erbij, maar 24€ voor 30ml of 28€ voor 50ml! Ga hem gelijk bestellen!

Ook de benen/lichaam versie is in de aanbieding 125ml voor 30€, twijfel nog of ik deze erbij bestel, heeft dat echt meerwaarde of kan ik die voor het gezicht ook op mijn benen gebruiken?
Ik ben van plan die voor het gezicht ook op mijn benen te gebruiken (wat druppels mixen met bodylotion) het is al duur zat!
En de proefjes krijg je bij uitchecken winkelmandje, maar dat heb je inmiddels vast gezien.
Taralina schreef:
29-05-2017 18:28
Ik ben van plan die voor het gezicht ook op mijn benen te gebruiken (wat druppels mixen met bodylotion) het is al duur zat!
En de proefjes krijg je bij uitchecken winkelmandje, maar dat heb je inmiddels vast gezien.
:cry: had ze beide in mijn winkelmandje, wil ik net gaan afrekenen, is die voor het gezicht niet meer beschikbaar :cry:
blond09 schreef:
29-05-2017 18:56
:cry: had ze beide in mijn winkelmandje, wil ik net gaan afrekenen, is die voor het gezicht niet meer beschikbaar :cry:

:there:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-05-2017 19:01
:there:

Thnx :-]
Ik ga gewoon heel obsessief de site bezoeken haha, ik hoop dat die actie nog even duurt!

De paardenshampoo heb ik nu na een aantal weken ook weggezet, snel vet haar en enorm zwaar, dus als iemand m wil incl conditioner?

Heb het masker van de kruidvat met dragonfruit een tijdje terug gekocht en as we speak weer op mijn gezicht zitten, vind hem heerlijk!
Editie NL heeft deze oproep op FB geplaatst:

Oproep: slechte ervaringen met de dermaroller?

Met een dermaroller kun je, door hele kleine gaatjes in je huid te prikken, een gladdere huid en minder littekens krijgen. De rollers zijn voor weinig geld online te krijgen, maar kunnen ook schade veroorzaken bij verkeerd gebruik.

Heb jij slechte ervaringen met zo'n dermaroller en wil je hierover vertellen? Mail dan je gegevens naar editienl@rtl.nl, dan nemen we contact met je op.
De Vitis tandpasta gaat op mijn lijst.

Mijn tip, zelfbruinende mousse van St Moriz. Je brengt dat aan met een handschoentje. Draaiende beweging maken. Wel eerst even ontharen en scrubben! Na een paar uur (je kunt er ook mee slapen, geeft niet af), spoel je het eraf onder de douche. Resultaat, een mooie subtiele bruine kleur. Voor mij nooit meer klooien met vette lotions die vlekken geven en oranje uitslaan.

Aanvulling, de tip is eigenlijk ook echt voor de 'tanning mitt'. Zo breng je in het algemeen zelfbruiners gelijkmatig aan.
Ik heb gisteren de achterkant van mijn benen met de Kruidvat notenmelk zelfbruiner gedaan. Voorkant was al bruin van de zon.
Resultaat is ook prachtig. Ik zie geen verschil. Gewoon goed insmeren en voorzichtig bij de hielen.
emma95 wijzigde dit bericht op 30-05-2017 10:34
0.22% gewijzigd
Jaaa gelukt :yes: de magic drops komen morgen binne incl samples! :yes:
Prangende vraag: lieve Viva'ers, is de onderstaande tandpasta de juiste Vitis die jullie met z'n allen zo enthousiast gebruiken?
Afbeelding
Ik wàs in Maastricht maar in Kruidvat vond ik 'm niet en in Etos ben ik vergeten te gaan zien wegens andere richting uitgegaan.
Ja, Snoozygirl, dat is hem.
(Idd niet bij het Kruidvat).
Dank je Jejoue :lips:
Gelukkig wel bij de apotheek vlak bij het werk :yes:
Ik heb in mijn enthousiasme ook een dermaroller besteld en wil jullie toch even waarschuwen.
Voor de zekerheid eerst op mijn hand geprobeerd (na em met Dettol schoongemaakt te hebben). Paar keer heen en weer gerold zonder veel te drukken.
Loop nu al drie dagen met een grote rode streep op mijn hand. Het is niet kapot gelukkig, maar ik durf em echt niet voor mijn gezicht te gebruiken.
Bij mij doet die Vitis helemaal niets.
Taralina schreef:
30-05-2017 12:50
Ships... heb 'm net gekocht :-?
Maar heb wel gelezen dat je pas na 3 volle weken een beetje resultaat hebt dat daarna nog tot 3 maanden verder zet.
Afwachten dus ;-))
Taralina schreef:
30-05-2017 12:50
Bij mij ook niet.
Life is short. Eat dessert first.
Bij mij ook niet. Ik heb nog braaf voor-foto's gemaakt maar er is echt niks te zien.
ik gebruik nu bijna 2 weken het kruidvat serum en ik begin iets te merken, mijn heel-korte-wimpers zijn langer geworden. er lijkt warempel wel een kleine buiging naar boven in te komen. Nu moet ik toegeven dat ik mezelf dit weekend getrakteerd heb op hele mooie clinique mascara, dat helpt vast ook mee. Maar het begin is er, fijn om te zien!

de Vivis gebruik ik nu al een hele tijd, ik denk ruim 1,5 maand? Mijn tanden lijken iets witter zijn geworden maar het verschil is niet heel erg zichtbaar. Ik ga er nog mee door tot mijn 2 tubes op zijn, ik denk niet dat ik het daarna nog een keer koop.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik ben wel heel tevreden over de Vitis tandpasta. Ik gebruik het nu 3 weken ongeveer. Mijn tanden voelen schoner aan en ze zijn zeker iets witter en glanzen mooi. Ik ben het wel gaan gebruiken in combinatie met de speciale oral-b opzetborstels. Ik vind het ook een hele frisse tandpasta, heb daarna echt een tijdje een heel fris gevoel in mijn mond. Had ik met andere tandpasta's niet altijd (of meteen zo heet dat het mijn mond uitbrandde...)

Ik ben benieuwd, binnenkort ga ik bij de mondhygiëniste langs en na het schoonmaken en polijsten heb ik ook altijd even zo'n glanzend en iets witter gebit. Hopelijk blijft het resultaat dan langer als ik met Vitis blijf doorpoetsen.
Mijn tip is de Pure Skin Cleansing Tonic van Zarqa. Ik had al een tijdje last van een onzuivere huid en veel talg, het is nu stukken beter geworden door de tonic twee keer per dag te gebruiken. Ben er heel blij mee. Ik heb een hele droge en gevoelige huid, maar de tonic droogt bij mij niet uit, ik heb daarna een heel fris en zacht huidje.
Cateautje schreef:
29-05-2017 17:06
200iu is de bedoeling. 400 is veel teveel en niet goed voor je.
Oh oeps waarom ? Heb de 400 maak hem toch maar op.
Pretzel66 schreef:
30-05-2017 20:02
Oh oeps waarom ? Heb de 400 maak hem toch maar op.
400ie is heel slecht voor je gezondheid. Het is een overdosis waar je heel slecht op kunt gaan reageren.
Ik had gister flink mijn huid gepeeld en een heerlijke masker van babor als afsluiting.
en heb net de magic drops van collistar erop gedaan. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet over een uurtje.
Ik had gelijk ook maar de serum Black van collistar gehaald. Die ga ik vanavond voor de nacht smeren. En dan een flinke laag repair crème erop. Ik moet voor aankomende vrijdag op mijn mooiste eruit zien dus flink smeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven