Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Ik smeer sinds vandaag Hydroface, een multiactive peptide technology. Het is een creme en oogcreme voor de antieke huid en als het goed is ben ik over drie weken weer achttien. Het wordt volop gebruikt door filmsterren en aangezien ik er daar één van ben, kon ik niet achterblijven.
Ik laat het jullie weten. :)
Weet iemand misschien goede sterke zomer panty's (ja dat sluit elkaar wellicht uit)? Ik heb Oroblu zomer 15 den) en na 1 dag al kapot.

En nee zonder zien mijn pootjes er helaas niet echt lekker uit.
Cateautje schreef:
30-05-2017 20:12
400ie is heel slecht voor je gezondheid. Het is een overdosis waar je heel slecht op kunt gaan reageren.
Waarom worden die vrij verkocht dan ?
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is komen morgen de Magic Drops binnen!
Heeft iemand een indicatie hoeveel Drops je per keer gebruikt? (Lichte huid)
Cateautje schreef:
30-05-2017 21:49
Ik smeer sinds vandaag Hydroface, een multiactive peptide technology. Het is een creme en oogcreme voor de antieke huid en als het goed is ben ik over drie weken weer achttien. Het wordt volop gebruikt door filmsterren en aangezien ik er daar één van ben, kon ik niet achterblijven.
Ik laat het jullie weten. :)
Deze ?
Pretzel66 schreef:
30-05-2017 21:55
Deze ?
http://www.pureskinblog.com/natural-ski ... hydroface/
ModuleX schreef:
30-05-2017 21:53
Vraag ik me ook af.
En gebruik je het elke dag??
:$

Ik ben er in gestonken.

Nou ja, dan gebruik ik het maar als handcremmetje, dat kan vast geen kwaad.

Ik zweer vanaf nu weer gewoon bij mijn Aldicreme, die doet wel wat het beloofd.
Cateautje schreef:
30-05-2017 22:04
:$

Ik ben er in gestonken.

Nou ja, dan gebruik ik het maar als handcremmetje, dat kan vast geen kwaad.

Ik zweer vanaf nu weer gewoon bij mijn Aldicreme, die doet wel wat het beloofd.
In dat artikel wordt dr.Oz genoemd. Zijn naam wordt wel vaker misbruikt.
Anyway, dr.Oz is sowieso tegen anti wrincle crèmes. Veroorzaken kleine ontstekinkjes.
ModuleX schreef:
30-05-2017 21:53
Ben zelf niet licht maar ben als volgt begonnen:

Eerste keer drie druppels vermengen met crème. Herhalen totdat je de gewenste 'kleur' hebt en dan om de twee dagen drie druppels door de crème.

Belangrijk: wacht tot de ochtend om te bepalen of er meer druppels nodig zijn. In avondlicht/kunstlicht zie je dat niet goed genoeg. Ik spreek uit ervaring ;-)
Jejoue schreef:
30-05-2017 22:09
In dat artikel wordt dr.Oz genoemd. Zijn naam wordt wel vaker misbruikt.
Anyway, dr.Oz is sowieso tegen anti wrincle crèmes. Veroorzaken kleine ontstekinkjes.
Ach, nu ben ik ook eens ergens ingetrapt, moet een keertje kunnen. Wel zonde van het geld, maar ja, weer wat geleerd.
Ben blij dat ik erover begonnen ben hier, dan hoef ik er niet meer mee te smeren, want wie weet wat voor troep het werkelijk is.
Iemand ervaring met duurdere cushion foundations? Heb nu die van l'oreal en vind hem goed, maar vraag mij af of die van Lancom/Dior/YSL beter zijn?
mismashful2 schreef:
30-05-2017 22:28
Iemand ervaring met duurdere cushion foundations? Heb nu die van l'oreal en vind hem goed, maar vraag mij af of die van Lancom/Dior/YSL beter zijn?
Heb zelf die van Chanel (les beiges). Maar voor een echt merkbare verbetering zou ik vooral makeupalley doorspitten. Aziatische merken zijn er al jaren mee bezig dus al veel verder.
Ik ben op zoek naar een zelfbruiner die langer blijft zitten dan 2 dagen :|

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd is magic drops van collistar, whitetobrown spray, dove zelfbruiner en de zelfbruinende bodylotion van het Kruidvat.
Whitetobrown geeft het mooiste effect maar moet na 2 dagen wel opnieuw sprayen.

Wie heeft tips?
Cateautje schreef:
30-05-2017 22:17
Ach, nu ben ik ook eens ergens ingetrapt, moet een keertje kunnen. Wel zonde van het geld, maar ja, weer wat geleerd.
Ben blij dat ik erover begonnen ben hier, dan hoef ik er niet meer mee te smeren, want wie weet wat voor troep het werkelijk is.
De reviews op Amazon zijn verschillend. Veel slecht idd, maar ook een paar enthousiast.
Ach ja. Ik heb ook wel miskoop crèmes.
mademoiselle83 schreef:
30-05-2017 22:33

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd is magic drops van collistar, whitetobrown spray, dove zelfbruiner en de zelfbruinende bodylotion van het Kruidvat.

Wie heeft tips?
Die bestaan niet. Tenzij je jouw huid niet aanraakt of gaat wassen, dan gaat het wellicht drie tot vier dagen mee. Opties: spray tan bij schoonheidssalon (andere stoffen die niet in de vrije handel te koop zijn) of van die pillen zoeken (weet niet wat het is of hoe het heet maar veel types a la Barbie van Oh oh slikken die zooi en zien er standaard oranjebruin uit).
Gisteravond n consumenten test op Duitse TV.Z.D.F.
Meerdere zonnebrand crèmes getest.
Kwam de Cien van de Lidl als beste uit de test. Voor maar 1.99€.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Pfffff, mijn wimpers zijn weer normaal. Binnen twee weken van bijna niets (onzichtbaar kleine haartjes van 2mm) tot normale wimpers! Met dank aan Kruidvat wimperserum!! :yes:
Cateautje schreef:
30-05-2017 20:12
400ie is heel slecht voor je gezondheid. Het is een overdosis waar je heel slecht op kunt gaan reageren.
Slik jij ook multivitaminen? Ik heb de vit E die je noemt nl. gekocht maar ik gebruik ook multivitaminen waar ook vit E in zit
Kennen jullie de infinite bronze van Lancaste?
Ik gebruik het al jaren in de zomer over mijn hoge spf crème.
Geeft een echt sunkissed gezicht

https://www.lancaster-beauty.com/suncar ... te-bronze/
Als je wint heb je vrienden...
Cadance schreef:
31-05-2017 10:59
Slik jij ook multivitaminen? Ik heb de vit E die je noemt nl. gekocht maar ik gebruik ook multivitaminen waar ook vit E in zit
Nee, bij multivitamine blijf ik vandaan. Van een aantal vitamines is de hoeveelheid veel te hoog en kan daardoor je gezondheid aantasten. Ik koop vitamines apart en niet eens allemaal, een paar maar.
Ik heb voor het eerst de Magic drops van Collistar gebruikt. Ik heb een lichte huid en heb twee druppels gemengd met mijn dagcreme. Mijn dagcreme is geurloos. Ik ruik de druppels wel een tijdje, nadat ik het erop heb gesmeerd. Twee druppels is net te weinig voor mij. Geen streperig effect. Tot nu toe ben ik positief.
Ik heb hier ook naar de Magic drops gezocht, maar niet te krijgen. Wel online via Amazon of zo, maar dan is het erg duur.

Kan hier wel Clarins golden glow booster krijgen en dat is precies hetzelfde principe als de Collistar. En over het algemeen zijn de reviews positief. Ik denk dat ik mezelf daarop ga trakteren binnenkort!
mademoiselle83 schreef:
30-05-2017 22:33

Wie heeft tips?
Ik heb zelf goede ervaringen met Marc Inbane. Bleef bij mij een kleine week zitten, maar als ik lees wat je al geprobeerd hebt, dan ligt het denk ik eerder aan jouw huid.
ainne schreef:
31-05-2017 12:37
Ik heb hier ook naar de Magic drops gezocht, maar niet te krijgen. Wel online via Amazon of zo, maar dan is het erg duur.

Kan hier wel Clarins golden glow booster krijgen en dat is precies hetzelfde principe als de Collistar. En over het algemeen zijn de reviews positief. Ik denk dat ik mezelf daarop ga trakteren binnenkort!
Die vind ik erg prettig, doe je erg lang mee en je kunt het simpel doseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven