Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
donderdag 22 juni 2017 om 09:44
Foundation ben ik helemaal met he eens . Koop altijd de shiseido.zomermakeup. Blijft goed zitten ook als het erg warm is.gemini2011 schreef: ↑17-03-2017 17:45Dure foundation. Ik kocht eerst altijd drogist merken. Ik heb nu Estee Lauder Double wear light en Chanel Vitalumiere. Dat is echt een wereld van verschil.
Verder een haarmasker van Nioxin. Kost €15, en daar doe ik nu al een half jaar mee. Als hij op is ga ik een keer naar die van weleda kijken.
En ik word blij van mijn Kaercher WindowVac. Streeploos schone ramen en het kost me 3x minder tijd om de ramen te lappen. Maar dat is geen beautyproduct.
Hoge beschermingsfactor . Dat is voor mij n must.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

donderdag 22 juni 2017 om 10:13
Omdat ik vandaag wat luier ben owv de hitte (34 graden!)
heb ik even een tekst die ik in een ander topic had gepost gekopieerd.
"Gewoon van de supermarkt of de bio winkel. Merk maakt niet zoveel uit.
Waar je wel op moet letten:
- NIET ontgeurd (het moet dus naar kokos ruiken)
- een glazen pot
- vierge kokosolie
- Biologisch
- koudgeperst
Ontgeurde kokosolie doet niets voor je huid heb ik ondervonden.
Mijn huidige pot komt van de AH. Staat bij het dieet/biospul. Er staat ook kokosolie bij de olie en specerijen maar die is ontgeurd en wil je dus niet hebben (voor je huid)."
Maar ook de bij De Tuinen te koop (ik ben belg dus daar kom ik nooit). De volgende pot gaat ik toch bij een biowinkel halen denk ik.

"Gewoon van de supermarkt of de bio winkel. Merk maakt niet zoveel uit.
Waar je wel op moet letten:
- NIET ontgeurd (het moet dus naar kokos ruiken)
- een glazen pot
- vierge kokosolie
- Biologisch
- koudgeperst
Ontgeurde kokosolie doet niets voor je huid heb ik ondervonden.
Mijn huidige pot komt van de AH. Staat bij het dieet/biospul. Er staat ook kokosolie bij de olie en specerijen maar die is ontgeurd en wil je dus niet hebben (voor je huid)."
Maar ook de bij De Tuinen te koop (ik ben belg dus daar kom ik nooit). De volgende pot gaat ik toch bij een biowinkel halen denk ik.
donderdag 22 juni 2017 om 10:27
Ik douche alleen met water. Waar mijn gortdroge lichaamshuid enorm van opgeknapt is: Lipikar Baume van La Roche Posay (Apotheek).HasseSimonsdochter schreef: ↑18-06-2017 16:21Ik heb nog wel een tip voor droge scheenbenen. Bij mij was het echt drama, nam in de zomer zelfs olie mee in m'n handtas naar werk om tussendoor te smeren. En dan nog witte droge schilfers. Sinds ik douche met Neutral douchegel heb ik er veel minder last van.

donderdag 22 juni 2017 om 10:27
Mijn huisarts kan hier niks mee. Geprobeerd. De dermatoloog ook niet. Ik drink zeker genoeg en eet redelijk gezond. Daar ligt het niet aan. Ik las hier berichten van menaen die baat hebben bij het slikken van vitamine E. Ik wil graag proberen of het ook voor mij werkt. Maar ik zag 2 soorten en vroeg mij dus af of de sterkere niet beter was.chirpy schreef: ↑21-06-2017 18:05http://www.voedingscentrum.nl/encyclope ... ine-e.aspx
Gezondheidseffecten
Tekorten aan vitamine E komen in Nederland voor zover bekend niet voor. Alleen bij zeer ernstige stoornissen in de opname van voedingsstoffen kan een vitamine E-tekort optreden. Een ernstig vitamine E tekort kan leiden tot bloedarmoede, neurologische symptomen en spierzwakte.
Te veel aan vitamine E is niet schadelijk. Alleen kan de bloedstolling van mensen met een vitamine K-tekort en mensen die behandeld worden met bloedverdunners, worden beïnvloed.
Als bovengrens voor een aanvaardbare veilige inneming van vitamine E geldt:
300 milligram per dag voor volwassenen
De dagelijkse aanbevolen hoeveelheid is 8 mg per dag. En dan vraag jij je nog af of je 400 mg nodig hebt?
Als je echt last hebt van een droge huid, kun je veel beter een keer langs je huisarts in plaats van zelf maar wat gaan rotzooien met allerlei vitamines die je waarschijnlijk niet eens nodig hebt als je enigszins normaal eet en drinkt.

donderdag 22 juni 2017 om 14:02
Hier een stukje van Jetske Ultee over vitamine E.
http://www.dr-jetskeultee.nl/vitamine-e ... erzorging/
Het werkt bloedverdunnend.
http://www.dr-jetskeultee.nl/vitamine-e ... erzorging/
Het werkt bloedverdunnend.
donderdag 22 juni 2017 om 14:32
Ik wil ook nog even melden dat de Superlash van Kruidvat bij mij zorgt voor langere wimpers
Toen ik dit topic een paar weken geleden las heb ik het meteen gekocht en warempel, het werkt gewoon echt! Ben er super blij mee. Vooral omdat ik nooit make-up gebruik, ik kan er niet tegen. Heb daarom een paar jaar geleden permanente make up laten zetten (eyeliner) en nu met de langere wimpers ziet het er nóg mooier uit. Geweldig!
Flesje serum nummer 2 heb ik inmiddels al in huis, haha.

Toen ik dit topic een paar weken geleden las heb ik het meteen gekocht en warempel, het werkt gewoon echt! Ben er super blij mee. Vooral omdat ik nooit make-up gebruik, ik kan er niet tegen. Heb daarom een paar jaar geleden permanente make up laten zetten (eyeliner) en nu met de langere wimpers ziet het er nóg mooier uit. Geweldig!

vrijdag 23 juni 2017 om 16:03

vrijdag 23 juni 2017 om 16:47
Ik stond op het punt om die body legs drops aan te schaffen, maar daar wacht ik nu maar even mee. Hoor graag meer Collistar magic drops ervaringen!

vrijdag 23 juni 2017 om 16:53
Ik heb die voor het gezicht. Meng 4 of 5 duppels met een erwtje Olaz (de klassieke). En ik vind het wel een mooie glow geven, maar weinig kleur.

vrijdag 23 juni 2017 om 17:16
Ik wil vooral een subtiel kleurtje voor mijn witte melkfles-benen (ook na een week vakantie nauwelijks verkleurd

vrijdag 23 juni 2017 om 17:16
Ik wil vooral een subtiel kleurtje voor mijn witte melkfles-benen (ook na een week vakantie nauwelijks verkleurd

vrijdag 23 juni 2017 om 21:30
Ik heb altijd een onrustige huid, na dit topic te hebben gelezen heb ik monsters besteld van paula's choice bha 2% liquid exfoliant. Ik ben nu halverwege de monsters en het lijkt echt te werken! Mijn huid is een stuk rustiger.
De dagcreme met spf daarentegen vind ik erg vloeibaar en droogt mijn huid wat uit..... dus dat is niet zo'n succes.
Ik heb ook nog de teatree dagcreme van de tuinen geprobeerd, maar dat is helaas ook geen succes.
Ik ga lekker door met de monsters van de exfoliant
De dagcreme met spf daarentegen vind ik erg vloeibaar en droogt mijn huid wat uit..... dus dat is niet zo'n succes.
Ik heb ook nog de teatree dagcreme van de tuinen geprobeerd, maar dat is helaas ook geen succes.
Ik ga lekker door met de monsters van de exfoliant

zaterdag 24 juni 2017 om 09:33
tantejo schreef: ↑22-06-2017 14:32Ik wil ook nog even melden dat de Superlash van Kruidvat bij mij zorgt voor langere wimpers![]()
Tantejo, dat spul werkt als een tierelier he? Superspul!!

zaterdag 24 juni 2017 om 11:45
Volumepoeder kan je bij Kruidvat of Etos kopen. Verschillende merken hebben het. De goedkope zijn net zo goed als de duurdere.
Ik gebruik zelf droogshampoo van Batiste de volume versie, echt geweldig volume, ik heb halflang haar volgens mijn vriendin met kort haar werkt bij haar de poeder beter.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
zaterdag 24 juni 2017 om 11:49
HEMA heeft een mooie koraalkleur, nr 202 Social Saturday, lekker fel kleurtje en goedkoop.HasseSimonsdochter schreef: ↑18-06-2017 16:20Hoi dames,
Heeft iemand van jullie een tip voor een mooie koraal lipstick (en nagellak)? Liefst een budgetmerk.
Koraalkleur lipstick meng ik vaak zelf, roze met oranjerood mengen op de lippen.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd