Mode & Beauty alle pijlers

what to wear?

28-12-2013 19:30 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kleding advies nodig.

Ben al tijden (lees jaren) niet meer uitgeweest.

Nu heb ik binnenkort een dancefeestje in een loods.

What to wear ??

Wie wil er mee zoeken naar de ultieme party outfit? Niet te overdressed, maar casual lijkt me weer te gewoon.

Ik hou op zich van jurkjes, ben 1.78 en draag maat 40.

Zwart staat me niet, ben meer van de kleuren.
Welk figuur heb je? Buikje om te verhullen? Kan je op hakken lopen? En welke kleur ogen en haren? Budget?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
jeans met een feestelijke top? en platte schoenen
Zoiets?

ww.vantilburgonline.nl/dames/162079-vero-moda-jurk-cirka-sl-short-dress-10098634-cirka-sl.html?channel_code=75&daisycon_aid=194959&product_code=86129610&s2m_exclickid=c9bd0bccdaa768491f7c70419beade46&utm_source=daisycon
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat voor soort muziek wordt er gedraaid? Dance is een heel breed begrip namelijk.
O die is leuk en !! Waar heb je die vandaan? Site van vero moda zelf?
ging mis
En het jurkje kost maar 30 euro!

www.vantilburgonline.nl/d ... ade46&utm_source=daisycon
Blauwe ogen blonde haren.. klein buikje...hakken mag maar niet te hoog. Tja wat het is voor muziek? Geen echte hardcore house in elk geval.
Ik zie wel jurken die passen op een dancefeest, maar het is allemaal met zwart.
Dancefeestje in een loods zou ik geen jurkje aandoen maar iets stoerders.

Leren broek met mooie top en bikerboots?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij een dancefeest (om het even zo te noemen) zou ik geen jurkje dragen. Wat iemand anders al zei, gewoon wat stoerders. Een jurkje zou ik associeren met 'ik ben al heel lang niet uitgegaan, ik kleed me alsof ik op een salsafeest ben'. Ik ben bang dat je anders te overdressed bent. Gewoon leuke laarzen (idd zoals biker boots), stoer topje en neutrale broek.
Leren broek is ook nog n optie idd of leatherlook
Hoe heet nou zo'n ding? jump...dinges Zo'n pak aan 1 stuk.
Been there, done that, got the T-shirt.
http://www.fashionize.nl/ ... ist&utm_content=discarded

quote:Apatura schreef op 28 december 2013 @ 19:50:

Hoe heet nou zo'n ding? jump...dinges Zo'n pak aan 1 stuk.jumpsuit.
Broek van Enn is erg mooi!
quote:Enn schreef op zaterdag 28 december 2013 19:36 Zoiets?

ww.vantilburgonline.nl/dames/162079-vero-moda-jurk-cirka-sl-short-dress-10098634-cirka-sl.html?channel_code=75&daisycon_aid=194959&product_code=86129610&s2m_exclickid=c9bd0bccdaa768491f7c70419beade46&utm_source=daisycon Oohh wat gaaf!! Die wil ik ook!!
See You Soon!
Die broek lijkt meook wel wat.... alleen wel prijzig vrees ik
49.95 euro.
50 ... valt mee
quote:Enn schreef op 28 december 2013 @ 19:52:

[afbeelding]

Mooi die broek met dit shirt!

Die bloes en blazer zijn mooi maar iets te gekleed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
29.95 euro.

http://www.wehkamp.nl/dam ... 3FDC02#productpageReviews

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven