Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft ervaring met Vente-Exclusive.com?

02-09-2009 11:13 14 berichten
Zojuist kreeg ik een email binnen van Vente-Exclusive, een online outlet voor merkkleding en merkhorloges etc.

Ze hebben nu lingerie van Marlies Dekkers in de verkoop en ik zou er heel graag wat willen bestellen, maar twijfel nog een beetje.

Heeft iemand van jullie er wel eens iets gekocht?
Alle reacties Link kopieren
1 of 2 weken geleden is dezelfde vraag geweest.

Reacties waren positief. Alleen verkoopt Vente de producten eerst en besteld ze dan bij de leverancier, dus het kan soms een paar weken duren. Maar ze zijn zeker betrouwbaar!

Heb zelf net ook 2 hele mooie Marlies Dekkers besteld!
Ik zat ook al te twijfelen net bij Marlies Dekkers. Ben alleen een beetje failliet
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier ook goede ervaringen. Het klopt inderdaad dat je even op je spullen moet wachten, maar er wordt keurig netjes datgene wat je besteld had, geleverd.

Enige nadeel is dat die verkopen erg hard gaan, zodra je de mail krijgt dat de verkoop gestart is, moet je er snel bij zijn want het is binnen no time uitverkocht. Ik kreeg de mail over MD-ondergoed net binnen en wed dat het rond het middaguur alweer ver uitverkocht is.
.
Heb net een MD gekocht. Dus ik hoop dat het een betrouwbare partij is.
Ik mag toch hopen dat ze betrouwbaar zijn, ook net een compleet MD setje gekocht, levertijd is wel lang maar ach..

Vorige MD sale ging trouwens goed mis, dubbele bestellingen, hoop gezeur, neem aan dat ze het nu verbeterd hebben.
Ik heb er wel eens wat besteld, van Champions. De levertijd was een paar weken, maar het product was prima.
Wat heeft iedereen toch met Marlies Dekkers? Kan iemand mij uitleggen of ik iets mis als ik geen BH of zwemkleding van haar in de kast heb. Afgelopen zomervakantie ook weer enkele vrouwen mogen aanschouwen in een MD bikini..... echt niks moois aan... beetje randje ordi zelfs! Of kijk ik verkeerd?
sorry... beetje off-topic wellicht!
Sorry, had niet gekeken of ik een ander topic kon vinden. Zal zo eens googlen. In ieder geval bedankt voor de reacties.

Mijn voorkeur was de Starlet, zwart met rood, maar die was idd snel weg. De Cold Cream vind ik ook mooi, en die is er nog wel. Denk dat ik het toch maar probeer, het scheelt een hoop geld en ik ga er vanuit dat als er veel positieve reacties zijn, het ook wel klopt. Dat dacht ik ook wel, maar gisteravond net een heel stuk over oplichting gezien op tv en die gedachte kwam ineens omhoog.

Bergje, smaken verschillen. Ik kan begrijpen dat iemand het niet mooi vind, maar ik vind het juist heel leuk omdat die bandjes onder je shirt vandaan piepen. Net even anders. Nou ja, inmiddels ook niet meer zo superanders dan de rest van de wereld, maar dat boeit me dan niet zo.

En ik heb een flinke cup, dus ik vind het wel leuk om er dan iets bijzonders van te maken!
Link naar het andere topic.
Ik heb er eens oorbellen besteld van Dryberg & Kern, erg mooi en alles goed gegaan, inderdaad wel een lange levertijd. Ongeveer een maand.
@Bergje,

Het zit gewoon erg lekker. Zeker als je een rare maat hebt. (laatst heb ik een 70E gekocht, die hangt bij de HEMA niet echt in het rek)

Overigens vind ik de bikini's ook heel lelijk. Maar eerder omdat ze zo degelijk zijn. Echt van die enorme oostbloktops en broeken.
Nou Einstein, je slaat de spijker op de kop. Het viel mij op dat de vrouwen die deze bikini's droegen echte kees-koeiereten hadden met joekels van borsten....

Ieder zn smaak, maar geen MD voor mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven