Wimperpermanent
zaterdag 2 februari 2013 om 12:32
Ik heb wimper extensions en ik moet zeggen, ik kan niet meer zonder! Het is echt een verlenging van je wimpers. Je hebt een mooie volle oogopslag en mascara is eigenlijk niet nodig.
Je maakt een afspraak en samen kijk je naar de lengte van de wimper en de krul! Dan worden ze geplaatst. Je ligt op een tafel en je onderste wimpers worden afgeplakt. Er komt een lijntje met lijm op je bovenste wimper. En wimpertje voor wimpertje worden ze erop geplaatst met een pincet! Het resultaat is prachtig! Om de 3 weken is het beste om terug te gaan en ze te laten bijvullen. Ze vallen namelijk net als eneigen wimper uit! De eerste keer zetten duurt ongeveer anderhalf uur. De keren daarna misschien een uurtje..
Nog vragen?
Je maakt een afspraak en samen kijk je naar de lengte van de wimper en de krul! Dan worden ze geplaatst. Je ligt op een tafel en je onderste wimpers worden afgeplakt. Er komt een lijntje met lijm op je bovenste wimper. En wimpertje voor wimpertje worden ze erop geplaatst met een pincet! Het resultaat is prachtig! Om de 3 weken is het beste om terug te gaan en ze te laten bijvullen. Ze vallen namelijk net als eneigen wimper uit! De eerste keer zetten duurt ongeveer anderhalf uur. De keren daarna misschien een uurtje..
Nog vragen?
zondag 3 februari 2013 om 20:48
Klinkt zeker goed. Vooral als je dan geen mascara meer nodig hebt, lekker makkelijk. Is het dan alleen voor je bovenste wimpers of ook onder het oog? En wat als je eigen wimpers recht zijn en de extennsions gekruld, zou dat er raar uit zien? Ik bedoel dat ze er dan onderdoor steken?
Hoeveel was je kwijt?
Hoeveel was je kwijt?