Mode & Beauty alle pijlers

Winkelen in Assen?

09-10-2013 19:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat wat?

Ik wil graag winkelen met een vriendin, zij mag ditmaal kiezen en koos Assen, want nog nooit geweest..

Ik ben niet zo bekend in Assen, maar begreep dat de meeste grote ketens in het centrum te vinden zijn.

Iemand tips voor leuke onbekendere winkels?

In Assen?
Ik weet geen leuke onbekende winkels, maar ik vind Assen wel leuk om te winkelen. Alles idd vlakbijelkaar. Het is ook niet zo groot.

Veel plezier!
Niet mokken, maar knokken!
Ik woon vlakbij assen..

Zelf vind ik er niets aan en ga liever naar groningen..

Grote ketens? V&d etc?

Bij koopmansplein zit je dan goed.

Wel een lunchtip..

Bij Touche..klein knus en goed!

Leuke aparte winkels heb je niet echt.

Maar voor een keer wellicht leuk om eens heen te gaan.
Flair in de Kruisstraat, Pop84 en Boots aan de Gedempte Singel. In de Ceresstraat zit een leuke cadeau/kunstwinkel. Specta in het Mercuriuscentrum. Outfit in de Oudestraat.

Vanderveen is een groot warenhuis waarin zelfstandigen en ketens een 'afdeling' hebben. Verder hebben helaas meerdere leuke winkeltjes de crisis niet overleefd.
Je hebt er genoeg leuke winkels. Geen grote ketens, maar wel een v&d, hema, c&a, H&M en etc. Ik vind coffee en tasty een heel leuk plekje om te zitten, je kunt daar ook een heerlijke high tea doen. Niet heel groot centrum, maar wel heel gezellig! En ik kom er wekelijks ;)
Dank voor de reacties!

Er zijn dus wel leuke winkels, fijn!

Heb of een of andere wijze niet zo'n positief beeld bij assen.. Nietserig en saai, maar dat slaat natuurlijk nergens op!!

Nogmaals dank dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven