Mode & Beauty alle pijlers

Winkelen twente

11-04-2014 11:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende dagen verblijven wij in twente. Wat is een leuke plaats om te winkelen? Rond Enschede?
Enschede zelf ?
Geniet van elke dag!
Enschede?
Beter even de grens overwippen naar Duitland.
verba volant, scripta manent.
De outlet in Ochtrup!

http://www.foc-ochtrup.de/nl/startseite/
Ootmarsum is op zondag erg leuk. De winkeltjes zijn dan geopend en er is van alles aan kunst te bekijken. Erg schattig dorp!
Ik vind zelf Enschede een vrij 'kille'plaats, kun je niet beter Deventer doen?
Ootmarsum is leuk maar daar kun je echt niet winkelen. Het is er vooral gallerien kijken.

Outlet ooit geweest, wat een flop.

Enschede zelf is denk ik nog de beste optie. Ook niet dat je denkt: wow wat een winkelstad maar er zijn tenminste winkels.

Hier in Oldenzaal is al veel leegstand, net als in Almelo en Hengelo.

Deventer is ook een leuke optie. Vooral als je ook houd van het oude stads gevoel.
Ootmarsum is heel gezellig, maar de leukste winkels zitten in Hengelo!
Deventer is denk ik de beste optie, het is daar zowel gezellig als 'oud'. Almelo en Hengelo zijn echt niet de moeite waard! Dan kun je beter naar Enschede of Ootmarsum(meer voor kunst ed.)
Waar zitten die leuke winkels dan Cadou?? Want ik vind Hengelo niet bepaald aantrekkelijk om te winkelen.
Borne of Rijssen.
Update het was Enschede geworden, inderdaad veel grote ketens maar weinig kleine zelfstandigen. Daarnaar door naar de outlet in Ochtrup, Duitsland. Was wel aardig. Aanrader: tuincentrum oosterik wow! Wij hebben genoten met als afsluiter op de terug weg winkelen in Utrecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven