Mode & Beauty alle pijlers

winterjas vraag....

26-09-2010 15:49 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het weer kouder wordt en de winterjassen komen weer tevoorschein, zie ik veel meiden lopen met jassen met kleine tot enorme bontkragen er aan.

Nu wil ik wel eens weten wie van jullie hier heeft ook winterjassen met bont ( echt of nep maakt niet uit ) aan de jas zitten en is het maar een dun strookje bont of een enorme dikke kraak van bont en zit er nog meer bont aan de jas dan de kraag alleen.
Nope, geen bont, in welke vorm dan ook hier aan de jas.
Echt of nep maakt niet uit?
Het Viva forum is papaja.
Ik heb een helemaal (nep)bont winterjas.
Verschrikkelijk. Ik vind het heel erg lelijk. Vooral van die korte jacks met grote capuchon en dito nepvachtje. Affgemaakt met zo'n rol vet eronder uit, lellend over een te strakke skinny jeans. Daaronder van die foute Bristol gympies. En niet te vergeten van die mega grote ringen in de oortjes. Brrrr.
Mij niet gezien. Ik hoef geen restanten van dode hond/nerts/vos rond mijn nek.
Ik heb er 3 en 1 waarbij de kraag iets bont heeft.
Pff Sandra, praat jij wel eens over iets anders dan bont?

En vind je het zelf nog wel van deze tijd om met dode beestjes op je lijf te lopen?
Zucht..

Wil je bond bont verkopen, of??
@To: hoe gaat het met je bontcatsuit? Heb je het al gedragen of is het nog te warm?
Ik geef de voorkeur aan schaap maar dan geschoren. Voor mij is dat bont genoeg.

Heb net een leuke jas gezien, maar niet gekocht omdat de nep-bont-kraag niet los kan.
misschien dat ik deze ga kopen om mijn nette zwarte winterjas een andere look te geven.

Of zolang het maar los kan. Maar na als kind een spierwitte nep-bontjas gedragen te hebben....hoef ik geen bontjas meer.
Heb wel een hele leuke jas aangeschaft met nepbont,zo mooi maar de kraag kan er ook vanaf.Maar dat maakt nou net de jas mooi..Ik vind die dekbedjassen weer niks en die studenten jasjes ook niet mooi,en wollenmantels weer zo gewoon. Parka's staan zo lijzig.
Heb je een fetish om op het forum over bontjassen te komen lullen of ben je bang voor afkeuring?
Ik hou niet van bont, nep of niet.
Ik vind bontgedoe pompeus staan. Moet je vooral bont dragen als je twintig kilo zwaarder wilt lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven