Mode & Beauty alle pijlers

Wond na puist

07-09-2012 19:10 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele dikke puist gehad op mijn wang waar ik helaas niet van af heb kunnen blijven. Er is wat pus uitgekomen en het is uiteindelijk een wond geworden. Er zat 2 dagen een korstje op wat ik eruit eindelijk heb af getrokken. Het ziet er beter uit maar het is gaan bloeden en het lijkt alsof er teveel huid weg is. Ik vrees dat het een litteken zal worden.

Wat kan ik er het beste op smeren om te voorkomen dat het een litteken wordt. Of op zn minst dat het beter zal genezen.

Ik zat te denken aan sudocreme of calendulan creme vsm.
quote:frizzy schreef op zondag 09 september 2012 00:58 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="pimpelmeesje67 in "Wond na puist"" class="messagelink">pimpelmeesje67 schreef op 08 september 2012 @ 20:25</a>:</b>

Je zeurt. Dit is pas een puist. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_e ... verified=1" class="link">http://www.youtube.com/wa ... Z-lQBL7zxM&has_verified=1</a>

<b>Niet geschikt voor zwakke magen!</b></div></blockquote>Oh ik had ze veel groter, en dan overal mijn hele gezicht verspreid. Word er dus ook lichtelijk giftig van als iemand als Yaszmin zit te miepen over een puistje. Ieder z'n ellende hoor, maar jee zie de dingen een beetje in perspectief. Daar sluit ik me volledig bij aan
Och mens, stel je aan ofzo...
Frizzy, welke supplementen slik je dan?
Teunisbloemolie en borage olie.
Mijn god, wat een drama over een puist.

Als je hier al zo van over je toeren raakt, heb je vast nog niet veel meegemaakt in het leven.

Oh, als je daadwerkelijk naar de HA gaat vanwege die afschuwelijke krater in je wang (denk dat het agressieve necrose is trouwens),

kom je ons dan even op de hoogte brengen naderhand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven