Mode & Beauty alle pijlers

Zelf haargel maken

06-05-2010 20:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een Amerikaanse krullensite zag ik een gel-recept voor krullen, nu zit er SEAMOLLIENT in, iets van zeealgen dus, maar ik kan ook via google de juiste benaming niet vinden. Kent iemand dit? Alvast bedankt!
Een gel-recept?

Hier koop je dat gewoon in de winkel...
Ik kan wel smurfensnot maken.
Sperma schijnt ook te werken, maar dat heb ik uiteraard alleen van horen zeggen.
Ik weet de naam van dat product: Veet, en het zit in een tube en het werkt fantastisch
quote:Star schreef op 06 mei 2010 @ 20:42:

Ik kan wel smurfensnot maken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Mariah75 schreef op 06 mei 2010 @ 21:00:

Ik weet de naam van dat product: Veet, en het zit in een tube en het werkt fantastisch
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Vraag het even op het krullenforum, daar zitten denk ik meer mensen die zelf haartroepjes maken.
Haartroepjes?
ik las semenoil
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Volgens mij zijn er daar mensen die alles zelf maken, van shampoo tot maskers tot gel, dus huhhhh...haartroepjes

Overigens hebben ze daar ook wel goede tips wat je kan gebruiken voor je krullen, maar wat je gewoon bij de drogist kan kopen ( stuk makkelijker)
Ghe, dat heb ik vroeger een keer met scheikunde ofzo gedaan. In de brugklas . Maar weet niet meer met wat voor spul dat was.
Als je hier klikt naar grondstoffen, en dan planten extracten, kom je bij een flesje algenspul.

Dit staat erbij:

Algengelextract 3 %

INCI: Aqua (A), Propylene Glycol (P), Algea (E)

Is dat wat je zoekt?
Seamollient? Of bedoel je "semen". Klinkt bijna hetzelfde. Werkt blijkbaar prima:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven