Mode & Beauty alle pijlers

Zonnehoed gezocht

09-05-2020 12:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een zonnehoed omdat ik door mijn zwangerschap pigmentvlekken begin te krijgen en sowieso wat minder met mijn gezicht in de zon wil.

Kan op internet niet heel veel vinden behalve deze: https://www.debijenkorf.nl/-aveloz-hoed ... K1zfD[url]_BwE&utm_campaign=BIJ-NL-DAME-SHOP-NB&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&ef_id=EAIaIQobChMIvITzkKim6QIVlrt3Ch14dwAuEAQYCCABEgK1zfD_BwE:G:s&gclsrc=aw.ds[/url].

Iemand nog tips voor een mooie maar niet al te extravagante hoed?
Ik heb vorig jaar een mooie hoed gevonden in het uitverkoop rek van een hoedenwinkel. Nog steeds niet goedkoop maar staat zoveel mooier dan zo’n rieten zonnehoed die in mijn ervaring ook heel snel kapot zijn.

In Gouda zit die hoedenwinkel maar je hebt er natuurlijk veel meer:).

Ik ben ook bedacht op pigmentvlekken en gebruik een cc Cream met factor erin samen met mijn hoed😎
Saartjepoes2 schreef:
09-05-2020 12:40
Ik heb vorig jaar een mooie hoed gevonden in het uitverkoop rek van een hoedenwinkel. Nog steeds niet goedkoop maar staat zoveel mooier dan zo’n rieten zonnehoed die in mijn ervaring ook heel snel kapot zijn.

In Gouda zit die hoedenwinkel maar je hebt er natuurlijk veel meer:).

Ik ben ook bedacht op pigmentvlekken en gebruik een cc Cream met factor erin samen met mijn hoed😎
Heb je in een hoedenwinkel ook veel zomerse hoeden? Dacht altijd voornamelijk van die zwarte ‘echte’ hoeden.

Haha klinkt goed, smeer al met een dagcreme met spf 30 maar ondertussen is m’n gezicht een grote sproet bijna. Scheelt dat je de vlekken daardoor niet zo ziet ;)
Hoedshop.nl ?
C&A heeft altijd leuke zonnehoeden met een brede rand.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
In een hoedenwinkel hebben ze alle soorten hoeden in alle kleuren🤗. Ik had er zo nog vijf kunnen uitkiezen gewoon voor de leuk hahaha.
Ik heb er een online gekocht
https://www.uv-fashions.nl/hoeden-pette ... n/-/dames/
https://odiezon.nl/dames/hoeden-caps/hoeden/
Zalando?
C&A heeft leuke rieten hoeden met een brede rand. Je kunt ze zelf nog opfleuren met een kleurig lint of bloemclip.
lemoos2 schreef:
09-05-2020 19:19
Zalando?
Thanks! Eentje besteld, niet aan gedacht.

Wilde eigenlijk geen typische strandhoed maar ook geen pet.
Veritas heeft altijd meerdere zomerhoeden maar geen idee of die keten ook bestaat in Nl
Minstens spf 50 smeren, 30 is niet genoeg.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven