Mode & Beauty alle pijlers

Zwangerschapskleding Amsterdam

21-05-2009 10:25 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet of ik het topic hier of op 'kinderen' zou plaatsen, maar het lijkt me hier ook wel passen. Ik ben nu 24 weken zwanger en moet nu toch echt maar eens een zwangerschapsbroek (of 2) kopen. Daarnaast heb ik drie bruiloften binnenkort, dus een leuk jurkje o.i.d. is ook wel handig. Ik ga zondag naar een vriendin in Amsterdam om te shoppen. Weet iemand leuke adresjes voor zwangerschapskleding? Ik vind het wel handig om vooraf wat winkels in mijn hoofd te hebben, zodat we niet zo te hoeven zoeken.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
H&M!
Alle reacties Link kopieren
Toevallig, heb vorige week met 24 weken ook zwangerschapskleding in Amsterdam gezocht en gekocht.



Ik vond H&M tegenvallen. Redelijk kleine collectie, volgens de verkoopster loopt het ontzettend hard maar er komt ook dagelijks nieuw spul binnen. Haar tip: kom regelmatig langs.



Ik ben goed geslaagd bij C&A (bij de Dam/CS in de buurt). Goed betaalbaar en zag er prima uit bij mij. Dus ik loop nu trots in C&A spul.



Verder kun je ook bij Prenatal (Arena) kleding halen, als je bereid bent veel geld neer te leggen. En ook in de Jordaan (google) zit een speciaalzaak voor zw-kleding.



Hoop dat je er wat aan hebt!
En er zit er eentje op de hoek Jacob van Lennepkade / Nassaukade. (Overigens als je naar H&M gaat, is die in de Kalverstraat tegenover Perry beter dan Nieuwendijk).
Alle reacties Link kopieren
C&A is inderdaad leuk en betaalbaar, net als Miss Etam in Amstelveen.



Als je veel te besteden hebt: KidsFactory in Amsterdam Osdorp, of Ruimschoots op de A.J. Ernststraat (Buitenveldert).



Let op! Ik weet niet welke winkels open zijn als je op zondag gaat!
Bergamot, vida vita!



Fausto, ik zou es op Marktplaats kijken. Bovendien zijn er heel veel internetwinkels die goede positiekleding verkopen voor weinig.
Swimmer, Prenatal is toch niet zo duur? Ja, ze verkopen er Mamalicious en Noppies, maar ook kleding van Prenatal zelf.
Nog een tip: volgende maand begint de uitverkoop. Hoe verschrikkelijk De Geboortewinkel ook is (incl. hun personeel).... In de uitverkoop prijzen zij goed af!
Exota voor King Louie jurken.
Magna Plaza zit dacht ik ook een winkel.
Natuurlijk, Exota!!! Helemaal vergeten...
Broeken en jurkjes van Cora Kemperman (Leidsestraat). Kun je na de zwangerschap ook nog aan.
Als je van jezelf maat 36/38 hebt, dan staat Cora Kemperman na de bevalling echt niet mooi, vind ik. En voor die paar maanden vind ik het erg duur...
Alle reacties Link kopieren
Kan eindelijk weer reageren, wat probleempjes met internet. Bedankt voor alle tips! H&M vind ik wel aardig, maar ik zoek meer naar winkels waar ze bijvoorbeeld Mamalicious etc. verkopen.



C&A kan ik ook wel even kijken inderdaad, de C&A in mijn stad heeft niks leuks, maar die in Amsterdam zal wel een stuk beter zijn.



En Fleur; Marktplaats en internet zijn inderdaad erg handig, ik kijk dan ook regelmatig (Geboortewinkel kende ik nog niet, zal gauw even kijken!). Maar voor een broek vind ik een 'echte' winkel toch wel handig, qua passen. En omdat ik toch ga shoppen zondag, kan dat mooi even dan.



Exota voor King Louie klinkt erg goed, dat ken ik niet. King Louie ken ik uiteraard wel en vind ik erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Haha, zie nu dat Exota een winkel is, ik dacht een speciale lijn voor zwangere vrouwen ofzo.. Maar Exota staat meteen op het lijstje om te bezoeken!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 21 mei 2009 @ 18:40:

Bergamot, vida vita!



Fausto, ik zou es op Marktplaats kijken. Bovendien zijn er heel veel internetwinkels die goede positiekleding verkopen voor weinig.Vida Vita is failliet . Noppies zit er nu in en ik ben in de rouw....
Alle reacties Link kopieren
Geboortewinkel is dicht op zondag trouwens dus daar hoef je niet heen.
Vida Vita failliet? Terecht!



Noppies is leuker. Vind ik dan. In ieder geval goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik baal d'r toevallig van ja. Heb medelijden met een zwangere vrouw, snik...



Alle reacties Link kopieren
Nou, het is gelukt gister hoor! Heb bij Exota een hele mooie King Louie-jurk gekocht. Ik probeer even een plaatje te plakken:



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven