1 april grappen.

01-04-2014 10:26 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal vast al wel eens uitgekauwd zijn hier, maar welke 1 aprilgrappen hebben jullie weleens uitgehaald of zijn met jullie uitgehaald, waar met volle overtuiging in getrapt werd.

Zelf heb ik ooit mijn schoonmoeder op gebeld, met de mededeling dat ik weer zwanger was. Stond ze de volgende dag op de stoep met cadeautjes.
Vanmorgen stond de school van zoon te koop. Met officiële makelaarsborden en al. Hij had het gisteravond al gezien en was intens verdrietig. Zijn schooltje... de schat. Hij is 11. Je zou dan denken dat hij een gat in de lucht zou springen he. Sentimentele dwaas.
quote:chocoladerijstwafel schreef op dinsdag 01 april 2014 11:29 Mijn collega vanochtend aangesproken dat hij Connie veer met spoed moest terugbellen met een nummer erbij. "Ja hallo, spreek ik met Connie veer?" "Nee, met de intratuin"

"Maar werkt er dan geen Connie veer?...." Toen viel het kwartje hahaha zo ook met "C. Leeuw" naar het dolfinarium laten bellen... Die gezichten, prachtig Dit kan niet kloppen. Het dolfinarium heeft dit jaar namelijk maatregelen getroffen zodat deze grap niet (alweeeeeeeer) uitgehaald kon worden! Stond gister aangekondigd in De Telegraaf. Jammer joh!
quote:sri schreef op 01 april 2014 @ 10:48:

[...]

Deze vind ik erg leuk .

Vorig jaar adverteerde een autoruitenzaak bij ons in de stad met op sterkte geslepen voorruiten, zodat je zonder bril kon rijden. Ongelooflijk hoeveel mensen daarin gevlogen zijn
Ging toch echt op luidspreker waar ik bij stond!
quote:chocoladerijstwafel schreef op 01 april 2014 @ 11:52:

Ging toch echt op luidspreker waar ik bij stond!

Verbaasd me wel dat ze dat dan nog niet geblokkeerd hebben op 1 of andere manier. Deze grap wordt elk jaar door zoveel mensen uitgehaald dat ik me voor kan stellen dat het dolfinarium het helemaal zat is...

Eigenlijk zouden ze daar een 'Conny Leeuw' ofzo aan de telefoon moeten zetten vandaag....
Bij ons hadden ze aangekondigd dat de kerktoren wegens onderhoud in zijn geheel gedemonteerd en afgetakeld zou worden. Stond een hele massa mensen te wachten met camera's in de aanslag...
Op mijn werk stond het bericht dat de directie had besloten dat er voortaan nog maar 1 printer en 1 koffieautomaat (!) per afdeling aanwezig zou zijn. En dat er per afdeling een medewerker aangewezen zou worden voor een cursus zodat deze het koffieapparaat kon onderhouden.

Ik trapte er nog bijna in ook (paniek!)
quote:slwhisper schreef op 01 april 2014 @ 11:59:

[...]

Verbaasd me wel dat ze dat dan nog niet geblokkeerd hebben op 1 of andere manier. Deze grap wordt elk jaar door zoveel mensen uitgehaald dat ik me voor kan stellen dat het dolfinarium het helemaal zat is...

Eigenlijk zouden ze daar een 'Conny Leeuw' ofzo aan de telefoon moeten zetten vandaag....en voila: http://nos.nl/artikel/630 ... prilgrap-dolfinarium.html
quote:Firene schreef op 01 april 2014 @ 12:01:

[...]

en voila: http://nos.nl/artikel/630 ... prilgrap-dolfinarium.html

Haha geniaal

Jammer voor die mensen die zichzelf ongelooflijk grappig vinden met zo'n clichematige grap....
Op de basisschool wilde wij ooit een grap uithalen met alle leraren door een ongeluk te feaken tijdens de lunch pauze. Ze trapte erin en 112 (toen nog 0611) was nog net niet gebeld.

Wat hadden we een lol als leerlingen.

Het was alleen van korte duur. Diezelfde middag werd er omgeroepen dat alle kinderen naar de gymzaal moesten komen voor vacinatie. Er was een virus ontdekt en iedereen moest z.s.m. een prik krijgen. De hel brak los. Prikken zijn harstikke eng. Ontroostbaar was ik.

Natuurlijk was het een 1 april grap.

Kinderen geloven echt alles!
quote:slwhisper schreef op dinsdag 01 april 2014 12:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Firene in "1 april grappen."" class="messagelink">Firene schreef op 01 april 2014 @ 12:01</a>:</b>

[...]

en voila: <a href="http://nos.nl/artikel/630390-c-leeuw-ap ... arium.html" class="link">http://nos.nl/artikel/630 ... prilgrap-dolfinarium.html</a></div></blockquote>

Haha geniaal

Jammer voor die mensen die zichzelf ongelooflijk grappig vinden met zo'n clichematige grap.... Ik had 's ochtends gebeld, en had er de grootste lol in
quote:tillywowo schreef op 01 april 2014 @ 12:08:

[...]

Ik had 's ochtends gebeld, en had er de grootste lol in Omdat je het zo'n creatieve, originele grap vond??
Mijn nichtje en haar klasgenoten wilden vandaag, als 1-aprilgrap, 5 minuten eerder uit de les vertrekken. Ze werden tegengehouden door de leraar en moesten nablijven...
Ik zie net een leuke brief van onze manege.

Er zouden teveel klachten zijn in het Kralingse bos over de mest van paarden en daarom heeft de gemeente een telefoonummer geopend genaamd "Meld mestdaad anoniem" waar belanghebbenden anoniem kunnen melden waar mest ligt.

En vandaag gaat een dierenarts van de gemeente bij alle paarden en pony's op de manege wangslijmvlies afnemen om zo een DNA-database op te slaan en als er dan mest ligt wordt er door de gemeente een monster genomen en op die wijze gecontroleerd van welk paard het is en dan krijgt de eigenaar een boete.

Vind hem echt goed!!!
@chocoladerijstwafel, die grappen hoorde ik toevallig ook vanochtend op radio 538, precies hetzelfde.
quote:whopper schreef op 01 april 2014 @ 11:48:

Vanmorgen stond de school van zoon te koop. Met officiële makelaarsborden en al. Hij had het gisteravond al gezien en was intens verdrietig. Zijn schooltje... de schat. Hij is 11. Je zou dan denken dat hij een gat in de lucht zou springen he. Sentimentele dwaas.Hoor mijn dochter net vertellen dat deze ook bij het jeugdjournaal in de ochtend was. Dus hij is zeker geslaagd
quote:ellka schreef op 01 april 2014 @ 12:04:

Op de basisschool wilde wij ooit een grap uithalen met alle leraren door een ongeluk te feaken tijdens de lunch pauze. Ze trapte erin en 112 (toen nog 0611) was nog net niet gebeld.

Wat hadden we een lol als leerlingen.

Het was alleen van korte duur. Diezelfde middag werd er omgeroepen dat alle kinderen naar de gymzaal moesten komen voor vacinatie. Er was een virus ontdekt en iedereen moest z.s.m. een prik krijgen. De hel brak los. Prikken zijn harstikke eng. Ontroostbaar was ik.

Natuurlijk was het een 1 april grap.

Kinderen geloven echt alles!Nou ha ha wat een lol, kleine kinderen bang maken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Lang geleden had een collega bij een andere collega de microfoon uit de telefoon gehaald (je kon zeg maar de dop van de hoorn afdraaien, en het microfoontje eruit halen, en de dop er weer op draaien. Iedere keer als deze collega werd gebeld, en hij nam op kon niemand hem horen praten, hij riep steeds: ' hallo, hallo! En iedere keer werd er opgehangen. Duurde even voor hij door had dat hij in de maling was genomen
quote:slwhisper schreef op dinsdag 01 april 2014 12:10 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tillywowo in "1 april grappen."" class="messagelink">tillywowo schreef op 01 april 2014 @ 12:08</a>:</b>

[...]

Ik had 's ochtends gebeld, en had er de grootste lol in </div></blockquote>Omdat je het zo'n creatieve, originele grap vond?? Hahaha juist omdat het te stommig en te voorspelbaar is
Dit heeft totaal niet te maken met 1 april, maar wel hoe mensen reageren op iets. Jaren geleden had je nog banana spilt op de televisie. Ralf Inbar kwam dagelijks in de koffie shop waar ik werkte in de pc hoofdstraat, amsterdam. Hij parkeerde die dag dubbel vlak voor een zij straat. Een vrouw reed vanaf die zijstraat rechtstreeks in zijn auto, hij keek, keek nog een keer en vroeg aan mij .... wat moet ik doen. Ik zeg er heen gaan, waarop de vrouw haar reactie was, ( was ook een vreselijk opvallend geel auto"tje) whahahhaha ralf inbar, banana split, niet bezeffende dat zij die auto had aangereden. Ze stapt in en reed weg,sen hij stond met z'n handen in haar, heb zo gelachen.
Lang geleden toen ik op de middelbare school zat... afgesproken met een leraar waar ik het goed mee kon vinden dat we in de les ruzie zouden maken. Hij droeg een oude stropdas die kapot mocht, ik een oud hemd dat kapot mocht...

Tijdens de ruzie lieten we het escaleren, ik naar voren met een schaar en sneed zijn stropdas af, hij trok van woede mijn hemd open en scheurde het. Ik achtervolgde hem met de schaar en we liepen een aantal keren rond de klas.

Heel de klas in paniek, tot wij het niet meer konden houden en in een deuk lagen...
quote:SweetDevil1 schreef op 01 april 2014 @ 12:13:

Mijn nichtje en haar klasgenoten wilden vandaag, als 1-aprilgrap, 5 minuten eerder uit de les vertrekken. Ze werden tegengehouden door de leraar en moesten nablijven... dat is toch ook geen grap?
Dochter ging ooit in groep vier naar school met hand in het verband, andere kinderen met een voet, been oid. Zelfs een kind met gips, moeder werkte op de EHBO. Moeders mee om even te zeggen wat er was gebeurd. Pas na een paar kinderen kreeg de juf argwaan!
quote:Zo.maar schreef op 01 april 2014 @ 12:37:

Dit heeft totaal niet te maken met 1 april, maar wel hoe mensen reageren op iets. Jaren geleden had je nog banana spilt op de televisie. Ralf Inbar kwam dagelijks in de koffie shop waar ik werkte in de pc hoofdstraat, amsterdam. Hij parkeerde die dag dubbel vlak voor een zij straat. Een vrouw reed vanaf die zijstraat rechtstreeks in zijn auto, hij keek, keek nog een keer en vroeg aan mij .... wat moet ik doen. Ik zeg er heen gaan, waarop de vrouw haar reactie was, ( was ook een vreselijk opvallend geel auto"tje) whahahhaha ralf inbar, banana split, niet beseffende dat zij die auto had aangereden. Ze stapt in en reed weg,sen hij stond met z'n handen in het haar, heb zo gelachen.
quote:paigeturner schreef op 01 april 2014 @ 11:43:

In onze gemeente is er een brief gestuurd naar alle hondenbezitters, dat ze vandaag een zakje met de poep van hun hond naar de gemeente moeten brengen, zodat het DNA in de databank kan worden opgeslagen. Zo kan getraceerd worden welke drol van welke hond is, en krijgen de eigenaren een boete. Er stonden blijkbaar al serieus mensen met een zakje poep bij het gemeentehuis. En de gemeente had al verschillende telefoontjes gehad van verontwaardigde hondenbezitters. deze is echt grappig. Zie het al voor me..... :o)
not all who wander are lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven