*165* Bar Too Much *165*

zondag 27 april 2008 om 20:54
Ja Joopp, virussen houden ook van dit weer.
Hela, toen ik vanochtend hier ging ontbijten stond de bar echt nog wel een beetje hoog hoor. En de rest van de dag waren de pjoeters bezet. Duz................
Wat doe ik hier?
Hela, toen ik vanochtend hier ging ontbijten stond de bar echt nog wel een beetje hoog hoor. En de rest van de dag waren de pjoeters bezet. Duz................
Wat doe ik hier?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 28 april 2008 om 10:13
maandag 28 april 2008 om 12:13
Nee Joopp, ze hebben nog geen diplomaatjes, maar ze verzuipen ook niet. Het recreatiebad is maar 1,40 m diep, oudste kan daar staan met nog net z'n neus boven water. Hij is 1,52 m. Jongste kan ook staan hoor, alleen moet ie dat niet te lang volhouden, want hij is ong. 1,30 m.
David Dunning
David Dunning
maandag 28 april 2008 om 12:26
Heb trouwens nog een andijvievraag over de droger.
In al mijn kleding staat dat het niet in de droger kan. In de kinderkleding ook trouwens. Heb ik nou gewoon al jaren de verkeerde kleren gekocht en moet ik dus een nieuwe garderobe aanschaffen? Of moet ik die wasvoorschriften niet al te serieus nemen?
Zal ik daar een topic over openen?
In al mijn kleding staat dat het niet in de droger kan. In de kinderkleding ook trouwens. Heb ik nou gewoon al jaren de verkeerde kleren gekocht en moet ik dus een nieuwe garderobe aanschaffen? Of moet ik die wasvoorschriften niet al te serieus nemen?
Zal ik daar een topic over openen?
David Dunning
David Dunning

maandag 28 april 2008 om 21:12
quote:Helaholalalala schreef op 28 april 2008 @ 17:38:
Mir, sommige wasvoorschriften neem ik heeeeel serieus, andere lach ik om! Tis maar net welk kledingstuk het betreft..
Wauw, daar heb ik echt wat aan.
Tis wel erg als je tijdens je vakantie meehelpt de bar hoog te houden.
Mir, sommige wasvoorschriften neem ik heeeeel serieus, andere lach ik om! Tis maar net welk kledingstuk het betreft..
Wauw, daar heb ik echt wat aan.
Tis wel erg als je tijdens je vakantie meehelpt de bar hoog te houden.
David Dunning
David Dunning