3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 30 oktober 2009 @ 20:06:

ook Freak, ook...

Het plan was als volgt: ik zou gaan badderen en daarna naar LLL-man gaan maar nu ga ik met twee vriendinnen borrelen!

(Minder spannend maar wel zo gezellig en wel zo goed voor LLL-man dat die ook es "nee" te horen krijgt )Goedzo mamalief... vriendinnen blijven ... mannen komen en gaan...sorry mijn beleving... ik zou ook voor vriendinnen kiezen.......noujah.. of ik moet al heeeeellllaaaandroogstaan
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
leuk Bi
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Meiden, ik ga ff een uurtje offline. Tot later!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Bianc, kleine stoere mannetjes altijd vertederend
Had je niet verwacht zeker Bianca?

Zie je al staan met open mond en vertederde glimlach tegelijk in de deuropening
quote:zjena35 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:08:

Ik heb iris gemailed.Wat goed.. ik mis hoor ook...net als noanne...pfff wat een mutsen zijn we hier toch!
Heb je gevraagd wie zijn kamer opgeruimd heeft Bi want als ik jou zo lees kan hij dat haast niet zelf gedaan hebben
Nog maar een weekje Freak LLL-man is een regelmatige langskomer hier (of ik daar)
Leuk Bianca, mooie moment is dat!
Maar we mochten het hier niet over ons sexleven hebben, sorry.....
Lieve Noa, je moet je niet zo voelen. Het komt niet door jou.

Ik mis iris ook. Ik heb echt een beeld van iedereen, niet echt een beeld, maar een gevoel van uitstraling. Ik kan het niet uitleggen, maar ze moet TERUG!

Hoop dat ze haar mail leest.

Niet druk maken No.
quote:noanne schreef op 30 oktober 2009 @ 20:08:

Meiden, ik ga ff een uurtje offline. Tot later!Is goed schat...zet anders msn online...kan ik je nog kusjes geven enzo
Tot later No

Ja, het is echt een lekker ventje, maar omdat ik zelf zo verschrikkelijke makkelijk ben neemt ie weleens een loop(je) met me en moet ik af en toe een keer de riemen weer aantrekken. Gelukkig maakt dat dus nog wel indruk
@bi... whoeha... zo'n moeder word ik dus ook ben ik bang.. .ik zie mini haar ogen al rollen.....doet ze nu al!
quote:Bubbles_ schreef op 30 oktober 2009 @ 20:09:

Heb je gevraagd wie zijn kamer opgeruimd heeft Bi want als ik jou zo lees kan hij dat haast niet zelf gedaan hebben Nou ik durf ook niet in het washok te kijken want ik weet wel zeker dat daar nu een MountEverWash ligt
quote:mamalief schreef op 30 oktober 2009 @ 20:10:

Maar we mochten het hier niet over ons sexleven hebben, sorry.....

Ach tussen de regels door wel.....leest iedereen maar overheen hoor

Ik ben ook maar een mens...net als jij!
Ben eigenlijk ook gtst aan het kijken tijdens schrijven en lezen. Gaat niet lekker.
Ja maar weet je Freak... hij heeft behoorlijk wat karaktertrekjes van me... dus ik word ook heel erg geconfronteerd met mijn eigen 'tekortkomingen'

Ik ben ook heel slordig en hij vraagt dan waarom hij wel zijn kamer op moet ruimen en ik niet? (valt mee hoor, onze slaapkamer, maar er ligt altijd wel wat rommel/kleren enz)
3000+ Topic het openminded open podium van het Viva Forum.

Een lach een traan en geen taboe's.

Toch
Help me even, wie had er nou een afspaak met de curator? (1 dag niet geweeest en ik weet het al niet meer)

Ik weet het wel, maar ben in het warretje nu.

Ik vond het nog zulk naar nieuws.

Wat een kutdag gister, he?

Gelukkig is het nu vandaag, behalve voor No.
En vanochtend toen hij zich dus verslapen had zei hij:

Jij verslaapt je zelf toch ook weleens?

Waarop ik zei dat ik mijn diploma al had gehaald en aan niemand verantwoording hoef af te leggen
Geen enkele dag is een k*t dag, we hebben denk ik allemaal veel geleerd.
Ikke Zjeeen (jippieee!!!!)
Herkenbaar Bianca!

Ik ben ook een sloddervos te lui te druk om op te ruimen en krijg ook altijd de vraag terug als ik ze vraag wanneer ze nou eindelijk eens hun zooi opruimen...

Spiegels zijn het die kinderen....heel vervelend soms!
@bi... ik ben juist heel blij dat mini karaktereigenschappen van mij heeft...word het niet zo'n autist/asperger ( te veel met peet gepraat ben ik bang ) als haar vader... zij is heel lief knuffelig en luistert goed en praat heel veel....maar dat open minded zal in de puberteit nog wel gaan botsen denk ik ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven