3000+ 5-en een half, The one and Only!!

vrijdag 30 oktober 2009 om 14:38
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!

vrijdag 30 oktober 2009 om 20:19
Ja Spiegels inderdaad BAM.. Heeeel irritant soms!! (maar ook wel heeeel leuk, en het maakt dat ik steeds meer respect krijg voor mn eigen moeder, die met mij te doen had )
Freak... ik denk dat dat 'open minded' juist heel fijn is als ze een puber wordt... Zolang ze maar weet dat ze met alles bij je terecht kan gaat het goed! Mijn stiefdochter is ook zo vreselijk open-minded, heeerlijke meid, en heel makkelijk want als haar iets niet bevalt dan zegt ze het gewoon gelijk. En ik ook. En daarna is het ook gewoon weer goed
Freak... ik denk dat dat 'open minded' juist heel fijn is als ze een puber wordt... Zolang ze maar weet dat ze met alles bij je terecht kan gaat het goed! Mijn stiefdochter is ook zo vreselijk open-minded, heeerlijke meid, en heel makkelijk want als haar iets niet bevalt dan zegt ze het gewoon gelijk. En ik ook. En daarna is het ook gewoon weer goed

vrijdag 30 oktober 2009 om 20:22
Kijk Bi... dat bied weer perspectief voor de toekomst.... mijn moeder is ook consequent... maar haar karaktertrekjes die ik helaas ook bij mezelf zie...die spiegel dus ( die ziet mijn moeder dus oooooook) zorgt ervoor dat wij vaak botsen...mmmm moeilijk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

vrijdag 30 oktober 2009 om 20:24
Zondag ben ik er bijna niet behalve avond...in de ochtend sporten en in de middag een vriendinnetje met kanker verrassen... heeft chemo's achter de rug en als verrassing gaan we met al haar vriendinen een high tea doen.. dit haal ik wel zo weer weg ivm herkenbaarheid
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd