3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
He??? Bianc?

Maar dat is dan plotseling!

Toch?

Sorry, maar dit heb je natuurlijk al 20 keer verteld.

Ik ga wel even zoeken.

Ik snap het echt niet!

Wat zeer ongelooflijk klote!

Gelukkig heb je nog een kompjoeter, zodat je bij ons kunt zijn
Zjena, ik vind jouw motto mooi.

Ga opeens bij iedereen het motto lezen.
maar ik ben echt heeeel consequent... geloven jullie misschien niet maar is wel zo...al mijn vriendinnen vragen hoe ik dat doe...echt waar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Tis moeilijk... maar werpt absoluut haar vruchten af
koop daar entegen wel assepoesterknuffel vandaag bij AH.. omdat ik weet dat ze dan aan me denkt van het weekend... is dat errug?
Ja Spiegels inderdaad BAM.. Heeeel irritant soms!! (maar ook wel heeeel leuk, en het maakt dat ik steeds meer respect krijg voor mn eigen moeder, die met mij te doen had )

Freak... ik denk dat dat 'open minded' juist heel fijn is als ze een puber wordt... Zolang ze maar weet dat ze met alles bij je terecht kan gaat het goed! Mijn stiefdochter is ook zo vreselijk open-minded, heeerlijke meid, en heel makkelijk want als haar iets niet bevalt dan zegt ze het gewoon gelijk. En ik ook. En daarna is het ook gewoon weer goed
Dank je bloemetje.
We sleuren je wel het weekend door, Freak!
Ik heb er hier nog niet veel over geschreven hoor Zjeen... dus ik denk niet dat je echt wat kan vinden als je terug gaat lezen.
Kijk Bi... dat bied weer perspectief voor de toekomst.... mijn moeder is ook consequent... maar haar karaktertrekjes die ik helaas ook bij mezelf zie...die spiegel dus ( die ziet mijn moeder dus oooooook) zorgt ervoor dat wij vaak botsen...mmmm moeilijk!
quote:zjena35 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:21:

We sleuren je wel het weekend door, Freak!Thanks. zjena...tis echt errug met mij want ben liever bij jullie dan dat ik de kroeg inga dusssss
quote:vivafreak1 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:18:

koop daar entegen wel assepoesterknuffel vandaag bij AH.. omdat ik weet dat ze dan aan me denkt van het weekend... is dat errug?Nee das juist heel lief van je !! Dat is moederliefde!
Zondag ben ik er bijna niet behalve avond...in de ochtend sporten en in de middag een vriendinnetje met kanker verrassen... heeft chemo's achter de rug en als verrassing gaan we met al haar vriendinen een high tea doen.. dit haal ik wel zo weer weg ivm herkenbaarheid
freak een keer met zijn allen in de kroeg afspreken dan maar
Goed, ik ben nu nog de enige die niet begrijpt waarom mama BAM wordt genoemd...
quote:Bianca40 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:24:

[...]

Nee das juist heel lief van je !! Dat is moederliefde!Lief dat je dat zegt Bi.. zo voel ik dat ook....
quote:schaap1001 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:24:

freak een keer met zijn allen in de kroeg afspreken dan maar JAJAJJJAJJAJAJJJAJJAJAJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:vivafreak1 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:25:

[...]

JAJAJJJAJJAJAJJJAJJAJAJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHeel enthousiast!
Leuk idee Freak, een high tea.

Dus we hoeven maar een half wiekent te sleuren?
Lees mijn ava Zjena...van boven naar onder
quote:vivafreak1 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:25:

[...]

Heel enthousiast! Heeeel Heeeeel enthousiast
quote:zjena35 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:24:

Goed, ik ben nu nog de enige die niet begrijpt waarom mama BAM wordt genoemd...Bad Ass Mom staat er in haar avatar
Ik wil ook mee de kroeg in!

(Zal wel lastig worden omdat ik in een uithoek woon zonder rijbewijs maar is vast wel te regelen)
Hahaha, mama,

Ksnapput
En Bam.. als ik de middelste rij van boven naar onder lees... dan staat er ASO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven