3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Hoe laat gaan jullie weg dan Floor?
Alle reacties Link kopieren
Oh floor, je schreef, vergeeT me en ik las vergeeF me (door je biertje)
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2009 @ 15:00:

Hoe laat gaan jullie weg dan Floor?Nu!
Veel plezier!
Jeetje, dat valt nog tegen een lijst op te stellen met de forummers die je irl hebt ontmoet.... jeetje. Van sommige exforummers weet ik de nick niet meer.

Zal de oude meetfoto's er eens bij pakken!
Hihi die thee... ik was ze ook allemaal al langs aan het gaan in mijn koppie...

Oh en ze vergeten mij... floor heeft nog helemaal niet gebeld.......
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Freak, ik ga zo naar 'ons' winkeltje. De actiecadeaubonnen verzilveren. Tot vandaag geldig. Grinn, ik moest ze de groeten doen van LL

Is 20 euro aan bonnen met max 10 bijbetalen, meer zit er ff niet in. Maar daar vind ik vast wel iets voor.

Neem aan dat je ook mob nr van floor hebt? Of ze moeten zich eerst ff op verkeer concentreren (wat wil je met al die meeters op de weg) voor ze kan bellen.
Paar namen heb ik via de foto's alweer 'gevonden'. Maar lijstje is zeker weten nog niet compleet.
Er is nog 1 naam waar ik niet op kom, qua nick dan. Weet irl naam wel, maar ben nick kwijt. Ze forumt al lang niet meer (of moet onder nieuwe nick zijn. Zij was erbij met schouwburg/taart meet
Wie zijn er dan vanavond nog present om het hier vol te lullen?
te veel info
oh en ze zijn onderweg!
Oh mazzelaar shopppen in ons winkeltje.. ik moet mijn bon ook nog snel verzilveren... kan wel wat spannends gebruiken nu
eet nerveus nog een mandarijntje... durf nog geen wijntje te nemen
Misschien ff in de reclameblokken of na 0.15 uur (en voor 19.30 uur of 17.30 uur)

Maar heb echt heel veel op to do list staan en daar moet ik aantal dingen van doen anders wordt ik erg onrustig inmiddels. De tijd begint te dringen qua aantal (af te handelen/op te pakken) zaken.
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2009 @ 15:22:

Wie zijn er dan vanavond nog present om het hier vol te lullen?We kunnen afspreken dat we er allemaal weer zijn om laten we zeggen oo.oo uur
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 15:24:

eet nerveus nog een mandarijntje... durf nog geen wijntje te nemen

gewoon doen, hier ook en floor (net) ook.

Neem er maar vast 1, kan de fles zo in de glasbak. Puur praktische reden dus
Thee... klopt de naam die ik neergeschreven... kan ik m weer weghalen nl
Maar Freak, zij hebben toch een andere/eerdere afslag (denk ik)?? Meer ongeveer de afslag zoals ik naar LL rijd.
Freak, ohhh ik kan me zo goed voorstellen dat je nerveus bent!! Maar geniet ervan! Je komt in elk geval niet alleen binnen, maar gezellig met Floor en Roos!

Heeeel veel plezier en ik wil alles weten morgen!
Yep, naam klopt, heb mijn stukje al weggehaald
ik zit nu op 30 namen die ik irl ontmoet heb, maar het zijn er meer, nog ff verder denken
Freak was jij ook bij de Paleis het Loo/Apenheul meeting??

Ik heb daar helegaar geen foto's (meer?) van, en er zijn toen wel leuke foto's gemaakt.

Zal Yas eens vragen.
Yep was ik ook bij... jeetje dan kom ik ook zeker aan 30 misschien wel 40 namen...

En na vandaag... hihihi

@bi... ik beloof je plechtig jullie allllllleeees te vertellen
Ja duh... ALS 'we' bij 1500 zijn, verwacht je toch niet dat we gaan wachten tot de meeters terugzijn. Wie zegt dat ze nog in staat zijn te posten en wij zeker maar armoedig wachten.

Dan wordt het gewoon een O&N zonder jullie lekker puh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven