3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Klein beetje beter....

Heb wel ondanks de stress fatsoenlijk gekookt...

Maar ben wel al aan mijn derde wijntje...

En de kaas staat ook binnen handbereik...

*toch maar een aantal broeken in een maatje groter gaan bestellen denk ik*
Sgaapie. Ja echt wennen aan een andere auto!
Bianc of het gezeik is...... HPL is volhardend in haar mening. En ik moet zeggen dat ze haar mannetje staat in het verdedigen van haar mening . En zit een pittige historie aan vast.
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 04 januari 2010 @ 18:26:

[...]

Serieus? Serieus (maar niet vervelend hoor!) Iets van Zitten jullie hier weer met mij opgescheept
Ik ga eerst even eten, tot zo!
Jongens ik ga ook, heb even genoeg van dit hele geneuzel, fries smakelijk, Men wat een gezeik, en daar heb ik even geen zin in.

Bi, hoop dat alles goed gaat, morgen met je moeder. En na even terug lezen op beleid, ben ik het alweer 100% met je eens

Mischien kom ik vanavond nog even langs, anders iedereen fijne avond alvast.
Daag Lunaan!
Zo eten is op.. kopje koffie en peuk ook dus nu eerst Mini naar bed en dan even bijlezen ....

Tot straks
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zo een aantal broeken besteld, maar in verschillende maten want dat is altijd zo onduidelijk bij mij.

Morgen avond worden ze geleverd als het goed is...
tot zo Freak, Mini uitgespeeld?
He JM, waar heb je besteld? Ik doe ook veel online bestellen. Otto, Neck, Wehkamp
Goedeavonds dames
quote:Sgaapie schreef op 04 januari 2010 @ 18:27:

Bianc of het gezeik is...... ze is volhardend in haar mening. En ik moet zeggen dat ze haar mannetje staat in het verdedigen van haar mening . En zit een pittige historie aan vast.

Ik zie haar al zeker 2 weken constant doordrammen over van alles en nog wat. Angels hebben hun handen vol aan haar en dat vind ik niet kloppen. Want er worden ook andere vragen gesteld en alles moet binnen dat half uur wat ze per dag hebben, of ze moeten vet over hun uren heengaan en dat klopt in mijn ogen niet omdat het toch vrijwilligers zijn.

Maar het komt ook omdat ik op dit moment heel sterk over me heb dat een hoop gedoe heel nutteloos op me overkomt... je snapt me denk ik wel
Haai Zus

JM je zit nog niet lekker in je vel he..

Ik heb wat bijgelezen over therapie en je huisarts. Dat is niet fijn, als er nou eenmaal maar een afspraak voor goeie therapie voor je gepland staat dan krijg je hopelijk alvast wat meer rust.
Bi, je weet niet precies wat er speelt, misschien is ze net zo ontsteld en boos over iets.

Ja, ik ga als ik tijd heb dan ook zo lang door hoor, Naomi werkt voor haar geld
Ik snap je Bianca

Maar moet wel zeggen dat ik het HPL eens ben dat als je echt ergens voor staat en echt gelooft dat je een punt hebt, dat je je niet af moet laten poeieren.
Bianc eigenlijk zijn sommige dingen heel simpel.

De Engels kiezen er ook voor op iedere reactie van een bepaalde forummer te reageren en alle andere vragen een soort van net even niet te lezen.......... Dat noemen je volgens mij bliksem afleiding.....

Ik heb ooit ook een dergelijke discussie gehad. Winnen , je hebt even veel kansen bij de staatsloterij X_D
Heb ik dat?!

Voor iedereen die maar wil.. behalve Minny
Hoi meiden,

Weer een hoop gebeurd vandaag hier. Een Choco-neefje geboren (gefeliciteerd!!!, Bi haar moeder die morgen naar huis komt (fijn en goed al dat geregel van je), gedoe om de gebanden, afspraken die niet doorgingen of niet helemaal goed liepen, een jarige en dan al ik nog wel teen en tander vergeten zijn, want even vluchtig doorgelezen. Als ik later tijd heb ff beter doen.
Hee Sgaapie, hoe ging je speech vandaag?
Choco van harte gefeliciteerd!

Ibi wat een gedoe vanochtend met de auto.. het was zelfs op het nieuws (van de anwb dat auto's automatisch op vergrendeling schieten)

Heee Zus!
Speech ging me eigenlijk best makkelijk af. Godzijdank
Heb ik dat?!
Bianca fijn dat je mams morgen naar huis mag
Gelukkig Sgaapie.. was wel lachen dat je baas gisteravond nog smste

Je werkt wel door heel nederland geloof ik he?
Nee hoor Jack ik heb een standplaats echter niet echt om de hoek van Aldaar . Ik zit prive belachelijk veel op de weg de laatste tijd
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven