3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
maandag 4 januari 2010 om 17:37
En net nog even met mn broer zitten bekokstoven
We houden gewoon de tijden bij waarop ze pijnstillers krijgt. Als de 4 uren daartussen bijna zijn verstreken bellen we gewoon alvast de acute zorg (die doet er ongeveer een half uur over om te komen). En na 25 minuutjes maken we mn moeder wakker... na 5 minuutjes komt de zorg dan om de injectie of zetpil te geven
Nou Floor en Bam nog terug en dan is alles vandaag weer goed!
We houden gewoon de tijden bij waarop ze pijnstillers krijgt. Als de 4 uren daartussen bijna zijn verstreken bellen we gewoon alvast de acute zorg (die doet er ongeveer een half uur over om te komen). En na 25 minuutjes maken we mn moeder wakker... na 5 minuutjes komt de zorg dan om de injectie of zetpil te geven
Nou Floor en Bam nog terug en dan is alles vandaag weer goed!
maandag 4 januari 2010 om 17:37
Mams zit zwaar aan de morfine haha, heb me kapot gelachen!!
Ze was 42 weken en 2 dagen dus hij moest er wel uit. Weeen opwekkers gehad en al die zooi en ze kwamen heel regelmatig maar ja, ze had maar 2 cm ontsluiting. Dus is vanacht een keizersnee geworden. Ze heeft het zwaar gehad het hele weekend..
Mams trots, paps trots en neefje is gezond!
Ze was 42 weken en 2 dagen dus hij moest er wel uit. Weeen opwekkers gehad en al die zooi en ze kwamen heel regelmatig maar ja, ze had maar 2 cm ontsluiting. Dus is vanacht een keizersnee geworden. Ze heeft het zwaar gehad het hele weekend..
Mams trots, paps trots en neefje is gezond!
maandag 4 januari 2010 om 17:50
Hey allemaal
Gisteren IJshockeyer weer gezien...damn...lekker hoor. Hij was de hele tijd mijn kant uit aan het kijken, maar zei niks. (dat overkomt mij wel vaker met mannen, blijkbaar ben ik eng?) Ik vond het wel leuk geweest dus toen ik langs m liep zei ik met een grote glimlach "Happy new year, sweetheart!" Hij straalde een gelukswensing terug. Ik bedankte hem, waarschijnlijk even stralend. En toen...liep ik door
Always keep them wanting more, zei mijn tante altijd. En tja, mijn heftige "ik wil je NU" aanpak in het verleden heeft me niet zoveel goed opgelevert. Eens even zien hoe dit verloopt, ik heb de tijd
Gisteren IJshockeyer weer gezien...damn...lekker hoor. Hij was de hele tijd mijn kant uit aan het kijken, maar zei niks. (dat overkomt mij wel vaker met mannen, blijkbaar ben ik eng?) Ik vond het wel leuk geweest dus toen ik langs m liep zei ik met een grote glimlach "Happy new year, sweetheart!" Hij straalde een gelukswensing terug. Ik bedankte hem, waarschijnlijk even stralend. En toen...liep ik door
Always keep them wanting more, zei mijn tante altijd. En tja, mijn heftige "ik wil je NU" aanpak in het verleden heeft me niet zoveel goed opgelevert. Eens even zien hoe dit verloopt, ik heb de tijd
maandag 4 januari 2010 om 18:25
Mijn Italiaanse raspaardje vanmiddag naar zijn jaarlijkse troeteldag met monteur gebracht. Wat krijg is al leen auto een Italiaanse boeren knol (Sorry Fiat Liefhebbers) Die bij de eerste aanraking met sneeuw al slipt..... Lekker morgen tenslotte maar 150 km sneeuwhappen......
Maar ja mijn trouwe raspaard verdient zijn troeteldagje na zoveel kilometers dit jaar:)
Maar ja mijn trouwe raspaard verdient zijn troeteldagje na zoveel kilometers dit jaar:)
Heb ik dat?!