3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
maandag 4 januari 2010 om 19:31
quote:mocy schreef op 04 januari 2010 @ 19:28:
Oké Jacky, dat is nogal niet wat. Ben je nu wel tevreden met het resultaat?Jazeker het is nu een heel mooi dun lijntje. Hooguit twee plekjes die minder mooi doorlopen maar misschien trekt dat nog wel bij als het helemaal mooi bijgekleurd is. Het is in ieder geval veeeeeeeeel beter dan hoe de beginsituatie was
Oké Jacky, dat is nogal niet wat. Ben je nu wel tevreden met het resultaat?Jazeker het is nu een heel mooi dun lijntje. Hooguit twee plekjes die minder mooi doorlopen maar misschien trekt dat nog wel bij als het helemaal mooi bijgekleurd is. Het is in ieder geval veeeeeeeeel beter dan hoe de beginsituatie was
maandag 4 januari 2010 om 19:33
maandag 4 januari 2010 om 19:33
quote:appeltjesgroen25 schreef op 04 januari 2010 @ 19:24:
[...]
Ook al eensch!
Zeg Min, vertel eens iets over die ijshockeyer?
Ik ken nogal wat ijshockeyers! Dat is die jongen waar ik een tijd terug bij gelogeerd heb, zeer kuis gehouden trouwens want ik was nog verwikkeld in Lovert situatie. Nu ik Lovert heb verteld dat ik géén relatie met m heb en ook niet wil, heb ik vrij spel. Zou best graag situatie met IJshockeyspelert weer ff op willen pikken, maar dan niet op een zuipen en in bed belanden manier. Vind m daar iets te leuk voor zeg maar. Ook al wil ik niet per se een relatie eigenlijk.
[...]
Ook al eensch!
Zeg Min, vertel eens iets over die ijshockeyer?
Ik ken nogal wat ijshockeyers! Dat is die jongen waar ik een tijd terug bij gelogeerd heb, zeer kuis gehouden trouwens want ik was nog verwikkeld in Lovert situatie. Nu ik Lovert heb verteld dat ik géén relatie met m heb en ook niet wil, heb ik vrij spel. Zou best graag situatie met IJshockeyspelert weer ff op willen pikken, maar dan niet op een zuipen en in bed belanden manier. Vind m daar iets te leuk voor zeg maar. Ook al wil ik niet per se een relatie eigenlijk.
maandag 4 januari 2010 om 19:34
quote:Bubbles_ schreef op 04 januari 2010 @ 19:33:
Ik mail af en toe met Zj.
Heb haar gister en vandaag nog niet gezien, maar heb d'r even een mailtje gestuurd hoe het met haar gaat vandaag.
Denk niet dat ze boos is hoor. Ze is misschien druk in gesprek met vriend over hoe nu verder?
Als ik mail terug heb van haar laat ik het hier weten.Ah dat is fijn Bubbles!
Ik mail af en toe met Zj.
Heb haar gister en vandaag nog niet gezien, maar heb d'r even een mailtje gestuurd hoe het met haar gaat vandaag.
Denk niet dat ze boos is hoor. Ze is misschien druk in gesprek met vriend over hoe nu verder?
Als ik mail terug heb van haar laat ik het hier weten.Ah dat is fijn Bubbles!
maandag 4 januari 2010 om 19:40