3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 15:58
Ja, ik heb knallende koppijn, al sinds de 28e en die gaat niet weg en wordt niet minder, alleen maar meer eigenlijk. Gisteravond echt huilend gebeld en nu dus sneller scannen en hoop aan de stevige pijnmedicatie, want dit is niet meer leuk.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 5 januari 2010 om 15:59
dinsdag 5 januari 2010 om 16:02
Fijn No.... dat je het gemeld heb bij Naomi
En uiteraard pas over een paar jaar tuurlijk meid!!!!!!
Sterkte voor straks.....
Was is klaar... dus ik ga even weer wat doen
Oh en Bi ....13e is Mini jarig... dan partijtje.... en zondag feest voor familie en vrienden enzo....
En uiteraard pas over een paar jaar tuurlijk meid!!!!!!
Sterkte voor straks.....
Was is klaar... dus ik ga even weer wat doen
Oh en Bi ....13e is Mini jarig... dan partijtje.... en zondag feest voor familie en vrienden enzo....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 5 januari 2010 om 16:04
Haha Freakje, nee hoor, de laatste paar weken van mijn leventje worden echt niet zo fijn, dus dat ga ik niemand aandoen. Ik moet ook naar een high care hospice en zelfs dan zal ik daar misschien niet kunnen blijven. Dat ga ik niemand aandoen.
Ja Minny, het voelt voor mij erg goed om dingen bewust te plannen. Eigenlijk nu dankzij Bi ben ik me op die laatste levensfase gaan richten, wat te doen met mij, hier thuis blijven kan niet. Het voelt fijn om dat geregeld te hebben.
Appel, ja, ik ken ook alleen maar goede verhalen van hospices. En ja, t is fijn.
Ja Minny, het voelt voor mij erg goed om dingen bewust te plannen. Eigenlijk nu dankzij Bi ben ik me op die laatste levensfase gaan richten, wat te doen met mij, hier thuis blijven kan niet. Het voelt fijn om dat geregeld te hebben.
Appel, ja, ik ken ook alleen maar goede verhalen van hospices. En ja, t is fijn.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:04
Oh No, dat is nie goed nie he. Volgens mij heb jij gewacht tot de jongens 'onder de pannen' waren
Hopelijk is er een andere verklaring voor je hoofdpijn, en nog belangrijker, goeie medicatie, want hoofdpijn daar word je echt niet blij van he Wanneer krijg je de uitslag van de scan?
Minny... we gaan vanavond even zitten om een soort schema op te stellen. Ik zit nu te forummen en mn broer heeft even boodschappen gehaald en gaat nu even lekker een stuk hardlopen. En vanaf morgen moet ik toch echt de winkel wel weer een paar uur per dag open gaan gooien, dus we maken vanavond een schema.
Appel, aan ons is ook gevraagd of mn moeder naar huis wilde of in een hospice en we kregen ook informatie mee over hospices, het is daar inderdaad fijn en heel huiselijk. Ik had een beeld van een laatste-adem-kamertje maar dat klopt niet, het is echt net een thuis.
Hopelijk is er een andere verklaring voor je hoofdpijn, en nog belangrijker, goeie medicatie, want hoofdpijn daar word je echt niet blij van he Wanneer krijg je de uitslag van de scan?
Minny... we gaan vanavond even zitten om een soort schema op te stellen. Ik zit nu te forummen en mn broer heeft even boodschappen gehaald en gaat nu even lekker een stuk hardlopen. En vanaf morgen moet ik toch echt de winkel wel weer een paar uur per dag open gaan gooien, dus we maken vanavond een schema.
Appel, aan ons is ook gevraagd of mn moeder naar huis wilde of in een hospice en we kregen ook informatie mee over hospices, het is daar inderdaad fijn en heel huiselijk. Ik had een beeld van een laatste-adem-kamertje maar dat klopt niet, het is echt net een thuis.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:05
Bi, wat klinkt het vredig, mams snurkend met radio, poes en voor het raam met het vogelhuisje. In haar eigen vertrouwde omgeving. Maar wat is het ook confronterend denk ik om haar zo thuis te krijgen, de moeder die een aantal weken terug nog 'goed' door de chemo kwam.
Wat is het toch een rotziekte.
en hou je maar aan mijn motto
Wat is het toch een rotziekte.
en hou je maar aan mijn motto
dinsdag 5 januari 2010 om 16:07
quote:Bianca40 schreef op 05 januari 2010 @ 16:04:
Oh No, dat is nie goed nie he. Volgens mij heb jij gewacht tot de jongens 'onder de pannen' waren
Hopelijk is er een andere verklaring voor je hoofdpijn, en nog belangrijker, goeie medicatie, want hoofdpijn daar word je echt niet blij van he Wanneer krijg je de uitslag van de scan? Meteen, daar wachten ze dan ook niet mee. Neuro blijft zelfs nog wat langer. We kijken samen. Inmiddels kan ik die dingen ook gewoon lezen.
Hopelijk is er een andere verklaring voor je hoofdpijn, en nog belangrijker, goeie medicatie, want hoofdpijn daar word je echt niet blij van he Wanneer krijg je de uitslag van de scan? Meteen, daar wachten ze dan ook niet mee. Neuro blijft zelfs nog wat langer. We kijken samen. Inmiddels kan ik die dingen ook gewoon lezen.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:08
Vorige week om deze tijd zaten we midden in het gesprek met de arts waarin 'even' meegedeeld werd dat het eind in zicht was. Bizar he... een week?? En nu is ze nog amper wakker... niet te bevatten.
Maar het is inderdaad vredig en het voelt ook goed No. Ik ben er niet bang voor.. niet meer... en hopelijk zij zelf ook niet.
En ik hou me aan je motto en ik zorg dat momenten in zn totaal een hele lange periode gaan omvatten
Maar het is inderdaad vredig en het voelt ook goed No. Ik ben er niet bang voor.. niet meer... en hopelijk zij zelf ook niet.
En ik hou me aan je motto en ik zorg dat momenten in zn totaal een hele lange periode gaan omvatten
dinsdag 5 januari 2010 om 16:11
quote:noanne schreef op 05 januari 2010 @ 16:07:
[...]
Meteen, daar wachten ze dan ook niet mee. Neuro blijft zelfs nog wat langer. We kijken samen. Inmiddels kan ik die dingen ook gewoon lezen.
Haha ik zie het wel voor me hoor. Jij en de arts samen achter het beeldscherm, analyserend
Hoop dat het mee gaat vallen lieverd en dat het nog heel lang stil blijft staan
Trouwens... elke keer als ik Ice Age zie (in een winkel als hoes van een dvd, in de tv-gids enz enz) moet ik aan je denken... en ook aan warme chocomel en speculaas
[...]
Meteen, daar wachten ze dan ook niet mee. Neuro blijft zelfs nog wat langer. We kijken samen. Inmiddels kan ik die dingen ook gewoon lezen.
Haha ik zie het wel voor me hoor. Jij en de arts samen achter het beeldscherm, analyserend
Hoop dat het mee gaat vallen lieverd en dat het nog heel lang stil blijft staan
Trouwens... elke keer als ik Ice Age zie (in een winkel als hoes van een dvd, in de tv-gids enz enz) moet ik aan je denken... en ook aan warme chocomel en speculaas
dinsdag 5 januari 2010 om 16:15
De eerste die kijkt zijn alleen niet wij 2en, maar is de radioloog. T is erg, maar doordat een dinnetje radioloog is in dat ziekenhuis en zij vandaag dienst heeft, weet ik dat het snel gaat. Ik weet dat het erg is, maar ga toch niet zeggen: Ach, doe maar gewoon over 5 dagen.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:22