3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 16:31
Midi zit vol met dat soort uitspraken vandaag. Ik had eerder ook een discussie met de contactpersoon voor Mini, waarin hij nogal vervelend was. Toen hij weg was keek ze me bloedserieus aan en zei "Dat ga je toch niet pikken he mama?" Eh...oke... "Ja, je moet wel terugvechten hoor!" Eh...ja...oke...zal ik doen...
Ze begint eindelijk op mij te lijken
Ze begint eindelijk op mij te lijken
dinsdag 5 januari 2010 om 16:35
@Bi: fijn dat je moeder lekker met de kat ligt te slapen, klinkt mooi vredig! goed dat jullie pittig doorgezet hebben, ondanks die transferverpleegkundige (moet echt aan voetballers denken bij die functietitel, heel raar...)
@No: ingrijpend, maar goed dat je deze stappen neemt. Wel erg heftig. Heb je iemand met wie je dit allemaal kunt doorspreken? Succes met de MRI!
@rest: Hi!!
ben vandaag echt heel hard aan het werk gegaan thuis! Gister enorme BUTT-dag, moe, hangerig, geen werk verzet; maar vandaag alles weer goedgemaakt. Ik ben weer de beste werknemer van mijn werkgever! (ben toevallig ook de enige, haha, maakt het wel makkelijker... )
@No: ingrijpend, maar goed dat je deze stappen neemt. Wel erg heftig. Heb je iemand met wie je dit allemaal kunt doorspreken? Succes met de MRI!
@rest: Hi!!
ben vandaag echt heel hard aan het werk gegaan thuis! Gister enorme BUTT-dag, moe, hangerig, geen werk verzet; maar vandaag alles weer goedgemaakt. Ik ben weer de beste werknemer van mijn werkgever! (ben toevallig ook de enige, haha, maakt het wel makkelijker... )
dinsdag 5 januari 2010 om 16:56
dinsdag 5 januari 2010 om 16:57
dinsdag 5 januari 2010 om 17:07
Mijn dochter is na schooltijd direkt met een vriendinnetje gaan spelen met de slee en moet van mij rond 5 uur thuis komen, en het begint al donker te worden.,..
Het antwoord weet ik al, ik trek mijn jas aan en ga haar ophalen, dan word ze maar boos.
Dag!
Het antwoord weet ik al, ik trek mijn jas aan en ga haar ophalen, dan word ze maar boos.
Dag!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 5 januari 2010 om 17:12
Dikke kus voor NO, ze is al weg denk ik.
Ik dacht ook : die heeft op de jongetjes gewacht.
En ik vrees zo voor het moment.
Woon No echt helemaal in het oosten of de veluwe?
Ik kan haar makkelijk helpen, hoewel ik niet weet wat een high care hopice is. Ik denk meer hulp, maar geen technische habdelingen die ik niet kan.
Hoop wel dat er genoeg leverds om haar heen zijn.
heb ik nu geroddeld over iemand die niet op forum is?
Ik dacht ook : die heeft op de jongetjes gewacht.
En ik vrees zo voor het moment.
Woon No echt helemaal in het oosten of de veluwe?
Ik kan haar makkelijk helpen, hoewel ik niet weet wat een high care hopice is. Ik denk meer hulp, maar geen technische habdelingen die ik niet kan.
Hoop wel dat er genoeg leverds om haar heen zijn.
heb ik nu geroddeld over iemand die niet op forum is?