3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
zondag 3 januari 2010 om 19:03

zondag 3 januari 2010 om 19:05
zondag 3 januari 2010 om 19:05
zondag 3 januari 2010 om 19:06

zondag 3 januari 2010 om 19:07
quote:Jackyr schreef op 03 januari 2010 @ 19:03:
[...]
Yep volgens mij wel Minny.. ze tegelt wel.. dus kitten kan ze ook wel..
Klopt Jacky!! En ik ben - al zeg ik het zelf - een 'meesterkitster'. Gewoon met de natte vinger. Dan nog even met de duimnagel erlangs en nog een keer een natte vinger. En superstrak kitrandje staat !!!
[...]
Yep volgens mij wel Minny.. ze tegelt wel.. dus kitten kan ze ook wel..
Klopt Jacky!! En ik ben - al zeg ik het zelf - een 'meesterkitster'. Gewoon met de natte vinger. Dan nog even met de duimnagel erlangs en nog een keer een natte vinger. En superstrak kitrandje staat !!!
zondag 3 januari 2010 om 19:08
zondag 3 januari 2010 om 19:10
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 19:07:
[...]
Zie je wel!! Ik wist wel dat ik trots op je kon zijn
Dat briefje op zijn hoofd moet dan ook wel lukken
[...]
Zie je wel!! Ik wist wel dat ik trots op je kon zijn
Dat briefje op zijn hoofd moet dan ook wel lukken
zondag 3 januari 2010 om 19:10
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 19:07:
[...]
Klinkt bijna erotisch dit: nat, superstrak, klit kit
[...]
Klinkt bijna erotisch dit: nat, superstrak, klit kit
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok

zondag 3 januari 2010 om 19:15