3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
maandag 11 januari 2010 om 14:06
Klopt rosanna. Ik werd door een kennis hierheen verwezen en kwam dus hier terecht. Ging over relatie met moeder. Zo ging ik een beetje zwerven.....en ik zag dit topic. Wat een enorme reacties in zo'n korte tijd. Ik was erg benieuwd. Vind het wel moeilijk om in een hechte groep ineens te duiken, maar ik lees gewoon veel mee en dan begrijp ik vast snel e.e.a.
Heb alleen een stomme nickname maar ja....mijn eigen naam was geen optie, die bestond al, ook met de nodige toevoegingen.
Heb alleen een stomme nickname maar ja....mijn eigen naam was geen optie, die bestond al, ook met de nodige toevoegingen.
maandag 11 januari 2010 om 14:08
quote:Bubbles_ schreef op 11 januari 2010 @ 13:20:
Dames (en heer Boogje) ik wil namens ons allen een condoleance kaart naar Bi sturen.
Zit alleen even een beetje in dubio of we dat naar haar moeders adres moeten sturen of naar haar winkel adres.
Wat vinden jullie of is het een heel raar idee?Een condoleance kaart lijkt me een heel goed idee en zou inderdaad ook gewoon het adres van haar moeder aanhouden..
Dames (en heer Boogje) ik wil namens ons allen een condoleance kaart naar Bi sturen.
Zit alleen even een beetje in dubio of we dat naar haar moeders adres moeten sturen of naar haar winkel adres.
Wat vinden jullie of is het een heel raar idee?Een condoleance kaart lijkt me een heel goed idee en zou inderdaad ook gewoon het adres van haar moeder aanhouden..
maandag 11 januari 2010 om 14:10
maandag 11 januari 2010 om 14:12
maandag 11 januari 2010 om 14:12
quote:rosanna08 schreef op 11 januari 2010 @ 14:04:
ik weet hoe moeilijk het is om te gaan Appeltje,maar je zult je er beter door voelen
Jij hebt ook vaak tegenzin he?
Tijdens therapie word je met jezelf geconfronteerd..
En dat wil ik even niet..
Ben al veel te negatief over mezelf..
En dan die medicatie. Bleh.. ik zal wel weer op moeten gaan bouwen. En dat is ook het beste, maar het voelt zo waardeloos. Als of ik het zelf niet kan, op eigen kracht.
Rotpillen!
ik weet hoe moeilijk het is om te gaan Appeltje,maar je zult je er beter door voelen
Jij hebt ook vaak tegenzin he?
Tijdens therapie word je met jezelf geconfronteerd..
En dat wil ik even niet..
Ben al veel te negatief over mezelf..
En dan die medicatie. Bleh.. ik zal wel weer op moeten gaan bouwen. En dat is ook het beste, maar het voelt zo waardeloos. Als of ik het zelf niet kan, op eigen kracht.
Rotpillen!
maandag 11 januari 2010 om 14:13
maandag 11 januari 2010 om 14:25
quote:Bubbles_ schreef op 11 januari 2010 @ 14:15:
Lieve appel... als je zo tegen die medicatie opziet en je je er niet beter door gaat voelen, heb je dan wel de juiste medicatie?
Het helpt wel voor hetgeen waar ik het voor slik. Nou ja helpen.. het werkt mee.
Maar ik heb last van de bijwerkingen. Heb het een kans van ruim een half jaar gegeven en nu ben ik het beu.
Dus tja.. nu weet ik het ook niet.
Lieve appel... als je zo tegen die medicatie opziet en je je er niet beter door gaat voelen, heb je dan wel de juiste medicatie?
Het helpt wel voor hetgeen waar ik het voor slik. Nou ja helpen.. het werkt mee.
Maar ik heb last van de bijwerkingen. Heb het een kans van ruim een half jaar gegeven en nu ben ik het beu.
Dus tja.. nu weet ik het ook niet.