3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bi

Even schakelen gelijk he dat standje zakelijk.

Rare dagen zijn dit.
Ja klopt Iry.. het is flink triest deze dagen
Ja idd jack...
Ach jeetje... de oma van Zus. Zus

We worden geleefd ja Jacky.. en een hoop gedoe over mn zus. Pffff ze kan er niet zo goed tegen, tegen alle emoties en komt vrijdag wel naar de crematie, maar misschien niet naar de plechtigheid zelf. Is een heel lang verhaal maar vertel ik nog weleens.

Voor de zoveelste keer stelt ze mn moeder teleur!

Maar ik ga me er niet boos om maken, heb ik geen zin in
Ehhhh Bianca mag ik in jouw plaats flink boos worden?
Echt meisje.. het is net of het over mijn 'zus' gaat de tr*t
Haaai lieve Iry.. alles goed met je? Vanavond een beetje bijtijds naar bed?

Even maar wat knuffels en bloemetjes het topic in brengen.

Voor wie wil/nodig heeft of er een wil pakken om weg te geven...

Wat een egoïstisch schepsel is het zeg..
Oh fijn Iry ik pik er graag eentje van mee..
Ik hoop het Bi... maar zoals gewoonlijk zit ik weer klaarwakker te wezen en zie het weer somber in voor vanavond.

Wat bizar is, want meer dan twee uurtjes slaap kan ik echt niet gehad hebben vannacht.
Ach Jacky... we belden haar gistermiddag nog om te zeggen dat het eind nu echt in zicht was... ze woont op 2 uur rijden afstand. Mn broer zat in Zuid-Amerika en kwam naar huis... zij niet want ze wilde even alleen zijn

En nu.. ze is veel te empatisch en is echt helemaal stuk, maar het gaat nu niet om haar.
Inderdaad Bianca het gaat nu niet om haar.

Misschien haar helemaal geen aandacht geven..

Ik kan tegen zo'n acties niet zo goed tegen hoor.

Dan zet je jezelf op de achtergrond.. en doe je het voor de anderen.. maar nee.. zij vinden zich dan zooooo belangrijk.
Jeetje Iry... ik zou doordraaien op zo weinig uurtjes. Slaap je overdag dan bij ofzo?
Jeetje Iry.. heb je dat altijd al gehad?
Bianca.. denk je dat ze écht helemaal stuk is?
Gelukkig dat je je broer hebt Bi.. aan hem heb je tenminste wat
Ik ga nu even kijken of ik een speech op papier kan krijgen... ben helemaal in de stemming door het nummer van Celine Dion... tot strakkies
Ah nee bi echt?.... jee, lastige kwestie.

Mensen, karakters en emotie's., het blijft een ingewikkelde materie, en als het niet met elkaar kan verenigen, lastig te doorgronden ook.

Rot zeg, dat dit gebeurt.
Wat vervelend dat dat nou ook niet eens soepel loopt Bi. Word er ook plaatsvervangend boos over.

Heb vannacht heel veel over mijn opa en oma gedroomd. Weet niet waarom dat want ze zijn beide al een paar jaar overleden. Misschien toch ivm. jouw moeder, zelfde kl*te ziekte.
Tot morgen lieve Bianca.. heel veel sterkte weer he.
Sterkte en good luck met het schrijven van een spetterend mooie speech Bi!!!
Oh Iri en Ibi zoiets kan er bij mij niet in hoor.. ik zou wel helemaal kapot moeten zijn.. zou ik dit mijn familieleden aandoen.
Bianca ben je er nog?

Misschien heb ik iets moois voor je?
verdorie Bianc, wat een gedoe

herken het maar al te goed, mijn stiefbroer reageerde hetzelfde toen zijn vader overleed afgelopen jaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven