Stom hè, als een stelletje ach, we kletsen wel ff een topic vol, hebben we dat tenminste ook weer gedaan, komt er ineens een super leuk groepje uit, en delen we lief en leed met elkaar. Een warm bad.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
vrijdag 16 oktober 2009 om 22:06
Mss kun je van onder de grond alvast wat informatie inwinnen, zodat je beter weet waar je aan toe bent. Bijv. over wat de stappen zijn rondom een echtscheiding. Of het ook mogelijk is om op proef te scheiden enz.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik ben 35 en heb al zo'n 18 jaar zelfde vriend. Wonen samen. hebben hond. Allebei nooit een kinderwens gehad. En ook nu, nu ik ouder ben, krijg ik niet de kriebels.
Heb half jaar geleden ongeluk gehad, waardoor ik mijn fysiek, maar ook psychisch zware beroep niet meer kan uitoefenen.
Ben nu sinds kort eracher gekomen dat ik docent wil worden en ben binnen een week ergens aangenomen om te kijke of het bevalt. En ja, het is super. En ik kan het en ik ga de opleiding doen.
Meer weet ik niet hoor.
hier moet je t voorlopig mee doen.
Deze post veel te lang voor dit topic
Anoniem_64c8d7a3e6e27
vrijdag 16 oktober 2009 om 22:12
quote:bengewoonpetra schreef op 16 oktober 2009 @ 22:10:
Ah nee joh, willem zoekt ergens anders iets te n*&ken Volgens mij n%^^kt Willem nog geen deuk in een pakkie boter!
Anoniem_91778
vrijdag 16 oktober 2009 om 22:12
Mijn droom is om fulltime in de dierenwereld aan de slag te kunnen, maar de weg er naar toe is helaas langer en zwaarder dan ik dacht. Ik zit een beetje vast.
Verder sukkelt mijn leven nu een beetje zijn gangetje en dat vind ik te saai...
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:12:
[...]
Volgens mij n%^^kt Willem nog geen deuk in een pakkie boter!
Wedden van wel.
Mag ik jou iets vragen?
Anoniem_64c8d7a3e6e27
vrijdag 16 oktober 2009 om 22:13
Klinkt toch heel gaaf Zjena, alleen van dat ongeluk natuurlijk niet. Maar soms hebben mensen helaas een duw nodig om een andere richting in te slaan. En in de meeste gevallen zeggen ze achteraf dat 'het toch ergens goed voor is geweest'.
Heel leuk dat je nu je wens om docent te worden gaat waarmaken! Docent waarin??
Anoniem_91778
vrijdag 16 oktober 2009 om 22:14
Leuk wat meer over je te weten Zj (ik noem je zo, da's makkelijk, goed?). Ik heb zelf ook geen kinderwens, grappig zo'n overenkomst.