3000 deel 2 kom maar op meiden :)

15-10-2009 22:15 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo hier gaan we door!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zjena, jij hebt huisje, boompje en beestje dus gewoon letterlijk genomen.

Klinkt als een zwaar ongeluk. Fijn om te lezen dat je wel weer zover herstelt bent dat je een (toch ook wel zware) baan als docent aan wilt kunnen. Spannend, dat je mag beginnen!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:iris1969 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:12:

Mijn droom is om fulltime in de dierenwereld aan de slag te kunnen, maar de weg er naar toe is helaas langer en zwaarder dan ik dacht. Ik zit een beetje vast.

Verder sukkelt mijn leven nu een beetje zijn gangetje en dat vind ik te saai...Maar ben je de lange en zware weg nog wel aan het volgen dan? Of heb je het min of meer opgegeven om in de dierenwereld aan de slag te gaan?
Iris, fulltime is denk ik echt moeilijk, maar wie weet komt ooit die vacature nog voorbij. Ik ga duimen voor je!
Opleiding is allang af en ik werk ook (parttime) in die wereld, maar de droom heeft toch veel nadelen: het verdient geen bal, stomme collega's, rare baas, hard werken. Ik begin dus te twijfelen of dit is wat ik nu wil....
Zjena, gelijk heb je hoor. Gisteren heb ik trouwens ook een post na een minuut of 10 ge-edit. Dat mag hier ook
quote:willem1959 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:15:

[...]

Heb jij een kinderwens?

Ja die heb ik.. namelijk de wens om mijn zoon, stiefzoon en stiefdochter bij te staan in de lange weg naar volwassenheid.

Maar nieuwe kindjes? Neuhhhh, ik ben al oud, verschrompeld en opgedroogd.
Iris, je schrijft dat je vast zit en eerder al dat je een struisvogel bent. Welke duw moeten we je geven?
Bianca, je hebt gelijk. Ik had ook al hele tijd geen plezier meer in werk.

Probleem alleen is dat ik nu 300 euro netto minder verdien dan vorige baan. Ook is degene die ongeval veroorzaakte van aardbodem verdwenen. Ik krijg niks geen smartegeld en schadevergoeding.

En als je uitrekent hoeveel geld dat zou zijn, nl hele leven zoveel minder verdienen, weken en weken lang ondraaglijke pijn gehad, gedwongen andere baan (niet erg, maar dat weten zij niet) en altijd pijn in rug.

Dat is het minder, maar toch ben ik op een of andere manier rustiger en gelukkiger. En ik was al gelukkig.
Ik heb fulltime gewerkt als beheerder van een dierenasiel, maar dat was fysiek en geestelijk veel te zwaar voor mij. Nu combineer ik het dierenwerk met een kantoorbaan.
quote:iris1969 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:17:

Opleiding is allang af en ik werk ook (parttime) in die wereld, maar de droom heeft toch veel nadelen: het verdient geen bal, stomme collega's, rare baas, hard werken. Ik begin dus te twijfelen of dit is wat ik nu wil....Ben je wel verder aan het zoeken dan?
Ben afgelopen week (voor ik zo druk was met deel 1) heel druk geweest met info zoeken.

mezelf timeout gegeven van 2 wkn.die aanstaande dinsdag afloopt.
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 22:42
Reden: privacy en jullie weten toch al!
% gewijzigd
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:18:

[...]

Ja die heb ik.. namelijk de wens om mijn zoon, stiefzoon en stiefdochter bij te staan in de lange weg naar volwassenheid.

Maar nieuwe kindjes? Neuhhhh, ik ben al oud, verschrompeld en opgedroogd.Hangtieten?
Jee.. ieder huisje heeft echt zn kruisje he??

Zullen we eens afspreken voor over 30 jaar, om te bespreken wat er nou van ons leventje terecht is gekomen? Gezellig met zn allen op een bankie in het park, rollators langs de zijlijn parkeren en lekker tegen elkaar tetteren.
quote:willem1959 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:19:

[...]

Hangtieten?Halfhangtieten... bestaat dat ook??
Hup, op eigen benen bengewoonpetra.
Petra, wat bedoel je met 'timeout'?
Jedem Petra.... jij krijgt het ook niet cadeau he?

En nu? Hoe vond je die 2 weken time out?
Iris, leuke collega's hebben is inderdaad heel erg belangrijk.

Nu dus twee banen, lijkt me lastig. Of misschien wel lekker om even wat anders te doen als je het toch niet meer zo heel leuk vindt.

Kantoor is wel heeeeeeeeeeeel anders.
LAT is geen slecht idee hoor met een Asperger, heb ik ook gedaan en dat ging veel berer dan samenwonen. Te veel op elkaars lip en dat vinden ze moeilijk.
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:20:

Jee.. ieder huisje heeft echt zn kruisje he??

Zullen we eens afspreken voor over 30 jaar, om te bespreken wat er nou van ons leventje terecht is gekomen? Gezellig met zn allen op een bankie in het park, rollators langs de zijlijn parkeren en lekker tegen elkaar tetteren.

Deal. Teken ik voor. Hahaha.

(Nu moet alleen de neurochirurg daar nog voor tekenen hahaha)
En jij Willem? Nog wel in staat tot staande ovaties dan??
Zoooo goeieavond dan Noanne, over 30 jaar heb ik ècht nog geen rollator nodig hoor.
Heee, bedenk me opeens dat ik op dit forum ben gekomen omdat ik me thuis al zolang verveelde door zielig te zijn en pijn te lijden..Ahum

En toen kwam ik hier.

En nu verslaafd.
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:24:

En jij Willem? Nog wel in staat tot staande ovaties dan??

Met zo'n blauw pilletje wel ja.

Dan lijkt het weer of ik 20 ben.

Neuk jij nog vaak?
quote:noanne schreef op 16 oktober 2009 @ 22:23:

[...]

Deal. Teken ik voor. Hahaha.

(Nu moet alleen de neurochirurg daar nog voor tekenen hahaha)Vraag jij dan maar een geschikt jaartal aan je neurochirurg.. dan passen wij ons wel aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven