3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 22:23
Een wonder ik moest zonet toch nog lachen op Libelle notabene, he, ik leef nog
Nou , Bianca, wat je zegt, machtspositie, maar daar mag zo'n griezel als mijn contaktpersoon geen misbruik van maken.
Maar dat doet hij wel, weet zeker dat hij erop klaar komt.
*sorry voor de preutse lezerTs hier*
Nou , Bianca, wat je zegt, machtspositie, maar daar mag zo'n griezel als mijn contaktpersoon geen misbruik van maken.
Maar dat doet hij wel, weet zeker dat hij erop klaar komt.
*sorry voor de preutse lezerTs hier*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 13 januari 2010 om 22:34
quote:Bianca40 schreef op 13 januari 2010 @ 22:25:
Straat... morgen kan jij je lachen echt niet inhouden als je hem aan de lijn hebt en je voorstelt hoe hij met 1 hand zn telefoon vasthoudt en met zn andere hand.... (is die kotssmiley er nog?)
en ook wel :puke:
Ik hoop dat het flink wat vlekken maakt in zijn kleding en dat hij er vieze plakhandjes aan over houd, zo leuk met handje geven
Straat... morgen kan jij je lachen echt niet inhouden als je hem aan de lijn hebt en je voorstelt hoe hij met 1 hand zn telefoon vasthoudt en met zn andere hand.... (is die kotssmiley er nog?)
en ook wel :puke:
Ik hoop dat het flink wat vlekken maakt in zijn kleding en dat hij er vieze plakhandjes aan over houd, zo leuk met handje geven
woensdag 13 januari 2010 om 22:35
Ik wil eventjes wat tips van jullie horen. Zoals jullie weten schrijf ik mee in anne wil op Libelle.
Is het mogelijk te gaan wandelen met een stokoud hondje op de heide en er thuis pas achter te komen dat het beest al twee dagen eh...niet meer loopt?
Is het mogelijk te gaan wandelen met een stokoud hondje op de heide en er thuis pas achter te komen dat het beest al twee dagen eh...niet meer loopt?