3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 21:44
Ja zonnestraaltje... op de site van de wereldfietser.
hij is nu niet op reis (is uit Zuid-Amerika teruggekomen vanwege het ziek zijn van mn moeder) maar is wel een reis voor het najaar aan het voorbereiden. Hij wil vanaf NL naar Spanje... en dan Marokko in, en misschien de Sahara door.
Hij is vorig jaar vanaf Turkije naar Sydney gefietst... 22.000 km!! Daar heeft ie iets meer dan een jaar over gedaan, gaaf he!
Als hij weer gaat reizen zal ik je melden in welk topic hij zit... maar als je ff zoekt op de wereldfietser, Amerika, Zuid-Amerika, dan moet je hem tegenkomen!
hij is nu niet op reis (is uit Zuid-Amerika teruggekomen vanwege het ziek zijn van mn moeder) maar is wel een reis voor het najaar aan het voorbereiden. Hij wil vanaf NL naar Spanje... en dan Marokko in, en misschien de Sahara door.
Hij is vorig jaar vanaf Turkije naar Sydney gefietst... 22.000 km!! Daar heeft ie iets meer dan een jaar over gedaan, gaaf he!
Als hij weer gaat reizen zal ik je melden in welk topic hij zit... maar als je ff zoekt op de wereldfietser, Amerika, Zuid-Amerika, dan moet je hem tegenkomen!
donderdag 14 januari 2010 om 21:50
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 21:46:
Ibi.. bouwtekeningen zijn leuk!!!
Vind je?
Zou dit de waterleiding zijn of een gasleiding. Is dit een draagmuur? Hoe denk jij dat de balken nou precies liggen. We hebben nieuwe deuren nodig zie ik. enz.
Word er gek van en weet niet hoe ik dat kreng moet lezen.
Ibi.. bouwtekeningen zijn leuk!!!
Vind je?
Zou dit de waterleiding zijn of een gasleiding. Is dit een draagmuur? Hoe denk jij dat de balken nou precies liggen. We hebben nieuwe deuren nodig zie ik. enz.
Word er gek van en weet niet hoe ik dat kreng moet lezen.