3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
vrijdag 15 januari 2010 om 21:08
Maag is nog steeds erg onrustig. Je hoort hem ook helemaal. Neem zo even drinkontbijt denk ik.
Maar de accu was al leeg dus heel even verwisseld met de andere accu die maar net aan het laden was en ook alweer bijna leeg is.
Ik ga er dus weer vandoor. Misschien tot vanavond maar ik denk haast tot morgen!
Maar de accu was al leeg dus heel even verwisseld met de andere accu die maar net aan het laden was en ook alweer bijna leeg is.
Ik ga er dus weer vandoor. Misschien tot vanavond maar ik denk haast tot morgen!
vrijdag 15 januari 2010 om 21:12
lieve meisjes goeienavond!!!
De crematie-plechtigheid was zooo mooi! Ik voel me goed en trots!
Alles klopte, er waren heel veel mensen (ook veel mensen die ik niet kende) en de wijn en olijven na afloop waren een super goed idee, heel ontspannen sfeertje.
Even nog een klein zwart humortje:
Mr Bianco en ik hebben de kist gesloten (de rest wilde daar liever niet bij zijn). Voordat we hem sloten moesten mn moeders sieraden af, dat heb ik aan de uitvaartverzorger overgelaten dus wij stonden even te wachten. Toen zei de uitvaartman: ik heb een ring, een ketting, een armband en oorbellen... is er nog meer?
ik zei: Ja... een enkelbandje! Hij snapte dat het een grapje was en is niet gaan zoeken!
Was dus even een heel ontspannen lach-moment tijdens het zware moment van het sluiten van de kist.
Mn laptop is sloom... dus ik ga proberen bij te lezen.
De crematie-plechtigheid was zooo mooi! Ik voel me goed en trots!
Alles klopte, er waren heel veel mensen (ook veel mensen die ik niet kende) en de wijn en olijven na afloop waren een super goed idee, heel ontspannen sfeertje.
Even nog een klein zwart humortje:
Mr Bianco en ik hebben de kist gesloten (de rest wilde daar liever niet bij zijn). Voordat we hem sloten moesten mn moeders sieraden af, dat heb ik aan de uitvaartverzorger overgelaten dus wij stonden even te wachten. Toen zei de uitvaartman: ik heb een ring, een ketting, een armband en oorbellen... is er nog meer?
ik zei: Ja... een enkelbandje! Hij snapte dat het een grapje was en is niet gaan zoeken!
Was dus even een heel ontspannen lach-moment tijdens het zware moment van het sluiten van de kist.
Mn laptop is sloom... dus ik ga proberen bij te lezen.
vrijdag 15 januari 2010 om 21:12
Ik ben vandaag gaan winkelen in Utrecht.
Had alleen wat tijdtekort. Of ik heb gewoon te lang in een paskamer gestaan, kan ook.
Had me vannochtend een beetje verslapen. Dus was pas laat vertrokken naar Utrecht.
Morgen een verjaardag in omgeving Weert.
En dus een lange treinreis.
We gaan niet met de auto omdat die vriend waarmee ik samen reis zich wat ziekjes voelt, en de reis dan niet met de auto aandurft.
Had alleen wat tijdtekort. Of ik heb gewoon te lang in een paskamer gestaan, kan ook.
Had me vannochtend een beetje verslapen. Dus was pas laat vertrokken naar Utrecht.
Morgen een verjaardag in omgeving Weert.
En dus een lange treinreis.
We gaan niet met de auto omdat die vriend waarmee ik samen reis zich wat ziekjes voelt, en de reis dan niet met de auto aandurft.