3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 11:29
Welke vacature heb jij gevonden, Freak?
Er staan weinig de laatste tijd in de locale sufferdjes.
En naar het CWI ga ik niet graag, hier ben je er al gauw anderhalf uur zoet met oa. wachten.
Ik moet nog bellen, en daar zie ik zoooo tegenop. Als kind was ik bang voor de telefoon, dan verstopte ik me achter de bank
Mijn ouders hadden me toch naar een shrink moet sturen bijtijds, dan was het toch nog wel goed gekomen met mij
Er staan weinig de laatste tijd in de locale sufferdjes.
En naar het CWI ga ik niet graag, hier ben je er al gauw anderhalf uur zoet met oa. wachten.
Ik moet nog bellen, en daar zie ik zoooo tegenop. Als kind was ik bang voor de telefoon, dan verstopte ik me achter de bank
Mijn ouders hadden me toch naar een shrink moet sturen bijtijds, dan was het toch nog wel goed gekomen met mij
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 19 januari 2010 om 11:34
Wat goed LeukerT, dat je toch kunt werken met het viva-forum open. Ik wilde alleen maar mijn bijdrage schrijven en nu ben ik toch alweer over gehupst naar dit forum.
En het is zo voorspelbaar bij mij, want wanneer ik hier "dag"zeg ga ik nog naar het foto-topic, wil ik daar weer van alles zien en dan toch weer eventjes hier kijken of er weer wat is geschreven.......AAARGHHHHHHHHHHHHH
En het is zo voorspelbaar bij mij, want wanneer ik hier "dag"zeg ga ik nog naar het foto-topic, wil ik daar weer van alles zien en dan toch weer eventjes hier kijken of er weer wat is geschreven.......AAARGHHHHHHHHHHHHH
dinsdag 19 januari 2010 om 11:35
dinsdag 19 januari 2010 om 11:44
hahaha LeukerT, dat heb je goed.
AW, ik mag het hier niet meer zeggen en ik draaf er gemeen over door, tot treurens aan toe. (word er ondertussen zelf ook wel kotsmisselijk van maarja) begint een wietplantage want de centjes van het weduwepensioentje zijn op en een reintegratiebureau in de agrarische sector met subsidie brengt lekker wat geld op als huishoudgeld
AW, ik mag het hier niet meer zeggen en ik draaf er gemeen over door, tot treurens aan toe. (word er ondertussen zelf ook wel kotsmisselijk van maarja) begint een wietplantage want de centjes van het weduwepensioentje zijn op en een reintegratiebureau in de agrarische sector met subsidie brengt lekker wat geld op als huishoudgeld
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 19-01-2010 11:46
Reden: tiepfaut
Reden: tiepfaut
% gewijzigd
dinsdag 19 januari 2010 om 11:45
Allemaal de schuld van Floor by the way, anders was ik nooit het libelle forum opgegaan. Och, als ik het verder beredeneer is het meer de schuld van de angels die destijds die ban hebben gegeven.
Weet iemand hoe zo'n vestje heet met een longsleeves eronder in dezelfde kleur?
Is dat nou een twin-set.
Ik doe eventjes veldwerk hier
Weet iemand hoe zo'n vestje heet met een longsleeves eronder in dezelfde kleur?
Is dat nou een twin-set.
Ik doe eventjes veldwerk hier
dinsdag 19 januari 2010 om 11:59
dinsdag 19 januari 2010 om 12:20
Zo dan jullie zijn allemaal weer lekker bezig
Hier de eerste brief klaar... moet hem alleen nog even mailen
tis een functie van niets hoor Straat.. gewoon administratief medewerkster bij een logistiek dienstverlener hier in de buurt... maar ja tis weer een sollie he!
eerst maar even wat te eten maken voor Mini en mij.. en dan naar therapeut... heb wel even zin om van me af te kletsen
Hier de eerste brief klaar... moet hem alleen nog even mailen
tis een functie van niets hoor Straat.. gewoon administratief medewerkster bij een logistiek dienstverlener hier in de buurt... maar ja tis weer een sollie he!
eerst maar even wat te eten maken voor Mini en mij.. en dan naar therapeut... heb wel even zin om van me af te kletsen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd