3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 22:28
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:26:
[...]
Nou... dan heb je toch zeker je account daar niet laten verwijderen??? Wie weet waar je tegenaan had kunnen lopen
Mag ik vragen waarom niet getrouwd en geen kerel? Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe oud jij bent
Nou het account klopte van geen kanten.
En ja, niet getrouwd omdat ik nog niet een kerel heb. En nog niet de juiste tegen gekomen denk ik. Of wel tegengekomen maar niet als zodanig gezien
Ik zeg altijd maar dat mijn schoonouders nog geen kinderen hebben
[...]
Nou... dan heb je toch zeker je account daar niet laten verwijderen??? Wie weet waar je tegenaan had kunnen lopen
Mag ik vragen waarom niet getrouwd en geen kerel? Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe oud jij bent
Nou het account klopte van geen kanten.
En ja, niet getrouwd omdat ik nog niet een kerel heb. En nog niet de juiste tegen gekomen denk ik. Of wel tegengekomen maar niet als zodanig gezien
Ik zeg altijd maar dat mijn schoonouders nog geen kinderen hebben
vrijdag 22 januari 2010 om 22:29
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:27:
Q.. ik dacht dat jij van de nachtploeg was? Daarom ga ik altijd naar bed als ik jou zie Ik ben ook van de nachtploeg ja, maar daar probeer ik verandering in te brengen. Dus binnenkort liggen jullie allemaal smekend op je knieën bij de huisarts met het dringende verzoek om slaappillen omdat je om 21.00 uur niet kan slapen, maar dat wel HEEL GRAAG wil.
Q.. ik dacht dat jij van de nachtploeg was? Daarom ga ik altijd naar bed als ik jou zie Ik ben ook van de nachtploeg ja, maar daar probeer ik verandering in te brengen. Dus binnenkort liggen jullie allemaal smekend op je knieën bij de huisarts met het dringende verzoek om slaappillen omdat je om 21.00 uur niet kan slapen, maar dat wel HEEL GRAAG wil.
vrijdag 22 januari 2010 om 22:31
Zus verander je wachtwoorden van je mail accounts. Iedere dating site vraagt een activering in een mail in je mailbox. Dus het is wel een raar verhaal.......
* dat uit nieuwsgierigheid inschrijven heeft dus toch ergens zin voor gehad want sgaapie is niet aantrekkelijk voor de mannen op die sites X-D*
* dat uit nieuwsgierigheid inschrijven heeft dus toch ergens zin voor gehad want sgaapie is niet aantrekkelijk voor de mannen op die sites X-D*
Heb ik dat?!
vrijdag 22 januari 2010 om 22:32
vrijdag 22 januari 2010 om 22:33
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 22:28:
Boogje, wanneer ben jij voor het laatst op vakantie geweest dan? En wat heb jij allemaal meegemaakt waardoor je uberhaupt een vakantie zou verdienen???Laatste keer op vakantie was ehm.. afgelopen augustus... Het afgelopen weekend in oostenrijk was geen vakantie.. dat was een bedrijfsuitapje.. was maar kort en meer werk dan vakaantie..
Boogje, wanneer ben jij voor het laatst op vakantie geweest dan? En wat heb jij allemaal meegemaakt waardoor je uberhaupt een vakantie zou verdienen???Laatste keer op vakantie was ehm.. afgelopen augustus... Het afgelopen weekend in oostenrijk was geen vakantie.. dat was een bedrijfsuitapje.. was maar kort en meer werk dan vakaantie..