3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
zondag 7 februari 2010 om 22:42
zondag 7 februari 2010 om 22:42
quote:iry schreef op 07 februari 2010 @ 22:34:
Daarom worden wij geen fvdm .
Niemand kent ons meer.
Floor, Bam, Roos, Bi,Noanne, Iry etc.?
Wie zijn dat? Oh van zo'n groepje zeker...tsss nou als je zo Fvdm moet worden!
Nou kijk en DAT is de werkelijke reden waarom ik even een paar delen mijn mond houdt. Anders word ik als FvdM-kandidaat straks natuurlijk TOTAAL niet meer serieus genomen.
Heeft helemaal níks met wankelheid of hobbels of struisvogels te maken.
Daarom worden wij geen fvdm .
Niemand kent ons meer.
Floor, Bam, Roos, Bi,Noanne, Iry etc.?
Wie zijn dat? Oh van zo'n groepje zeker...tsss nou als je zo Fvdm moet worden!
Nou kijk en DAT is de werkelijke reden waarom ik even een paar delen mijn mond houdt. Anders word ik als FvdM-kandidaat straks natuurlijk TOTAAL niet meer serieus genomen.
Heeft helemaal níks met wankelheid of hobbels of struisvogels te maken.
zondag 7 februari 2010 om 22:43
quote:qwertu schreef op 07 februari 2010 @ 22:42:
[...]
Heeft helemaal níks met wankelheid of hobbels of struisvogels te maken. Nee joh, tuurlijk niet
[...]
Heeft helemaal níks met wankelheid of hobbels of struisvogels te maken. Nee joh, tuurlijk niet
zondag 7 februari 2010 om 22:44
quote:Bianca40 schreef op 07 februari 2010 @ 22:43:
En ik ben vandaag geen Heintje... dus ik kom niet meer terug om nog een keer te zeggen dat ik NU echt naar bed ga!
Ik neem nog 1 peukie, dus 7 minuten, om mee te lezen... en niet meer dan dat! Pff, voortaan direct de tijd melden, nu ben ik toch weer te vroeg.
En ik ben vandaag geen Heintje... dus ik kom niet meer terug om nog een keer te zeggen dat ik NU echt naar bed ga!
Ik neem nog 1 peukie, dus 7 minuten, om mee te lezen... en niet meer dan dat! Pff, voortaan direct de tijd melden, nu ben ik toch weer te vroeg.
zondag 7 februari 2010 om 22:45
quote:qwertu schreef op 07 februari 2010 @ 22:42:
[...]
Heeft helemaal níks met wankelheid of hobbels of struisvogels te maken. lees ik daar Struisvogel???
[...]
Heeft helemaal níks met wankelheid of hobbels of struisvogels te maken. lees ik daar Struisvogel???
zondag 7 februari 2010 om 22:45