3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
donderdag 11 maart 2010 om 23:57
quote:Caylinn schreef op 11 maart 2010 @ 23:21:
Hei Floor, heb vannacht met splint geslapen, maar ehh nu auw! Maar goed was voorspeld door tandarts... was dat bij jou ook zo?Ja, eerste paar nachten wel. Je kaak wordt gedwongen in een bepaalde stand, maar ik wil niet meer zonder. Ik heb geen hoofdpijn meer nu en word uitgerust wakker.
Hei Floor, heb vannacht met splint geslapen, maar ehh nu auw! Maar goed was voorspeld door tandarts... was dat bij jou ook zo?Ja, eerste paar nachten wel. Je kaak wordt gedwongen in een bepaalde stand, maar ik wil niet meer zonder. Ik heb geen hoofdpijn meer nu en word uitgerust wakker.
vrijdag 12 maart 2010 om 00:00
quote:mocy schreef op 11 maart 2010 @ 23:58:
Hé straat, virtuele makelaar.
Not me, maar Lunaan. Die schijnt ook nog eens een sex-boerderie op Farmville te hebben , heb ik ergens gelezen hier, om extra buren en vrienden te krijgen, ja ja .....
Nu begrijp ik haar motto helemaal natuurlijk.
Hé straat, virtuele makelaar.
Not me, maar Lunaan. Die schijnt ook nog eens een sex-boerderie op Farmville te hebben , heb ik ergens gelezen hier, om extra buren en vrienden te krijgen, ja ja .....
Nu begrijp ik haar motto helemaal natuurlijk.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 12 maart 2010 om 00:02
quote:floor72 schreef op 11 maart 2010 @ 23:57:
[...]
Ja, eerste paar nachten wel. Je kaak wordt gedwongen in een bepaalde stand, maar ik wil niet meer zonder. Ik heb geen hoofdpijn meer nu en word uitgerust wakker.
Was er al bang voor, hoewel ik net na het opstaan al wel voelde dat mijn kaken veel meer ontspannen voelden. Ff doorbijten (jawel fun intented) dus
Thanx Straat. Kleintje was blij dat mama niet was gaan koffiedrinken, maar thuis kwam om bij 'm te zitten. Maar errug jammer vond ik het wel!
[...]
Ja, eerste paar nachten wel. Je kaak wordt gedwongen in een bepaalde stand, maar ik wil niet meer zonder. Ik heb geen hoofdpijn meer nu en word uitgerust wakker.
Was er al bang voor, hoewel ik net na het opstaan al wel voelde dat mijn kaken veel meer ontspannen voelden. Ff doorbijten (jawel fun intented) dus
Thanx Straat. Kleintje was blij dat mama niet was gaan koffiedrinken, maar thuis kwam om bij 'm te zitten. Maar errug jammer vond ik het wel!
vrijdag 12 maart 2010 om 00:14
Straat hij is deze week al een aantal keer op de bank in slaap gevallen, vanaaf nog. Na verkondigd te hebben: ik ben niet moe hoor! Nou 5 min later sliep ie. Na 10 min hebben we hem opgepakt en in bed gelegd. Waar hij nu nog ligt. Helemaal niet mijn kind.
5.00 uur opstaan? No way en meestal slaap ik dan ook trouwens
5.00 uur opstaan? No way en meestal slaap ik dan ook trouwens
vrijdag 12 maart 2010 om 00:24