3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook heel goed meetings organiseren, dus zeg maar wie je gemobiliseerd wil hebben Freak
Voel me niet aangevallen Iry. Ben meestal door tempo van dit topic niet op dit topic. Vandaag toevallig even wel (tot mijn spijt).

Boarder, sorry als ik oneigenlijke info heb verstrekt. Was niet m'n bedoeling. Had ook geen id dat het on topic zou komen.

Freak: spreek je wel telefonisch/per mail/andere topics.

Rest: slaap lekker voor straks.
Ook aan mij heb je niks Freak. Ben druk bezig bij zoon, die moet ook binnen 2 weken verhuizen.
Ik snap je vraag niet aan Boarder Freak, of is het geen vraag ?

Wil je gewoon zeggen dat het geen geheim is. (confused omdat je het nog belangrijk vind dat hij het nog leest)
Thee
Is het gelukt met die man bellen Moos, en heeft het resultaat gehad?
(pfff.... ben zelf helemaal niet druk ermee, kan eigenlijk amper wat , maar ik ben dus diegene die zorgt voor de inwendige mens )
Lieve lieverds...... en dan bedoel ik 3000 lieverTs maar ook vodr mij en thee andere topics enlieverds....... jullie kennen mij ik red me wel wil iemand komen helpen graag............. zo niet no hard feelings
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ja Moos, ben ook wel benieuwd of je al wat hebt gehoord over woonruimte voor je zoon.
Wanneer krijg je de sleutel Freak?
staat er vaag sowwy.......... maar als boarder dit leest en we echt in de zelfde stad wonen............ nou ja een keer eten bij thee is dan wel een goed idee
quote:minny schreef op 11 maart 2010 @ 23:08:

Is het gelukt met die man bellen Moos, en heeft het resultaat gehad?Met lood in mijn schoenen Min, maandag gedaan. Eerst was hij wat bot, maar later niet meer en hij is actie gaan ondernemen. Echt te gek en misschien dat het nu allemaal gaat lukken.
Ow wat goed Moos! En fijn dat hij gaat kijken wat hij voor jullie kan doen.
Welterusten lieverTs
dinsdag Floor ....... maar nu ga ik echt slapen............
. kom nog ff aanwaaien
Heuj Cay!
Hé Jack ik heb je helemaal gemist. Trustuh.

Freak ook trustuh.

Hoi Cay
Freak, ik heb net een nieuwe opdracht aangenomen en ik start dinsdag, ik krijg dan ook mijn rooster. Als ik wat voor je kan betekenen bel ik je gelijk!
Hei Floor, heb vannacht met splint geslapen, maar ehh nu auw! Maar goed was voorspeld door tandarts... was dat bij jou ook zo?
goeienavond, nog spannende dingen??
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Neuh, niks spannends vandaag.

Ben weer boven water en fris en fruitig!
Hai BAM en LLL
ik ben ook weer boven water!! wel fruitig maar niet helemaaaal fris meer
...een snackje op zn tijd maakt niet dik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven