3000+ deel 46
zaterdag 17 april 2010 om 13:01
Ongesteld? Kunnen ze daar nou niet wat voor verzinnen?
Goed wel dat je het zegt, ik moet even receptje vragen aan de huisarts voor de pil. Binnenkort op vakantie en dan wil ik niet ongesteld worden en slik dan dus 2 maanden de pil.
Luun wat doe jij daar in K...... ? Nu relaxen ja maar in mei? Iets in de toeristenbranche is me ondertussen ook duidelijk maar wat. En woon je daar permanent?
Hoe is het klimaat in oktober daar? Misschien nog wel een leuk idee voor het einde van het jaar aangezien we dit jaar zo vroeg op vakantie gaan.
Fijne dag allemaal. Ik ga even lekker in de zon mijn boek uitlezen (gifhoutenbijbel voor de nieuwsgierigen).
Goed wel dat je het zegt, ik moet even receptje vragen aan de huisarts voor de pil. Binnenkort op vakantie en dan wil ik niet ongesteld worden en slik dan dus 2 maanden de pil.
Luun wat doe jij daar in K...... ? Nu relaxen ja maar in mei? Iets in de toeristenbranche is me ondertussen ook duidelijk maar wat. En woon je daar permanent?
Hoe is het klimaat in oktober daar? Misschien nog wel een leuk idee voor het einde van het jaar aangezien we dit jaar zo vroeg op vakantie gaan.
Fijne dag allemaal. Ik ga even lekker in de zon mijn boek uitlezen (gifhoutenbijbel voor de nieuwsgierigen).
zaterdag 17 april 2010 om 13:25
Oh ik wil ook naar de efteling, Ik vind het sprookjes bos zo leuk
Als ik weer in Nederland ben gaan we dan 3000 meet in de efteling doen
Gravinnetje, ik werk in een hotel van Mei t/m Oktober. In Oktober is het nog super weer, alleen koelt het s'avonds wel af. En ik woon hier permanent.
Ergens nog een leuke rel topic, de reli dames zijn errug saai de laatste tijd.
Als ik weer in Nederland ben gaan we dan 3000 meet in de efteling doen
Gravinnetje, ik werk in een hotel van Mei t/m Oktober. In Oktober is het nog super weer, alleen koelt het s'avonds wel af. En ik woon hier permanent.
Ergens nog een leuke rel topic, de reli dames zijn errug saai de laatste tijd.
zaterdag 17 april 2010 om 13:43
quote:mocy schreef op 17 april 2010 @ 13:08:
[...]
Hebben ze al: de overgang.
Ik zou ook willen lezen in de zon, maar ga toch maar actief doen. Veel plezier.Ja die ken ik, heb ik weleens van gehoord maar daar schijn ik toch nog te jong voor te zijn (nou ja, zo jong ben ik niet meer). Moet het nog een lange tijd uitzingen vrees ik.
[...]
Hebben ze al: de overgang.
Ik zou ook willen lezen in de zon, maar ga toch maar actief doen. Veel plezier.Ja die ken ik, heb ik weleens van gehoord maar daar schijn ik toch nog te jong voor te zijn (nou ja, zo jong ben ik niet meer). Moet het nog een lange tijd uitzingen vrees ik.
zaterdag 17 april 2010 om 17:18
Ik mag niet naar buiten (zie er ook niet uit) en het is heerlijk weer
Nou ja, het doel heiligt de middelen
Dochter is gezellig thuis en vanavond houden we een singstarparty
Ga ik straks lekker hapjes maken, en zeker dat we vriend in gaan maken
Waarvan ik heel veel hou hoor!, al leek dat vannacht even niet
Nou ja, het doel heiligt de middelen
Dochter is gezellig thuis en vanavond houden we een singstarparty
Ga ik straks lekker hapjes maken, en zeker dat we vriend in gaan maken
Waarvan ik heel veel hou hoor!, al leek dat vannacht even niet