3000+ deel 46
zaterdag 17 april 2010 om 17:29
zaterdag 17 april 2010 om 18:06
zaterdag 17 april 2010 om 18:34
Hè meiden ik heb ook genoten van het mooie weer maar ben ook heel druk geweest en ja echt mijn gordijnen hangen!!!! Ook ze moeten nog worden ingekort maar dat ga ik samenmet vriendin doen anders wordt het scheef ik ken mezelf ...
Wel even wennen heb in zitkamer gekozen voor zwart eerst wit erachter mmmm misschien dat ik zwart nog weg haal en alleen wit op ga hangen
Nu afwassen en dan mini op bed en dan koffie en laptop een slinger geven zit nu op phone in de laatste zonnestralen
Wel even wennen heb in zitkamer gekozen voor zwart eerst wit erachter mmmm misschien dat ik zwart nog weg haal en alleen wit op ga hangen
Nu afwassen en dan mini op bed en dan koffie en laptop een slinger geven zit nu op phone in de laatste zonnestralen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 17 april 2010 om 19:00
quote:chocolover schreef op 17 april 2010 @ 17:27:
Leuk ieb Genieten!
Iry gezellig vanavond! Kick his ass haha
Was je ni zo lief? Vond het wel een (h)eerlijk gesprek tussrn jou en straat vanacht
Ik zit met vriendin bij buurman Lekkere rose, peukie erbij, zonnetje mmm!! Dus tot later!
Volgens mij was dat Mocy, maar ik wil best met de eer strijken, hoor , mocy is er lekkâh toch niet ...
Hier een erg sociaal dagje gehad, dochter weggebracht naar logeeradres, daar buiten koffie gedronken, toen naar vriendin, daar achter in de tuin cola gedronken en veeeeel gerookt.
Leuk ieb Genieten!
Iry gezellig vanavond! Kick his ass haha
Was je ni zo lief? Vond het wel een (h)eerlijk gesprek tussrn jou en straat vanacht
Ik zit met vriendin bij buurman Lekkere rose, peukie erbij, zonnetje mmm!! Dus tot later!
Volgens mij was dat Mocy, maar ik wil best met de eer strijken, hoor , mocy is er lekkâh toch niet ...
Hier een erg sociaal dagje gehad, dochter weggebracht naar logeeradres, daar buiten koffie gedronken, toen naar vriendin, daar achter in de tuin cola gedronken en veeeeel gerookt.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 17 april 2010 om 19:02
zaterdag 17 april 2010 om 21:08
eh min je zit niet op mijn hieves.. sowwy.. tja ik had ook social live... foon en zo.. nu even bijgelezen ( duh druk zeg hier) dus ik doe lappie dicht en ga lekker lezen.. kus aan allen.. en morgen weer zo'n lekkere dag.. heerlijk.. ik wil even naar het strand met Mini!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd